فروش دوربین بولت وای فای 2 مگاپیکسل

فروش دوربین بولت وای فای 2 مگاپیکسل با بهترین قیمت آغاز شد. دوربین مداربسته متصل به اینترنت فضای باز bullet مناسب مکان های خارجی می باشد. این دوربین را می توانید برای هر مکانی مورد استفاده قرار دهید. از فروشگاه ها گرفته تا مراکز فروش مواد غذایی و غیره … در ادامه همراه ما باشید تا به شرح بیشتر دو نمونه از این مدل ها بپردازیم :

فروش دوربین بولت وای فای

دوربین مداربسته بولت خورشیدی وایرلس

دوربین مداربسته بدون برق خورشیدی، یکی از دوربین هایی است که بخصوص برای مناطق چالش برانگیز و دور از دسترس برق طراحی شده است. زیرا نیازی به دسترسی مستقیم برق ندارد و میزان انرژی مورد نیاز خود را تنها از طریق نور خورشید تأمین می کند. همچنین از این لحاظ کاملاً مستقل می باشد. این دوربین مداربسته پنل دار از یک باتری قابل شارژ بهره می برد.

این باتری وظیفه تأمین انرژی دوربین را در روز های ابری و‌بارانی و شب ها دارد. با این اوصاف می توانید از عملکرد همیشگی این دوربین خورشید در هر شرایطی اطمینان داشته باشد. همین امر موجب شده تا یک مدل مناسب برای جاهای حساس و مهم باشد. کاربرد اغلب این سری از دوربین های بولت شارژی وای فای در اماکن مختلف اعم از ساختمان های نیمه کاره، انبار، معادن، مزارع، خانه باغ، خیابان ها، جاده ها و غیره می باشد.

دوربین مداربسته خورشیدی پنل دار

دوربین مداربسته خورشیدی در شرایط مختلف آب و هوایی مانند برف، باران، آفتاب و غیره می تواند به کار خود ادامه دهد. زیرا از محافظ استاندارد بهره می برد و کاملاً ضد آب می باشد. این محصول دارای قابلیت فیلم برداری در کیفیت فول اچ دی است و از سنسور های مادون قرمز برای ضبط تصاویر واضح در تاریکی شب بهره می برد.

سهولت نصب و راه اندازی این دوربین مداربسته وایرلسی از دیگر مزایای آن است. زیرا نیازی به کابل کشی ندارد و قادر به انتقال تصاویر خود به صورت زنده از طریق شبکه اینترنت می باشد. به این صورت که کاربران در هرجای دنیا که باشند می توانند از وقایع محیط باخبر شوند. این دوربین های پنل دار بولت وای فای از مدل های رم خور هستند و قابلیت ذخیره سازی در حافظه ۶۴ گیگابایتی را فراهم می کنند. از دیگر امکانات منحصر به فرد دوربین خورشیدی بیسیم رم خور دارا بودن سنسور حساس به حرکت، ضبط صدا، قابلیت صدای دو طرفه و غیره می باشد.

فروش دوربین بولت وای فای

دوربین مداربسته بولت پانورامیک وای فای

دوربین مداربسته بولت پانورامیک وای فای ۲ مگاپیکسل، یکی از مدل های محبوب است که خود به تنهایی می تواند مانند سه دوربین معمولی در محیط دید واضحی داشته باشد. زیرا از زاویه دید ۳۶۰ درجه چشم ماهی بهره می برد که قابلیت پوشش دهی یک منطقه وسیع را دارد. درنتیجه امکان ضبط واضح را در اطراف خود برای ارائه درک بیشتر از وقایع محیط فراهم می کند.

این دوربین برای محیط های بیرونی طراحی شده و از یک ساختار قابل مشاهده برخوردار می باشد. برای همین می تواند یک عامل بازدارنده قوی برای متخلفان باشد.

دوبین مداربسته بولت ۳۶۰ درجه

این دوبین مداربسته بولت ۳۶۰ درجه از مدل های وای فای دار است که کاربران در فواصل بسیار دور می توانند به فیلم های زنده محیط دسترسی داشته باشند. به این معنی از طریق گوشی های هوشمند یا کامپیوتر شخصی خود می توانند فیلم های مستقیم محیط خود را مشاهده کنند. کیس این دوربین ضد آب است و می تواند عمر طولانی داشته باشد. همچنین مدل مناسبی برای مناطق مسکونی، اداری، تجاری و حتی عمومی و غیره می باشد.

با مجهز بودن به میکروفون داخلی و اسپیکر می توانید از طریق این دوربین مداربسته بولت پانورامیک وای فای ۲ مگاپیکسل، با اشخاص در محیط مورد نظر به بحث و گفتگو های دو طرفه به صورت زنده بپردازید. همچنین این دوربین دارای قابلیت دید در شب است و می تواند از فواصل زیاد به ضبط تصاویر باکیفیت در دل شب و شرایط نوری ضعیف می پردازد. این محصول دارای پشتیبانی از مموری رم تا ۳۲ گیگ است که قادر به ذحیره سازی حجم زیادی از فیلم های صوتی و تصاویر باکیفیت می باشد.

نصب و راه اندازی این دوربین بسیار ساده و مقرون به صرفه است زیرا‌به دستگاه ضبط کننده ویدیو نیازی ندارد.

فروش دوربین بولت وای فای

فروش دوربین بولت وای فای

برای حفظ امنیت امروزه انواع دوربین های مداربسته در اشکال مختلف روی کار آمدند. هر کدام از این محصولات از اشکال مختلف برای استفاده در محیط های باز و بسته تشکیل شده اند. نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه ارائه دهنده مجموعه گسترده ای از این دوربین های مداربسته در انواع مختلف است که قیمت مقرون به صرفه ای دارند.

پیشنهاد ویژه ما به شما برای فضاهای بیرونی انتخاب دوربین های مداربسته بولت وای فای ۲ مگاپیکسل است که از مزایای و امکانات عالی بهره می برند. شما می توانید انواع دوربین مداربسته wifi فضای باز را با قیمتی ویژه از فروشگاه منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما