لیست قیمت دوربین مداربسته وای فای کوچک

لیست قیمت دوربین مداربسته وای فای کوچک را تنها از تکنو دوربین بانه بخواهید. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری یکی از معتبرترین پخش کننده های دوربین مداربسته مخفی بیسیم ریز در کشور می باشد که تمامی محصولات خود را همراه با ضمانتنامه معتبر دو ساله ارائه حضور خواهد کرد. دوربین های مداربسته وای فای دار جاسوسی را می توانید با خود به هر مکانی حمل کنید و یا در جایی ثابت جاسازی کرده و از راه دور توسطتلفن همراه خود آن را نظارت کنید. با ما همراه باشید تا با این دوربین های مخفی جاسوسی بیشتر آشنا شوید:

لیست قیمت دوربین مداربسته وای فای کوچک

دوربین امنیتی وای فای چیست؟

دوربین امنیتی وای فای مانند زنگ درب هوشمند، هر چیزی را در میدان دید خود ثبت می‌کند، بنابراین می‌توانید آن را بررسی کنید و در حالی که بیرون هستید، پخش زنده (از طریق یک برنامه) را تماشا کنید. همچنین هر حرکتی را – چه توسط یک شخص، حیوان یا وسیله نقلیه – تشخیص دهد و می‌تواند به شما اطلاع دهد. برخی از دوربین های امنیتی وای فای نیز می توانند علت این حرکت را تشخیص دهند. با اینها، می توانید انتخاب کنید که مثلاً برای یک انسان اخطار دریافت کنید، اما نه هر بار که گربه همسایه در باغ شما می دود.

دوربین‌ها ویدیوها را ذخیره می‌کنند (چه در فضای ابری یا روی خود دستگاه) و از آنجایی که بی‌سیم هستند، مانند یک سیستم دوربین مدار بسته معمولی، نیازی به کابل‌هایی که در سراسر ملک شما یا یک واحد مرکزی سنگین اجرا می‌شوند، نخواهید داشت. برخی به اتصال اینترنت خانگی شما متصل می شوند در حالی که برخی دیگر به یک ایستگاه پایه نیاز دارند که به روتر شما وصل شود و در خانه شما باقی بماند.

لیست قیمت دوربین مداربسته وای فای کوچک

مکان هایی برای جاسازی دوربین های مخفی

دوربین‌های مخفی اغلب بسیار کوچک هستند و به راحتی می‌توان آن‌ها را پنهان کرد و این امکان را به وجود می‌آورد که آنها را در اشیا و مکان‌های متفاوتی پنهان کنید. دوربین های مخفی ابزار ارزشمندی برای نظارت در خانه ها، ادارات و مکان های دیگر هستند. با این حال، مردم گاهی اوقات به دلایل شوم، مانند جاسوسی از شما، دوربین ها را در مکان های غیرمنتظره پنهان می کنند. بنابراین، اجازه دهید به برخی از این مکان‌هایی که می‌توانید دوربین‌های مخفی را پیدا کنید نگاهی بیندازیم.

داخل شکم عروسک

دوربین جاسوسی را می توان طوری طراحی کرد که شبیه خرس عروسکی باشد که چشمش دوربین جاسوسی است. چشم در حیوانات عروسکی یک دوربین پرستار بچه است که بسیاری از والدین از آن برای دیدن اتفاقاتی که در خانه با دایه ها می افتد استفاده می کنند. به همین ترتیب، ممکن است یکی از حیوانات عروسکی برای جاسوسی از شما نیز استفاده کند.

 پریزهای برق

افراد می‌توانند دوربین‌های جاسوسی کوچک را در خانه‌های اجاره‌ای و هتل‌ها در مکان‌های نامشخص مانند پریزهای برق نصب کنند. اکثر پریزها شبیه نوارهای برق هستند که به دیوار شما وصل می شوند و مانند پریزهای برق واقعی کار می کنند. در برخی موارد، صاحبان املاک از دوربین های شارژر USB و سایر دوربین های مخفی برای محافظت از خانه های خود در برابر مزاحمان استفاده می کنند.

می توانید از دوربین های نظارتی برای جلوگیری از دزدی در فروشگاه خرده فروشی خود استفاده کنید یا از ورود سارقان به ملک خود جلوگیری کنید. با این حال، گاهی اوقات می توان دوربین های مخفی را در داخل یا خارج از خانه نصب کرد تا به آرامش و حریم خصوصی شما نفوذ کند. دوربین های مخفی می توانند به کوچکی سوراخ های سوزنی باشند و می توانند در مکان هایی مانند حیوانات عروسکی، ساعت های زنگ دار و آشکارسازهای دود پنهان شوند. خوشبختانه، کارهایی وجود دارد که می توانید برای کشف این دوربین های مخفی و محافظت از خود در برابر تهاجم بزرگ احتمالی به حریم خصوصی انجام دهید.

لیست قیمت دوربین مداربسته وای فای کوچک

دوربین Mini WiFi

دوربین مینی وای فای یک دستگاه درجه یک حرفه ای است که از قطعات با کیفیت بالا طراحی شده است تا بهترین فناوری دوربین مخفی را به شما ارائه دهد. لنز دوربین ریز جاسوسی به راحتی پنهان می‌شود یا در شی مورد نظر شما تعبیه می‌شود و به آن اجازه می‌دهد تا در هر جایی که نیاز به نظارت پنهانی دارید، ترکیب شود.

دوربین WiFi به شبکه WiFi در خانه یا محل کار شما متصل می شود و به شما امکان می دهد ویدیوی HD را مستقیماً در تلفن هوشمند خود پخش کنید. برنامه پخش رایگان به شما این امکان را می دهد که دوربین خود را از سراسر خیابان یا سراسر جهان نظارت کنید. حتی می‌توانید هشدارهای حرکتی را تنظیم کنید تا اگر دوربین شما فعالیتی را تشخیص دهد، فوراً به شما اطلاع دهد که برای امنیت خانه یا محل کار مناسب است. چه نیاز به مراقبت از پرستار کودک خود داشته باشید، چه بخواهید بر بهره وری کارکنان نظارت داشته باشید یا از سرقت جلوگیری یا تحقیق کنید، این دستگاه ابزار عالی برای این کار است.

علاوه بر پخش زنده، می‌توانید ویدیو را روی کارت میکرو SD داخل دستگاه نیز ضبط کنید و آن را طوری تنظیم کنید که در حالت فعال‌سازی حرکتی یا ضبط مداوم 24/7 ضبط شود. همه چیز از طریق برنامه تلفن هوشمند کنترل می شود و به راحتی می توانید دوربین خود را کنترل کنید یا تنظیمات مختلف را انجام دهید.

لیست قیمت دوربین مداربسته وای فای کوچک

لیست قیمت دوربین مداربسته وای فای کوچک

اگر می خواهید لیستی از دوربین های کوچک بیسیم را مشاهده کنید، هم اکنون با شماره تماس های موجود در زیر ارتباط برقرار کنید. تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش و نصب دوربین های مداربسته ریزجاسوسی خانه، محل کار، ماشین و قابل حمل در مدل ها و اندازه های متفاوت بوده که بسته به نیاز شما دارای کیفیت های مختلفی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما