خرید دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار

خرید دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار برای مکان های خارجی را حق خود بدانید. دوربین مداربسته چرخشی زوم کننده اسپید دام از دسته دوربین های محبوب ضد آب می باشد که برای مکان های پر اهیمت نصب شده و تصاویر را بدون افت کیفیت بزرگنمایی می کند. این دوربین در جهت افقی 355 درجه می چرخد. در ادامه به شرح و بررسی بیشتر این مدل از دوربین مداربسته بیسیم چرخشی ضد آب اسپید دام بیشتر می پردازیم :

خرید دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار

دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار بی سیم

دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار بی سیم از سری مدل های محبوب است که به بروز ترین ویژگی ها مجهز می باشد. این دوربین دارای قابلیت چرخشی است که می تواند به صورت افقی یا عمودی به میزان ۳۶۰ درجه، دید گسترده ای را در منطقه مربوطه ایجاد کند. برای همین این محصول را در هر کجا که بخواهید می توانید نصب کنید و با سهولت از آن استفاده کنید.

این محصول دارای تکنولوژی تحت شبکه یا IP است که رویداد های محیط مورد نظر را در رسانه های هوشمند با فیلم برداری و تصویر برداری باکیفیت به افراد مجاز منتقل می شوند. این دو‌ربین مداربسته که در صورت تمایل قادر به انتقال تصویر و صدا به صورت زنده است، امکان تماشا بر روی تلفن همراه هوشمند یا کامپیوتر شخصی را فراهم می کند.

به لطف این ویژگی، ارائه کنترل از راه دور در مواقع اضطراری بسیار آسان می شود. چراکه باعث می شود مالک مربوطه در هر لحظه از وقایع محیط مسکونی و شغلی یا دارایی خود احساس امنیت بیشتری کند. در نتیجه این دوربین به کاهش خسارات مادی و معنوی کمک بسزایی می کند.  در هنگام استفاده از این دوربین مداربسته اسپید دام زوم دار نیازی به کابل کشی برق و دستگاه های ضبط کننده ویدیو اضافی نیست.

خرید دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار

دوربین مداربسته گردان بدون سیم وای فای

دوربین مداربسته گردان بدون سیم وای فای اسپید دام برای نصب در فضای باز و مناطق بیرونی طراحی شده است. برای همین در صورت استفاده از این نوع دوربین ها باید مدل های دید در شب ترجیح داده شوند. از این رو دوربین speed dom وایرلس با ویژگی دید در شب خود از کیفیت و وضوح تصویر بالایی برخوردار است. همچنین علاوه بر ایجاد زاویه دید وسیع و گسترده، کاربران از طریق آن می توانند از راه دور جهت دید را تغییر دهند. البته مقاومت این دوربین را در برابر شرایط فصلی ناسازگار را نباید نادیده گرفت. چراکه از محافظ استاندارد IP76 بهره می برد و لنز دوربین را در مقابل برف، باران و گرد و غبار در امان نگه می دارد.

به طور کلی دوربین مداربسته گردان متصل به موبایل با مدیریت از راه دور قادر به کج کردن، چرخش و زوم کردن سوژه مورد نظر می باشد. بنابراین می توانید از دور به ویدیو های محل کار یا خانه خود نگاه کنید و زوایای مختلف را مشاهده کنید. علاوه بر میدان دید وسیع بزرگترین و بارزترین مزیت این دوربین قابلیت زوم آن است. برای همین خاطر اگر نمی توانید مکان هایی را که باید در یک صحنه نزدیک ببینید، دوربین اسپید دام فاقد سیم این مشکل را می تواند برطرف کند.

این زوم اپتیکال 5xقدرتمند تصاویر واضح و شفافی را در فواصل طولانی برای شما ارائه می دهد. این عملکرد بزرگ نمایی همراه با ضبط فول اچ دی با وضوح بالا به شما امکان می دهد همه چیز را از متراژ بالا در نزدیک ببینید. به گونه ای که می توانید صفحات نوشته، پلاک وسایل نقلیه و چهره ها را با جزئیات ببینید.

خرید دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار

دوربین گردان ۳۶۰ درجه زوم کننده

دوربین مداربسته بیسیم speed dom گردان ۲ مگاپیکسل، می تواند جایگزین 2 یا 3 دوربین معمولی شود. به این ترتیب، برای داشتن زاویه مشابه، نیازی به تنظیم دوربین های زیادی ندارید. درنتیجه این محصول می تواند گزینه بسیار مقرون به صرفه ای در جهت خرید دوربین های گزاف باشد.

از جمله مزیت های دیگر این دوربین گردان ۳۶۰ درجه زوم دار می توان به ذخیره تصویر و دسترسی آسان به داده های ذخیره شده در کارت حافظه میکرو sd اشاره کرد. این ویژگی می تواند مدارک مهم و رسمی را ارائه دهد. همچنین با دارا بودن میکروفون و اسپیکر می توانید از راه دور با اشخاص داخل محیط ارتباط برقرار کنند و به مکالمه دو طرفه به وسیله اپلیکیشن هوشمند بپردازید.

خرید دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار

خرید دوربین مداربسته 360 درجه زوم دار

تامین امنیت محیط های شخصی یا کاری در راستای پیشرفت های سریع تکنولوژیکی سیستم های دوربین مداربسته می باشد. امروزه انواع دوربین ها با تکنولوژی پیشرفته با توجه به نیاز ها و زمینه های کاربری تولید می شوند. به طور کلی این سیستم های امنیتی پرکاربرد در منازل، مراکز تجاری، فضاهای عمومی، تأسیسات و ساختمان های تازه ساخت، بزرگراه ها، فروشگاه ها و غیره در همه جا بازدارنده هستند.

اخیراً دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه زوم دار با قابلیت زوم، چرخش 360 درجه و ضد آب بودن در بین دیگر دوربین ها ارجحیت بیشتری دارد. اگر می خواهید این محصولات را با بهترین قیمت خریداری کنید، با شماره های درج شده در این وبسایت تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما