فروش دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل بیسیم بولت

فروش دوربین مداربسته بیسیم بولت 2 مگاپیکسل با بهترین قیمت در مدل های متنوع و با گارانتی معتبر آغاز شد دوربین بولت تشکیل شده از یک استوانه فلزی مقاوم که در انواع آی پی و اچ دی طراحی و تولید می شود. این دوربین ها معمولاً کیفیت تصاویر را مطلوب ارائه می دهند که بسته به سنسور و لنز دوربین متغیر خواهد بود. دوربین Bullet طوری طراحی شده است که می تواند برد طولانی داشته باشد اما در یک زاویه دید ثابت برد ثابتی خواهد داشت لازم به ذکر است دوربین مداربسته بولت از ویژگی IP برخوردار می باشد؛

آی پی یک استاندارد بین المللی جهت سنجش میزان مقاومت دستگاه در برابر آب و ذرات گرد و غبار و رطوبت میباشد که به همراه دو عدد در دیتا شیت دوربین های مدار بسته بیان شده است. با ما همراه باشید تا با دوربین های وایرلس بولت بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل بیسیم بولت

آی پی در دوربین مداربسته بولت

همانطور که می دانید دوربین های مداربسته بولت برای محیط‌های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و این موضوع می‌تواند به مقاومت دوربین در برابر ذرات گرد و غبار برمی‌گردد. چون که در زمان بارندگی و آلودگی های شدید نمی توان دوربین را جدا کرده و منتظر آب و هوایی مساعد بنشینیم پس در نتیجه باید با علم در آب و هوای جوی تصمیم به خرید دوربینی بگیریم تا با تغییر آب و هوا کمترین آسیب به دوربین مداربسته وارد شود. همواره در کنار IP دو عدد اعلام می‌شوند که عدد اول نشان دهنده میزان مقاومت در برابر ذرات گرد و غبار می باشد و عدد دوم نشان دهنده ی میزان مقاومت در برابر آب خواهد بود که عدد اول عددی بین ۰ تا ۶ است و عدد دوم عددی بین ۰ تا ۸ است که می‌تواند میزان مقاومت را برای شما مشخص کند.

ویژگی های دوربین مداربسته بولت

دید در شب دوربین مداربسته بولت؛ یکی از فاکتورهای مهم در دوربین های مداربسته کیفیت دید در شب و قابلیت دید در شب می باشد ارائه تصاویر با کیفیت در نور کم و یا در تاریکی شب یکی از مشکلات دوربین های مداربسته قدیمی است که با به کارگیری تکنولوژی دید در شب حل این مشکل به راحتی در دوربین های مداربسته بولت جدید امکان پذیر است. نحوه عملکرد دید در شب دوربین مداربسته بولت طوری است که با بکارگیری نور مادون قرمز ir تصویربرداری در شب و حتی تاریکی مطلق برای کاربران امکان پذیر می باشد.

کیفیت تصویر فول دوربین مداربسته بولت؛ فاکتور دوم از ویژگی های دوربین مداربسته بولت کیفیت تصاویر فول اچ دی این دوربین ها می باشد، بعضی از افراد بر این باور هستند که هرچه رزولوشن دوربین مداربسته بالاتر باشد در نتیجه تصاویر را با کیفیت بالاتری دریافت خواهند کرد اما این باور اشتباه نیست لازم است که گفته شود غیر از رزولوشن قابلیت های دیگری چون لنز و سنسور و غیره همگی در کنار هم می توانند بر کیفیت تصاویر ضبط شده توسط دوربین مداربسته بود تاثیر گذار باشند. دوربین های مدار بسته Bullet با رزولوشن های مختلفی تولید می شوند که شما می توانید بنابر نیازتان یکی از آنها را خریداری کنید و هنگام خرید توجه کنید. اگر شما قادر باشید اشیا را ببینید اما ناتوانی جزئیات را در آن تشخیص بدهید خرید شما چندان کارآمد نخواهد بود.

لنز دوربین های بولت

دوربین های بولت از نظر نوع لنز به دو دسته لنز ثابت (Fixed lens) و لنز وریفوکال (Varifocal Lens) تقسیم می شوند. دوربین های بولت با لنز ثابت معمولا با لنز 3.6(~70 درجه)، 6(50 درجه) یا 12(25 درجه) میلیمتر ساخته می شوند و دوربین های بولت وریفوکال معمولا لنز 3-9(~35 تا 80 درجه) میلیمتر یا 2.8-12 (~25 تا 85 درجه) میلیمتر دارند.

دوربین مداربسته وایرلس بولت

در ادامه تمامی توضیحاتی که داده شد، اگر می خواهید دوربین مداربسته مناسب را برای فضاهای باز نصب و راه اندازی کنید، لازم است دوربین مداربسته بولت بیسیم را انتخاب کنید، چراکه این دوربین مداربسته بسیار راحت نصب شده و کاربر می تواند تمامی تصاویر آن را از راه دور توسط موبایل خود مشاهده کند.

دوربین مداربسته بولت ۲ مگاپیکسل جزو دوربین های مدار بسته پر فروش اوت دور می باشد که ساختار بدنه این دوربین فلزی بوده و با کمک استاندارد آی پی ۶۶ از دوربین در مقابل نفوذ گرد و غبار و آب جلوگیری می کند و با توجه به مقاومت دوربین میتوان آن را در فضای باز نصب کرد. کیفیت تصاویر دوربین مداربسته بولت ۲ مگاپیکسل با کمک لنز و زاویه دید است این دوربین با کمک ال ای دی در تاریکی به شما تصویر رنگی می دهد.

دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل بیسیم بولت

دوربین‌های مداربسته بی‌سیم بولت می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای نظارت و امنیت منزل یا محل کار شما باشند دوربین‌های مداربسته بی‌سیم به طور معمول دارای دو قسمت اصلی هستند: دوربین بیرونی و مرکز تصویربرداری.

دوربین بیرونی دو مگاپیکسل بولت دارای وضوح تصویر بالا و ضبط ویدیو در رزولوشن 2 مگاپیکسل است. این دوربین‌ها مجهز به لنزهای قابل تنظیم برای فوکوس اتوماتیک هستند و قادر به ثبت تصاویر با جزئیات دقیق در شرایط نوری مختلف می‌باشند. همچنین، برخی از دوربین‌های مداربسته بی‌سیم  بولت دارای قابلیت ضبط تصاویر در شب با کیفیت بالا نیز هستند.

مرکز تصویربرداری بی‌سیم به عنوان مرکز کنترل، تصاویر ضبط شده را دریافت و ذخیره می‌کند. این مرکز تصویربرداری معمولاً دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت اتصال به شبکه بی‌سیم و اینترنت، برنامه‌نویسی زمانبندی ضبط و اطلاع رسانی در صورت حدوث حوادث است.

توصیه های قبل خرید هر دوربین مداربسته بی‌سیم

  1. قابلیت بی‌سیم: اطمینان حاصل کنید که دوربین بی‌سیم مستقل از سیم‌ها و کابل‌هاست و به شبکه بی‌سیم متصل می‌شود.
  2. رزولوشن: توجه کنید که دوربین دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است تا تصاویر با کیفیت و وضوح بالا ضبط شوند.
  3. ضبط در شب: مطمئن شوید که دوربین دارای قابلیت ضبط تصاویر در شب با کیفیت نیز می‌باشد.
  4. ذخیره‌سازی: بررسی کنید که مرکز تصویربرداری بی‌سیم دارای حافظه‌ی کافی برای ذخیره‌سازی تصاویر است.
  5. دسترسی از راه دور: مطمئن شوید که می‌توانید از راه دور از طریق اپلیکیشن موبایل یا نرم‌افزار مخصوص به دوربین دسترسی داشته باشید تا تصاویر را بررسی و کنترل کنید.

با توجه به این موارد، شما می‌توانید دوربین مداربسته بیسیم بولت مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید. قبل از خرید، بهتر است نظرات کاربران و مشخصات دقیق محصول را مطالعه کرده و با فروشنده مشورت کنید.

کاربرد‌های اصلی دوربین مداربسته بیسیم 2 مگاپیکسل

  1. نظارت بر مناطق مسکونی: این دوربین می‌تواند در محیط‌های مسکونی مورد استفاده قرار گیرد تا برای نظارت بر فضای بیرونی منزل، حیاط، پارکینگ و سایر مناطق مشابه استفاده شود.
  2. اماکن تجاری و اداری: در مکان‌های تجاری، دفاتر و ساختمان‌های اداری، این دوربین قابل استفاده است تا به منظور نظارت بر فضای عمومی، ورود و خروج کارمندان یا مشتریان، اموال و کالاهای موجود در فروشگاه‌ها و سایر مکان‌های مشابه استفاده شود.
  3. صنعت و کارخانه: در محیط‌های صنعتی و کارخانجات، این دوربین می‌تواند به منظور ایجاد نظارت بر خطوط تولید، اموال، ورود و خروج کارکنان و ایمنی محیط استفاده شود.
  4. هتل‌ها و رستوران‌ها: برای نظارت بر فضای عمومی هتل‌ها، ورود و خروج مهمانان، محیط رستوران‌ها و همچنین امکان ایجاد امنیت برای محوطه‌های خارجی این مکان‌ها، دوربین مداربسته بیسیم می‌تواند استفاده شود.

از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به کیفیت تصویر بالا با رزولوشن 2 مگاپیکسل، حسگرهای حرکتی و قابلیت ضبط تصاویر، دید در شب با استفاده از LEDهای IR و قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم و کابلی اشاره کرد.

فروش دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل بیسیم بولت

فروش دوربین مداربسته بیسیم بولت

با توجه به بیرون بودن دوربین مداربسته بولت بسیاری از کمپانی های تولید دوربین از فلز در بدنه این نوع دوربین استفاده می کنند برای آگاهی از جنس بدنه دوربین می توانید دیتاشیت دوربین را ملاحضه کنید از جزئیات آن مطلع شوید. بعضی از انواع دوربین های بولت تکنو دوربین در قسمت مقالات درج شده است و شما می توانید تنها با چند کلیک آنها را مشاهده کنید و محصول مد نظر خود را توسط کارشناسان ما انتخاب کنید. فروشگاه تکنو دوربین وارد کننده انواع دوربین اوت دور بولت می باشد و با چندین سال سابقه درخشان جزو برترین واردکنندگان دوربین های مداربسته می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی های مد نظر می توانید با شماره های زیر توسط کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما