خرید دوربین مداربسته آنالوگ ارزان

خرید دوربین مداربسته آنالوگ ارزان بولت، دام،اسپید دام، مخفی با بهترین عملکرد و بالاترین کیفیت از مرکز فروش دوربین مداربسته در شهر تجاری بانه برای شما هموطنان گرامی امکان پذیر است. شرکت بازرگانی تکنو دوربین وارد کننده انواع دوربین های مداربسته AHD و TURBO HD و HDCVI در برند های معتبر و شناخته شده هایک ویژن، داهوا، تکنیکس و آیمکس می باشد.
برای دریافت لیست دوربین های مداربسته آنالوگ با واحد فروش تماس بگیرید.

خرید دوربین مداربسته آنالوگ ارزان

دوربین مداربسته انالوگ چیست؟

اولین نسل از دوربین های مداربسته، دوربین مداربسته آنالوگ یا Analog CCTV می باشد. دوربین های مداربسته آنالوگ با اینکه دارند کم کم از رده خارج می شوند ولی باز هم دارای طرفدارانی بوده که استفاده و نصب آن ها را به سایر دوربین های مداربسته حافظه دار و تحت شبکه ترجیح می دهند.
همانطور که می دانید دوربین های مداربسته آنالوگ به نسبت دوربین های مداربسته تحت شبکه دارای تکنولوژی ضعیف تری بوده به همین دلیل بزرگترین ایراد دوربین های مداربسته آنالوگ کیفیت پایین آنهاست.
هنگام تصویر برداری این نوع از دوربین های مداربسته تصاویر را به صورت آنالوگ دریافت می کنند. به خاطر همین اگر بخواهیم تصاویر را مشاهده کنیم، باید حتما این دوربین ها را به دستگاه ضبط تصاویر یا DVR وصل کرده تا عمل تبدیل داده را برای سهولت مشاهده تصاویر انجام دهد.
کار دستگاه ضبط کننده تصاویر یا دی وی آر تبدیل داده های آنالوگ به دیجیتال می باشد تا تصاویر گرفته شده به راحتی روی دستگاه های گیرنده ماننده تلویزیون و مانیتور نمایش داده شود.

خرید دوربین مداربسته آنالوگ ارزان

تفاوت دوربین های آنالوگ با دوربین های تحت شبکه

دوربین های مداربسته به لحاظ تکنولوژی دو دسته، یکی دوربین های مداربسته آنالوگ که در بالا تشریح شد و دیگری دوربین های مداربسته تحت شبکه که نسل جدید دوربین های مداربسته محسوب می شوند. دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP که به دوربین های دیجیتال نیز معروفند، تصاویر دوربین مداربسته را به صورت دیجیتال دریافت می کند و مانند دوربین مداربسته آنالوگ نیازی به تبدیل داده ندارد.
از برترین ویژگی های این دوربین مداربسته می توان به قابلیت اتصال به اینترنت اشاره کرد به طوریکه تصاویر گرفته شده توسط این دوربین مداربسته را در هر جایی که اتصال به اینترنت باشد، می توان مشاهده و بررسی کرد. بعنوان مثال می توان به دوربین مداربسته عروسکی اشاره کرد.

خرید دوربین مداربسته آنالوگ ارزان

خرید دوربین مداربسته آنالوگ ارزان

انواع دوربین های مداربسته آنالوگ و AHD را میتوان با ارزان ترین قیمت از بزرگترین نمایندگی دوربین مداربسته تکنو دوربین به صورت عمده و خرده خریداری کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست قیمت ارزان ترین دوربین مداربسته آنالوگ با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

2

  1. سلام وقت بخیر شهرضاغلامرضابراتی
    لیست قیمت های همکارویوزرراارسال بفرمائید تشکر???

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما