خرید دوربین مداربسته خورشیدی وای فای

با خرید دوربین مداربسته خورشیدی وای فای دیگر نگران تامین برق باغ و ویلای خود نباشید. مکان های دور افتاده و خارج از شهر ممکن است به برق دسترسی نداشته باشند. اما نیاز به مراقبت شبانه روزی دارند و این تنها توسط دوربین های مداربسته صورت می گیرد. اما مسئله اصلی این است که اگر برق نباشد، چگونه دوربین مداربسته را نصب و راه اندازی کنیم؟؟ اینجاست که استفاده از دوربین های مداربسته خورشیدی بیسیم اهمیت می یابند.

ما را برای آشنایی بیشتر با این دوربین مداربسته بدون نیاز به برق وایرلس همراهی کنید:

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی بدون نیاز به برق

خوشبختانه دوربین مداربسته خورشیدی برای مناطق دور افتاده می تواند بهترین انتخاب باشد. چراکه به وسیله پنل بیرونی که دارد تأمین انرژی را از طریق نور خورشید، برای کارهای نظارتی فراهم می کند که امنیت هر جایی را به خوبی امکان پذیر می کند. از این رو به دوربین های خورشیدی، دوربین مداربسته بدون برق نیز گفته می شود.

دوربین مداربسته خورشیدی دارای یک باتری قابل شارژ است که دوربین می تواند برای ضبط فیلم از آن استفاده کند. همچنین در روزهای ابری و تاریکی شب، این باتری پیشرفته هنوز هم می تواند از طریق نوری که در خود ذخیره کرده است انرژی مورد نیاز خود را تأمین کند.

از مزایای دوربین های مداربسته وایرلس خورشیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضبط فیلم و انتقال آن برای کاربر در مکان های دور افتاده
  • عملکرد فیلمبرداری حتی در هنگام قطع برق
  • نصب آسان و ساده
  • سازگار با محیط زیست
  • نظارت روز و شب
  • گزینه عالی برای نصب در فضاهای بیرونی
  • قابلیت گفتگوی دو طرفه توسط این دوربین
  • اتصال به اینترنت

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی پنل دار متصل به اینترنت

با این دوربین بی سیم ضد آب پنل دار، یک سیستم صوتی تصویری بسیار واضحی را در محیط مورد نظر خود خواهید داشت که به برق مستقیم وابستگی ندارد. اکنون توانایی مشاهده و نظارت بر اموال خود را از طریق تلفن همراه دارید که با متصل شدن به شبکه مودم وای فای صرف نظر از اینکه در‌ هر کجا که باشید امکان پذیر خواهد بود. لذا شما می توانید با خیال راحت مکان مد نظر را ترک کرده و یا به مسافرت بروید، چراکه این دوربین وایرلس خورشیدی کم مصرف متصل به اینترنت تمامی اتفاقات را از راه دور برای شما ارسال خواهد کرد.

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

مهمترین ویژگی های دوربین مداربسته خورشیدی بیسیم

این دوربین وای فای شارژی، دارای زاویه دید ۹۰ درجه است و به میکروفون داخلی مجهز است تا صداهای محیط اطراف خود را تا متراژ بالایی ‌ضبط کند. در کنار میکروفن قوی این دوربین وایرلس مجهز به بلنگویی قوی است تا صدای شما را در صورت نیاز در محیط پخش کند. بی شک مزایای دوربین مداربسته خورشیدی تنها به دید واضح در روز نیست، چراکه به ال ای دی های مادون قرم مجهز است و قادر به فیلمبرداری شبانه حتی می باشد.

یک سیستم دوربین مداربسته خورشیدی رم خور وای فای در واقع چند هدف مفید برای کاربران دارد. بدیهی است اولین‌ مورد اینکه به سنسور حساس به حرکت مجهز است. با این فناوری شارژ باتری زود خالی نمی شود چراکه تنها فیلم های مهم را ضبط خواهد کرد. به علاوه اینکه به منظور جبران انرژی روزهای ابری متوالی و شب ها، صفحه های خورشیدی این دوربین از باتری پشتیبان نیز بهره مند است که انرژی ذخیره شده را جبران می‌کند.

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته خورشیدی مناسب چه مکان هایی است؟

ساختمان های نیمه تمام، پارک ها و باغ های بزرگ، مزارع و املاک واقع در مناطق دور افتاده همگی از نظر نظارت و امنیت، مشکلات زیادی دارند. نظارت بر مکانهای بزرگ در فضای باز یا مکانهای از راه دور معمولاً یک مشکل چالش برانگیز است که دوربین های مداربسته رم خور شارژی خورشیدی برای غلبه بر آن بطور ایده آل طراحی شده اند.

به این ترتیب از آنجا که یک دوربین مداربسته خورشیدی با جمع آوری انرژی خورشید از طریق صفحات خورشیدی متصل تغذیه می شود، مسئله نداشتن خطوط برق و کابل کشی دیگر مشکلی ایجاد نمی کند. نصب و راه اندازی دوربین های خورشیدی بسیار آسان بوده و نیازی به کابل کشی ندارد. و با توجه به بهره مندی از استاندارد IP66 می تواند در فضای باز و در معرض آب، برف و باران از آن استفاده کرد.

خرید دوربین مداربسته خورشیدی

اگر صاحب باغ هستید و نمی دانید چگونه برای آن دوربین مداربسته ای مناسب نصب کنید، اگر در منطقه ای دور دست می خواهید امنیت برقرار کنید، هیچ دوربینی بهتر از دوربین خورشیدی نمی باشد چراکه برای ضبط فیلم های مد نظر نیازی به برق نداشته و تنها کافیست از نور خورشید تغذیه کند. بازرگانی تکنو دوربین دارای انواع مدل دوربین های خورشیدی سیمکارت خور و غیره است که با قیمتی ارزان به فروش می رساند. برای خرید و سفارش این دوربین ها با همکاران ما در ارتباط باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما