خرید دوربین مخفی وای فای q7

خرید دوربین مخفی q7 وای فای را به صورت عمده و خرده با قیمت فوق العاده از نمایندگی های تکنودوربین در سراسر کشور انجام دهید. این دوربین شارژی وایرلس، رم خور بوده و قابلیت ضبط صدا را به بهترین نحو ممکن دارد. این دوربین مخفی 2 مگاپیکسلی دارای ابعادی ریز است به همین دلیل به راحتی در جیب جا می شود.

در ادامه به معرفی بیشتر دوربین مداربسته وایرلس رم خور کیو هفت می پردازیم:

خرید دوربین مخفی q7

دوربین کوچک Q7 با قابلیت شارژ و انتقال تصویر

دوربین مداربسته مخفی وایرلس q7 بهترین انتخاب برای افراد مهم از جمله بازرس، وکلا، قضات و غیره کاربردهای عالی دارد. همچنین به دلیل تعبیه میکروفون داخلی در آن به صورت بسیار واضح به استراق سمع محیط می پردازد. لازم به ذکر است اغلب گاهی از ورزشکاران و کوهنوردان این دوربین جاسوسی تحت شبکه را ترجیح می دهند. چراکه از ویژگی‌های ایده آلی بهره مند است.

یکی از مهمترین آپشن ها مجهز بودن به باتری قوی با عملکرد عالی است که می تواند ۴ ساعت بعد از شارژ به صورت مداوم ضبط کند. از دیگر امکانات محبوب این مدل دوربین مجهز بودن به قابلیت سنسور تشخیص حرکت است که از ضبط فیلم های غیر ضروری جلوگیری می کند! به این معنی تنها در صورت حرکت کسی یا چیزی از جلوی دوربین شروع به فیلمبرداری واضح و باکیفیت می کند. علاوه براین ها دارای کارت حافظه داخلی تا سقف ‌گنجایش ۶۴ گیگابایت است تا همه ی داده های گرفته شده خود را داخل آن ذخیره کند.

با انتخاب این دوربین مداربسته مخفی بی سیم کیوهفت شارژی، دیگر نگران حوادث ناگوار در شب نباشید! چراکه به وسیله ال ای دی های مادون قرمزی که دارد این امکان را فراهم می سازد تا در تاریکی و دل شب هم فیلم های شفاف و مشخصی را ثبت نماید. این مدل دوربین پرتابل جاسوسی از دسته های وای فای دار یا آی پی است که سازگار با سیستم عامل های اندروید و IOS‌ سازگار است. به این معنی امکان نمایش و پخش زنده تصاویر از راه دور را برای کاربران خود فراهم می کند.

خرید دوربین مخفی q7

مشخصات فنی دوربین مداربسته کوچک بیسیم q7

  • قابلیت متصل شدن به شبکه وای فای
  • قابلیت دید در شب و تاریکی تا فاصله پنج متری
  • سازگار با سیستم عامل های اندروید و IOS
  • پشتیبای از رم تا ظرفیت 64 گیگابایت
  • میکروفون دار جهت ضبط صدا
  • سنسور حساس تشخیص حرکت
  • قابلیت شارژ

خرید دوربین مخفی q7

خرید دوربین مخفی q7

مهمترین امکانات محبوب این دوربین مداربسته مخفی، امکان شارژ و بهره مندی از باطری قوی و همچنین اتصال به اینترنت جهت کنترل از راه دور بهتر می باشد. شما می توانید این دوربین مداربسته جیبی وای فای دار را در قیمت بسیار پایین و گارانتی معتبر از طریق فروشگاه منصوری بانه خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما