خرید ماکت دوربین مداربسته به صورت عمده

خرید ماکت درب ضد سرقت از تولید به مصرف و دوربین مداربسته که در مدل های دام، بولت، اسپیددام، صنعتی و همچنین خورشیدی موجود می باشد را از فروشگاه پخش لوازم دوربین مداربسته منصوری تجربه کنید. این دوربین های فیک ساختگی به واسطه ظاهری شبیه دوربین های اصلی که دارند برای محافظت از اماکن بسیار شایان توجه قرار گرفت است و از قیمت خرید مناسب برخوردار می باشد.

اهمیت و مزیتی که دوربین های مداربسته و درب ضد سرقت خارجی برای نصب در هر موقعیتی که دارند دور از چشم پوشی نیست و باعث می شوند که امنیت اماکن حتی در نبود شخص تامین شود و مانع از بروز هر گونه خساراتی مالی و جانی می شود. همین امر منجر شده است که حتی ماکت یا دوربین مداربسته فیک از شکل ظاهری مدل اصلی برگرفته شده اند ولی برعکس دوربین های اصلی فاقد قابلیت فیلم برداری می باشند. با ما همراه باشید تا با این دسته از دوربین های فیک آشنا شوید.

مزایا و معایب ماکت دوربین مداربسته

استفاده از دوربین های مداربسته در محیط های مختلف از نظر امنیت بسیار مهم و گاهی ضروری است. اگرچه این سیستم ها مزایای زیادی برای ثبت جرایم مهم مانند سرقت و دستگیری وتخلفین دارند، اما اغلب می توانند هزینه های بالایی را برای مالکین به همراه داشته باشند. از طرف دیگر ایجاد یک سیستم امنیتی دقیق و واقعی دوربین مداربسته، به ویژه در مکان هایی مانند دفاتر کوچک و محل کار های متعدد، ممکن است صرف هزینه بالا کمی غیر منطقی باشد. در چنین مواردی، پیشنهاد ما نصب و تهیه یک دوربین مداربسته‌ ساختگی در‌ محیط است.

با این حال، استفاده از ویژگی بازدارندگی جرم و جنایات که قوی ترین جنبه این ماکت دوربین های مداربسته است، می تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه ها در نظر گرفته شود. این دوربین های فیک برخلاف دوربین های واقعی، به هیچ وجه تصاویر را ضبط یا منتقل نمی کنند. دوربین های تقلبی، که دقیقاً دارای ظاهر و طراحی شبیه به یک دوربین مداربسته واقعی هستند، می توانند به طور بسیار کاربردی حتی با دوربین های اصلی در محیط استفاده شوند و کسی به قلابی بودن آن ها شک نکند.

برای اینکه این دوربین ها متقاعد کننده تر عمل کنند، ممکن است متناسب با مدل های متعدد مجهز به ال ای دی های چشمک زن مادون قرمز باشد. این چراغ های LED بر همه جنایتکاران و سود جویان، تأثیر بسیار قدرتمند در بازدارندگی دارد. زیرا ظاهر واقعی دوربین مداربسته را فراهم می کند.

مشخصات دوربین مداربسته قلابی

  • دارای چراغ چشمک زن LED
  • ظاهری شبیه به دواربین واقعی
  • ساپورت باتری قلمی
  • قیمت مناسب و ارزان
  • مقرون به صرفه
  • مناسب برای بیشتر اماکن
  • بدون نیاز به سیم کشی
  • مناسب برای محیط های داخلی و بیرونی

خرید ماکت دوربین مداربسته

موارد استفاده از ماکت دوربین مداربسته

  1. مانع از سرقت اموال
  2. نظارت و کنترل بر عملکرد اشخاص
  3. در کنار دوربین های واقعی جهت بهینه کردن پروژه ها

ماکت های دوربین مداربسته، که هدف آنها ترساندن افرادی است که برای ارتکاب جرم آمده اند با ایجاد تصویری از یک دوربین واقعی در ذهن اشخاص داخل محیط، دقیقاً مشابه یک دوربین واقعی و‌ اصلی طراحی شده اند. به این ترتیب، دوربین های جعلی به جنایتکارانی که برای ثبت تصاویر خود می ترسند، فرصت می دهد از صحنه جنایت دور شده و مرتکب جنایت نشوند.

خرید ماکت دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته ساختگی

دوربین های مداربسته ساختگی برای حفظ امنیت و اثر بازدارنگی مؤثر به ویژه برای ادارات و کارخانه ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و همچنین دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه تری هستند. همچنین به دلیل ظاهر مطابق دوربین های اصلی، می تواند به عنوان جایگزین استفاده شود. به عبارتی دیگر این محصولات که هزینه های بسیار کمتری نسبت به نصب سیستم دوربین واقعی دارد، از نظر بازدارندگی که عامل اصلی ارائه شده توسط سیستم های دوربین است، بسیار توانا است.

خرید ماکت دوربین مداربسته

ماکت های دوربین مداربسته مناسب چه مکان هایی می باشند؟

گذشته از این ها شما می توانید با توجه به محیط داخلی یا بیرونی خود هر کدام از ماکت های دوربین مداربسته در مدل های دام، بولت، اسپید دام و غیره را انتخاب کنید. همچنین در اماکن متعدد اعم از منازل، دفاتر، ویلا، مغازه ها و غیره مناسب هستند. این محصولات نه تنها دارای اندازه و طرح همانند دوربین های واقعی هستند، بلکه از جنس بدنه مرغوب و مقاوم تشکیل شده اند. به علاوه نصب و‌‌ راه اندازی آسانی‌ دارند و نیازی به سیم کشی های مختلف ندارند.

خرید ماکت دوربین مداربسته

دوربین مداربسته ساختگی مناسب برای هر مکانی

طراحی و ساخت دوربین مداربسته ساختگی دقیق و مطابق با دوربین های مداربسته واقعی می باشد که این امکان دارد احتمال تشخیص غیر واقعی بودن دوربین را کاهش دهد. علاوه بر این، به منظور هر چه واقعی جلوه کردن دوربین ، بر روی آن یک چراغ چشمک زن قرمز تعبیه شده است که می تواند خیال شما را از بابت لو نرفتن دوربین راحت کند.

دوربین های قلابی، از جمله دوربین هایی هستند که کاربر می تواند از آن ها هم برای محیط های سربسته و هم محیط های سرباز استفاده کند.

خرید ماکت دوربین مداربسته

شما می توانید بهترین و ارزان ترین مدل های دوربین جعلی را در نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات دوربین مداربسته منصوری بانه خریداری کنید. دوربین های مداربسته فیک قلابی امروزه به دلیل قیمت ارزان و ظاهر واقعی که دارند دارای طرفداران زیادی در سطح کشور بوده و تمامی مدل های آن در فروشگاه ماکت دوربین مداربسته بانه منصوری موجود می باشد.

دوربین مداربسته فیک یا همان ماکت که در بالا به انواع مدل های اشاره شد، شامل دام، بولت، اسپید دام، صنعتی و خورشیدی می باشند که با کمترین قیمت در مجموعه ما به فروش می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما