قیمت دوربین مداربسته رم خور با قابلیت ضبط صدا q7

جهت استعلام قیمت دوربین مداربسته رم خور با قابلیت ضبط صدا q7 همین حالا تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه این ماه بهره مند شوید. دوربین مداربسته کوچک جیبی Q7 یکی از محبوب ترین دوربین های قابل حمل وای فای دار بوده که به موبایل متصل شده و تصاویر را از راه دور انتقال خواهد داد. در زیر این دوربین مداربسته شارژی رم خور کیفیت بالا را بیشتر تشریح کرده ایم.

قیمت دوربین مداربسته رم خور با قابلیت ضبط صدا q7

دوربین کوچک دید در شب باتری خور q7

اگر شما مشکوک از فعالیت غیر قانونی در خانه، محل کار، و یا فروشگاه و هرجایی که مربوط به خود هستید، یک دوربین کوچک دید در شب باتری خور q7 می تواند بیش از آنچه که چشم غیرمسلح می تواند به تصویر بکشد. این دستگاه نظارتی کوچک که عملکرد همانند یک دوربین مداربسته معمولی دارد، می تواند به شما در ردیابی جنایت کمک کند و شما را به شواهد مهم برساند. این این دوربین مداربسته خیلی ریز برای ضبط واضح ویدیو محل مربوطه استفاده می شود و می تواند از دید همگان به خوبی پنهان بماند. بازرسان خصوصی و افسران مجری قانون اغلب از این سری دوربین های جاسوسی استفاده می کنند.

این دوربین مخفی شارژی همچنین در میان افرادی که می‌خواهند خانه‌هایشان را در زمانی که دور هستند پیگیری کنند یا می‌خواهند شواهدی از خیانتکاران داشته باشند، بسیار کاربردی و محبوب می باشد‌. با این حال، بر خلاف انواع دیگر دوربین ها، دوربین مداربسته کوچک مخفی رم خور Q7، بی سیم و قابل حمل است. به طوری که می توانید آنها را به راحتی به هر جایی با خود ببرید.

دوربین مداربسته جیبی جاسوسی کیو هفت

دوربین مداربسته جیبی جاسوسی کیو هفت به‌ گونه ‌ای طراحی شده است که مخفی باشد. بنابراین می‌تواند به راحتی توسط اطرافیان خود شناسایی نشود. این سری از دوربین ها، یک دید بدون مانع از هر چیزی که در مقابل آنها است و هرگونه اطلاعات بصری که در محدوده منتقل می شود ارائه می دهند.

این محصول را می توانید داخل اجسام روزمره زندگی خود مانند انواع لوازم خانگی، اسباب بازی، پهپاد و غیره جاسازی کنید. از این رو این دوربین مخفی ابزاری عالی برای تامین امنیت و آرامش خاطر است. به گونه ای که می تواند برای نظارت بر خانه، دفتر یا هر جای دیگری که می خواهید به آنچه در حال وقوع است نظارت کنید، استفاده کنید.

قیمت دوربین مداربسته رم خور با قابلیت ضبط صدا q7

دوربین مداربسته جاسوسی بیسیم q7

یکی از مزایای عالی این دوربین مداربسته جاسوسی در محل کار یا زندگی این است که می توانید به وسیله آن سوابق را به طور منظم نگهداری کنید. چراکه از کارت حافظه میکرو sd با ظرفیت ۳۲ گیگ پشتیبانی می کند. این مموری رم می تواند حجم زیادی از اطلاعات گرفته شده را برای بازیابی های بعدی ارائه دهد.

دوربین مداربسته بسیار ریز مموری خور کیو هفت، در کنار ضبط تصاویر و ویدیو ۲ مگاپیسکل فوق العاده واضح و شفافی که دارد، می تواند صداهای محیط را همراه فیلم برداری ضبط کند. چراکه از میکروفون قدرتمند داخلی برخوردار می باشد.

سارقان دائماً در تلاش هستند تا با تکنیک های مختلف، از خود در برابر گرفتار شدن در دوربین ها محافظت کنند. با این حال ابعاد خیلی کوچک این دوربین شارژی q7 موجب شده تا کسی متوجه آن نشود و کسی نمی تواند به آن ضربه وارد کند. همچنین بدون اینکه نیازی به کابل کشی و دستگاه های ضبط کننده نیازی داشته باشد، هیچ موقع جلب توجه نمی کند.

باتری داخلی این دوربین خیلی کوچک مموری خور بی سیم از جنس لیتیوم یونی است که تا ۶۰ دقیقه بدون وقفه کار می کند. بعد از اتمام شارژ می توانید آن را از طریق شارژر مخصوص شارژ کنید. در مواقعی هم که نیاز به ضبط همیشگی و مداوم داشته باشید، می توانید این محصول را به برق مستقیم متصل کنید.

قیمت دوربین مداربسته رم خور با قابلیت ضبط صدا q7

بررسی دوربین مداربسته جیبی شارژی Q7 با قابلیت دید در شب

غالب دوربین های مداربسته مخفی فاقد قابلیت دید در شب هستند و این برای ضبط مخفیانه تصاویر و همچنین اعمال جاسوسی می تواند مضر باشد. امروز با معرفی دوربین مداربسته مخفی Q7 به شما اثبات خواهیم کرد که دوربین های مداربسته مخفی ریز هم می توانند دارای قابلیت دید در شب باشند. دوربین مداربسته مموری خور کوچک Q7 (کیو سون) که به دوربین مداربسته جیبی نیز معروف است، اولین دوربین مداربسته مخفی دید در شب است که دارای 5 عدد ال ای دی مادون قرمز در اطراف لنز جهت روشن سازی مکان مد نظر تا 10 متر در تاریکی مطلق می باشند. دوربین مداربسته کوچک جاسوسی شارژی Q7 قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارد به این منظور که از این طریق، تمامی تصاویر را به گوشی همراه کاربر از راه دور انتقال خواهد داد.

قیمت دوربین مداربسته رم خور با قابلیت ضبط صدا q7

مشخصات برجسته دوربین مداربسته Q7 مموری خور

  • دارای کیفیت 2 مگاپیکسل
  • فاقد سیم و کابل
  • عملکرد فوق العاده
  • دارای ضمانت نامه معتبر
  • بدون نیاز به دستگاه ضبط NVR
  • بیسیم wireless
  • عدم نیاز به نصاب
  • قابلیت ذخیره سازی محلی در کارت اس دی 32 گیگ
  • دارای میکروفن داخلی برای ضبط صدای محیط
  • دارای 5 LED برای ایجاد امکان دید در شب
  • عیب یابی آسان
  • کنترل از راه دور
  • انتقال تصویر بر روی گوشی موبایل
  • دوربین مادون قرمز
  • دید در شب تا فاصله 10 متر
  • تشخیص حرکت تا 3 متر
  • سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS
  • زاویه دید 90 درجه

قیمت دوربین مداربسته رم خور با قابلیت ضبط صدا q7

اگر قصد خرید جدیدترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته رم خور کوچک را دارید، پیشنهاد ما خرید دوربین مداربسته پایه دار Q7 قابل شارژ است. این دوربین مداربسته مخفی وایرلس دارای حافظه داخلی و همچنین شیار حافظه برای قرار دادن رم میکرو جهت ذخیره تصاویر می باشد. دوربین مداربسته Q7 با قابلیت ضبط صدا را می توانید با قیمتی باور نکردنی از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری همین حالا سفارش دهید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما