قیمت دی وی آر 8 کانال XVR5108HS

قیمت دی وی آر 8 کانال XVR5108HS به صورت ارزان و تخفیف ویژه را تنها از فروشگاه آنلاین منصوری بانه دریافت کنید. این ضبط کننده  ساخت برند معتبر داهوا می باشد که امکان ذخیره سازی انواع دوربین های مداربسته را به صورت فشرده فراهم می سازد. دستگاه ضبط تصویر هشت کانال داهوا دارای قابلیت انتقال تصویر نیز می باشد. در ادامه به نقد و بررسی بیشتر این مدل دستگاه ضبط DVR می پردازیم:

قیمت دی وی آر 8 کانال

معرفی دی وی آر 8 کانال داهوا مدل XVR5108HS

سیستم های ضبط کننده از لوازم و تجهیزات اصلی دوربین های مداربسته هستند. برای همین منظور قصد معرفی دی وی آر هشت کانال داهوا مدل XVR5108HS را داریم که به شما امکان می دهد فیلم های خود را ذخیره کرده و از راه دور پخش کنید. همچنین این امکان را فراهم می سازد تا زمان پخش ضبط دوربین خود را انتخاب کنید ، تشخیص حرکت را فعال کنید، تصاویر دوربین های خود را پیکربندی کنید و غیره. به علاوه به شما امکان می دهد فیلم های خود را با کیفیت تصویر عالی ضبط کنید. به لطف یک برنامه تلفن همراه هوشمند، به شرط اتصال به اینترنت، به صورت زنده در هرکجا که باشید و در صورت تقاضا توسط این ایکس وی آر داهوا به ضبط های خود دسترسی خواهید داشت.

دستگاه ضبط کننده DVR مدل Dahua XVR5108HS دارای 8 کانال است که امکان اتصال 8 دوربین HD-CVI (۴ مگاپیکسل یا 1080P) و 2 دوربین IP ( تا ۶ مگاپیکسل ) را دارد. بنابراین می توان برای محل های تجاری، دفاتر، انبارها یا منازل مسکونی غیره قابل استفاده باشد.

قیمت دی وی آر 8 کانال

برترین ویژگی های دستگاه ضبط تصویر XVR5108HS

ضبط کننده Dahua از طریق متصل شدن به آخرین نسل کابل کواکسیال با اطمینان از انتقال فیلم ها، کیفیت تصویر با رزولوشن 1080p را فراهم می کند. به علاوه می توانید تصاویر ضبط شده را با افزودن یک هارد دیسک تا ظرفیت ۶ ترابایت ذخیره کرد این امر با وجود یک درگاه SATA امکان پذیر است. خروجی های HDMI و VGA روی بدنه این دستگاه ضبط کننده دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108HS امکان مشاهده تصاویر را در صفحه مانیتور فراهم می کند. مشاهده از راه دور با استفاده از یک مرورگر اینترنت یا یک اپلیکیشن گوشی هوشمند فراهم است. ( این قابلیت برای تلفن های هوشمند iOS یا Android امکان پذیر است. ) . همچنین با ویژگی های پیشرفته مانند عملکرد تشخیص حرکت: ضبط در صورت حرکت اتفاق می افتد و به شما اطلاع رسانی می کند.

قیمت دی وی آر 8 کانال

قیمت دی وی آر 8 کانال

بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده انواع دوربین های مداربسته، دستگاه های ضبط تصویر و همچنین انواع لوازم جانبی دوربین های مداربسته به صورت مستقیم از چین می باشد. دی وی آر های 8 کانال دوربین مداربسته از دسته پر فروش ترین سیستم های نظارتی می باشد که در برند های متفاوت موجود بوده و با قیمتی ارزان همراه با گارانتی به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما