مرکز فروش عمده دوربین مداربسته و dvr

مرکز فروش عمده دوربین مداربسته و dvr منصوری آماده ارائه انواع دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط تصویر و همچنین انواع لوازم و تجهیزات جانبی برای نصب و راه اندازی آنها می باشد. در ادامه می خواهیم شما را با انواع دوربین های مداربسته موجود در بازار و همچنین بهترین و مناسب ترین دستگاه ضبط تصویر دی وی آر آشنا کنیم پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

دوربین مداربسته چیست؟

دوربین مدار بسته مخفف تلویزیون مدار بسته است و معمولا به عنوان نظارت تصویری شناخته می شود. “مدار بسته” به این معنی است که برنامه ها معمولاً به تعداد محدودی (بسته) مانیتور منتقل می شوند، برخلاف تلویزیون “معمولی” که برای عموم مردم پخش می شود. شبکه های دوربین مداربسته معمولاً برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت های مجرمانه و ثبت تخلفات ترافیکی استفاده می شوند، اما کاربردهای دیگری نیز دارند.

مرکز فروش عمده دوربین مداربسته و dvr

دوربین های مداربسته آنالوگ

دوربین های مداربسته آنالوگ از کانکتورهای Bayonet Neill-Concelman (BNC) روی کابل های کواکسیال برای انتقال سیگنال های ویدئویی پیوسته استفاده کنید. وضوح نسبتا پایینی دارند اما ارزان و موثر هستند. در یک سیستم آنالوگ تجهیزات جانبی بیشتری وجود دارد، به عنوان مثال. کابل های کواکسیال استاندارد معمولا صدا را منتقل نمی کنند. سیگنال های آنالوگ را می توان دیجیتالی کرد و دیجیتالی شدن را حتی با تجهیزات قدیمی تر مقرون به صرفه تر می کند. تصاویر نیاز به یک کارت فیلمبرداری دارند و می‌توانند روی رایانه شخصی یا ضبط صوت ذخیره شوند. یک پله بالاتر، آنالوگ HD رزولوشن را نسبت به سیستم های سنتی (1080 پیکسل) افزایش می دهد و با دوربین های آنالوگ و BNC سازگار است.

مرکز فروش عمده دوربین مداربسته و dvr

دوربین مداربسته شبکه یا IP

این سیستم‌ها که با دوربین‌های آنالوگ یا دیجیتال استفاده می‌شوند، از یک سرور ویدیویی برای پخش فیلم از طریق اینترنت استفاده می‌کنند. از مزایای آن می توان به امکان وای فای و صدا، هوش مصنوعی توزیع شده (DAI) برای تجزیه و تحلیل تصاویر، دسترسی از راه دور، برق از طریق اترنت (POE) و وضوح بهتر اشاره کرد. علاوه بر این، دوربین‌های IP این توانایی را دارند که دوربین‌های بیشتری را در یک دوربین قرار دهند، که می‌تواند زاویه وسیعی را پوشش دهد که معمولاً ممکن است چندین دوربین یا سیستم دوربین را بپوشاند.

مرکز فروش عمده دوربین مداربسته و dvr

ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال برای دوربین مدار بسته

بهترین DVR برای دوربین های امنیتی، ایمن سازی محل شما را با سیستم مانیتورینگ دوربین مدار بسته با قابلیت ضبط آسان و آسان می کند. این مهم است، زیرا برای مثال اگر شما قربانی یک جنایت هستید، پس فیلمی که دوربین‌های مداربسته شما می‌گیرند، می‌تواند تفاوت زیادی در بازگرداندن یا عدم بازگرداندن اقلام دزدیده شده ایجاد کند. دستگاه DVR که فیلم را از دست می‌دهد، می‌تواند بیشتر از اینکه فایده داشته باشد، ضرر داشته باشد.

دستگاه‌های DVR مدرن از ضبط چند کاناله پشتیبانی می‌کنند، به این معنی که می‌توانید دوربین‌های امنیتی متعدد (تا 16) را به‌طور هم‌زمان وصل کنید و ضبط کنید. این به شما امکان می دهد هر اینچ از محل خود را با دوربین خود بپوشانید، اما این به این معنی است که شما فیلم های زیادی را ضبط خواهید کرد.

هارد دیسک و سایر امکانات دی وی آر

این بدان معناست که بهترین DVR برای تنظیمات دوربین مداربسته، هارد دیسک های بزرگ و قابل اعتمادی را نیز ارائه می دهد که می تواند تمام ضبط های ضبط شده توسط دوربین شما را در خود نگه دارد. در حالت ایده‌آل، اگر فضا کم است، به شما اطلاع می‌دهند و راه‌حل‌های پشتیبان‌گیری آسان را برای ذخیره فیلم‌تان در جای دیگری ارائه می‌کنند.

بهترین راه‌حل‌های دوربین امنیتی DVR همچنین ویژگی‌های اضافی را ارائه می‌کنند، مانند برنامه‌هایی که می‌توانید برای نظارت بر فیلم‌های دوربین در زمان واقعی از هر مکانی دانلود کنید و از ذخیره‌سازی ابری پشتیبانی کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید مطمئن شوید که خانه یا محل کارتان محافظت می‌شود، ما بهترین سیستم‌های امنیتی DVR برای دوربین‌های مداربسته را فهرست کرده‌ایم. توجه داشته باشید که برخی از آنها دارای دوربین در جعبه هستند، در حالی که برخی دیگر نیاز دارند که آنها را جداگانه به همراه هارد دیسک خریداری کنید.

مرکز فروش عمده دوربین مداربسته و dvr

مرکز فروش عمده دوربین مداربسته و dvr

آیا به دنبال نمایندگی دوربین مداربسته معتبر هستید؟ آیا می خواهید بهترین سیستم مداربسته را برای خانه و یا محل کار خود نصب و راه اندازی کنید؟ اصلا نگران نباشید چراکه تکنو دوربین تنها وارد کننده دوربین های مداربسته با کیفیت قیمت مناسب به صورت مستقیم از چین است. مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری انواع dvr و دوربین های مداربسته خود همراه با لوازم جانبی را به قیمتی طلائی ارائه بازار خواهد کرد. لذا اگر می خواهید به صورت یکجا و با قیمتی فوق العاده دوربین های مداربسته و دستگاه های دی وی آر دوربین مداربسته را خریداری کنید همین الان با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما