قیمت دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی

قیمت دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی را بسیار ارزان در نمایندگی های منصوری بانه دریافت کنید. این مدل از دسته دوربین های مخفی وایرلس و قابل حمل است که به قابلیت های پراهمیت دیگر هم مجهز است. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته وایرلس مخفی فلتی S06 می پردازیم:

قیمت دوربین کوچک بیسیم

دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی S06

دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی S06 یکی از شگفتی های فن آوری مدرن است که در خانه ها و همچنین دفاتر و شرکت ها و حتی همراه کاربران استفاده می شود. همچنین به لطف وفور مزایایی که ارائه می دهد، به عنوان یک اقدام امنیتی مؤثر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. قابلیت بی سیم و ابعاد بسیار ریز این مدل دوربین مداربسته از بزرگترین و بارزترین مزیت استفاده و نصب آن می باشد.

قرار دادن این دوربین مداربسته ریز وایرلس مخفی فلتی S06 در مکان های استراتژیک زمانی مفید است که شما نیاز به دستیابی عملکردها و سخنان افراد داشته باشید یا هنگام اتفاق رویداد ها مدارک مهمی در دسترس داشته باشد. چراکه این مدل دوربین نه تنها دارای قابلیت های فیلمبرداری با کیفیت بالا است بلکه به عملکرد واضح صوتی نیز مجهز است. به عبارتی دیگر این دوربین جاسوسی با ارائه تصاویر واضح همراه با صدای بی عیب و نقص محیط مد نطر و افراد آن جا، هنگام ضبط مجموعه ای از وقایع از هر زمان دیگری کارآمدتر است.

قیمت دوربین کوچک بیسیم

دوربین مخفی رم خور حساس به حرکت فلتی

این مدل دوربین مداربسته بدون سیم شارژی فلتی را می توانید از هرجای نزدیک به اینترنت که نصب کرده اید متصل کرده و اتفاقات مکان مورد نظر را از طریق گوشی های هوشمند به صورت زنده تماشا کرده و به آن گوش فرا دهید! چراکه از مدل های تحت شبکه می باشد.

تصاویر ذخیره شده در کارت حافظه میکرو اس دی دوربین مخفی فاقد سیم وای فای به شما کمک می کند تا هنگام حل اختلاف مواقع مختلف تصمیمات صحیح و منصفانه ای بگیرید. خواه با وضعیتی روبرو باشید که شامل اختلافاتی در خانواده، بین کارمندان یا مشتری و کارکنان خدمات شما باشد. به علاوه به دلیل اینکه بسیار کوچک است می تواند همراه اشخاص مهم مانند وکلا، قضات، بازرس و غیره باشد تا مدارک و شواهد زیادی را جمع کند.

این دوربین مداربسته مخفی بی سیم مدل فلتی انرژی مورد نیاز خود را از طریق باتری لیتیوم داخل خود تأمین می کند. این مدل باتری بسیار قدرتمند است و دوام بالایی هم دارد. به گونه ای که بعد از شارژ شدن می تواند ۳ ساعت مداوم بدون هیچگونه قطع یا اختلال در فیلمبرداری کار کند. از دیگر ویژگی های پرطرفدار این دوربین مداربسته بیسیم فلتی 4k باتری دار، سنسور تشخیص حرکت است که در این حالت فقط اتفاقات و فیلم های ضروری را ضبط می کند.

قیمت دوربین کوچک بیسیم

قیمت دوربین کوچک بیسیم

بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده مستقیم و پخش کننده انواع دوربین مداربسته مخفی ریز جاسوسی وایرلس با بهترین شرایط می باشد. شما می توانید این دوربین مداربسته وایرلس مخفی فلتی و همچنین سایر مدل ها را با قیمت ارزان به صورت خرده و عمده از طریق بازرگانی تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما