قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108-X

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108-X را تنها از نمایندگی فروش دی وی آر داهوا در سراسر کشور دریافت کنید تا سود زیادی عائد شما شود. دستگاه ضبط کننده ایکس وی آر 5108 از قابلیت های ویژه و شگفت انگیز بهره می برند که همه این ویژگی های بینظیر سبب بالا رفتن فروش  و اعتماد کاربران شده است.

در ادامه به توضیح بیشتر دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108-X می پردازیم:

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

دستگاه ضبط تصویر xvr داهوا مدل 5108

دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108-X، یکی از دستگاه های باکیفیت ضبط کننده تصاویر و فیلم های گرفته شده ۸ عدد دوربین مداربسته توربو اچ دی و آنالوگ با کیفیت رزولوشن حداکثر تا ۲ مگاپیکسل می باشد که حتی قابلیت متصل کردن یک عدد دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP را فراهم می کند. این DVR داهوا هشت کاناله XVR، با متصل شدن و با استفاده از کابل کواکسیال مسافت زیادی تا فاصله ۵۰۰ متر به وسیله فیش BNC را برای انتقال سیگنال ارائه می دهد.

همچنین دارای ورودی صوتی است که می تواند در هر کانال ویدیویی موجود چندگانه شود. همچنین برای ذخیره سازی تصویر، این دی وی آر از یک هارد دیسک با ظرفیت ذخیره سازی تا 8 ترابایت پشتیبانی می کند. دستگاه ضبط کننده DVR ۸ کاناله ساخت برند Dahua است. این مدل از دوربین های مداربسته های AHD ، HD-CVI ، HD-TVI ، و دوربین مداربسته آنالوگ (CVBS) پشتیبانی می کند تا به راحتی با محبوب ترین قالب های ضبط فیلم ادغام شود و یک راه حل مقرون به صرفه با انعطاف پذیرترین گزینه ها ارائه دهد. همچنین حداکثر رزولوشن ضبط از 1080p تا ۴ مگاپیکسل است.

به علاوه با پشتیبانی از یک عدد پورت دوربین مداربسته تحت شبکه قابلیت متصل کردن ۳۲ کاربر را با همدیگر دارد. قابل ذکر است این دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108-X، شامل عملکرد ضبط فقط حرکت است. با فعال سازی این عملکرد فضای HardDisk را ذخیره خواهید کرد. با دارا بودن پورت HDMI، کیفیت تصویر پیشرفته ای را فراهم می کند و امکان اتصال به یک صفحه نمایش تلویزیون HD برای پخش تصاویر با وضوح بالاتر را فراهم می کند.

به عبارتی دیگر از طریق این اتصال HDMI، سیگنال ویدئویی در قالب دیجیتال برای یک تصویر واضح تر منتقل می شود.  فرمت H265 به طور چشمگیری بازده رمزگذاری را بهبود می بخشد. به این معنی نیاز به فضای ذخیره سازی را تا 75 درصد کاهش می دهد و نیمی از فضای ذخیره سازی برای همان تعداد فیلم را خالی می کند. H.265 + یک مرحله مهم در فشرده سازی فیلم است و به معنای صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های ذخیره سازی برای کاربران است.

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

مشخصات فنی دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108-X

  • پشتیبانی از دوربین های مداربسته های AHD ، HD-CVI ، HD-TVI ، IP و آنالوگ
  • دارای پورت HDMI، USB، ورودی صوتی
  • عملکرد حساس به حرکت
  • متصل کردن ۳۲ کاربر همزمان با هم از طریق پورت شبکه
  • ساپورت تا رزولوشن ۴ مگاپیکسل
  • فرمت ضبط H.265 +
  • ظرفیت ۸ ترابایتی هارد دیسک

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا

دی وی آر 8 کانال داهوا XVR5108-X، در انتقال باکیفیت تصاویر و فیلم های گرفته شده دوربین های مداربسته نقش مؤثری دارد. شما می توانید این مدل و انواع دستگاه های ضبط کننده dvr  این برند چینی را با قیمتی باورنکردنی در بازرگانی تکنو دوربین سفارش و خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت دی وی آر 8 کانال داهوا خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما