قیمت خودكار دوربين دار Full HD با قابلیت فیلمبرداری

جهت استعلام قیمت خودكار دوربين دار Full HD با قابلیت فیلمبرداری با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند. دوربین خودکاری فول اچ دی از دسته دوربین های جیبی وایرلس به حساب می آید که کاربر می تواند با شارژ باطری آن چندین ساعت توسط این خودکار صدا و تصویر مکان مد نظر را ضبط کند. از جمله مهمترین مشخصات این روان نویس دوربین دار عبارتند از: پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت، بهره مندی از پورت USB جهت اشتراک گذاری عکس و فیلم در کامپیوتر و لپ تاب، باتری لیتیوم پلیمر، قابلیت ضبط صدا، سنسور تشخیص حرکت و غیره.

با ما باشید تا در زیر به شرح بیشتر این خودکار دوربین دار فول اچ دی آشنا شوید:

قیمت خودكار دوربين دار

دوربین مداربسته جیبی بیسیم خودکاری

خودکار دوربین دار Full HD، از طراحی شیک و بدنه مرغوب ضد خش بهره می برد و  یک لنز فوق العاده کوچک روی قلم وجود دارد که از قابلیت فیلم برداری پشتیبانی می کند. همچنین از وضوح تصویر HD 1080p، برخوردار است تا تصاویر را به گونه ای واضح و قابل تشخیص به ثبت برساند. به علاوه در هنگام فیلمبرداری هیچ نمایشگر نور مشکوکی وجود ندارد تا کسی متوجه دوربین بودن آن نشود. مهمتر از همه، این یک روان نویس واقعی است می توانید بدنه این دوربین را در دست بگیرید، آن را روی کتاب خود بگذارید و با رفتار عادی آن را بردارید و چیزی بنویسید. این روان نویس دوربین دار فول اچ دی، به میکروفون داخلی مجهز است که فیلمبرداری های مکان مورد نظر را همراه با صدای رسا و روان ضبط می کند.

این دوربین بیسیم جیبی خودکاری همانند سایر دوربین های جیبی q7 و غیره، از باتری لیتیوم پلیمر استفاده می کند که گنجایش بالایی دارد و همچنین با دارا بودن پورت USB روی بدنه، ضمن انتقال تصاویر و فیلم ها روی سیستم کامپیوتر و لپ تاپ، می تواند به وسیله آن شارژ شود. از جمله امکانات دیگر آن قابلیت تشخیص حرکت است تا فقط در صورت احساس حرکت جلوی دوربین شروع به فیلم برداری کند. این روان نویس دوربین دار، با کارت حافظه تا سقف ۶۴ گیگابایت سازگار است که ظرفیت قدرتمند و بالایی دارد.

قیمت خودكار دوربين دار

مشخصات فنی روان نویس دوربین دار فول اچ دی

  • کیفیت تصویر HD 1080P
  • قابلیت فیلم برداری و عکس برداری
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت
  • دارا بودن پورت USB جهت اشتراک گذاری عکس و فیلم در کامپیوتر و لپ تاب و یا شارژ شدن
  • باتری لیتیوم پلیمر
  • دارا بودن کابل HDMI
  • قابلیت ضبط صدا
  • سنسور تشخیص حرکت

قیمت خودكار دوربين دار

قیمت خودكار دوربين دار

این قلم دوربین دار جاسوسی از ظاهری شیک و کیفیت بالایی برخوردار است. به نظر می رسد مانند یک خودکار است، اما در واقع، این یک قلم دوربین دار است. شما می توانید از آن برای دانستن آنچه می خواهید بدانید استفاده کنید. همچنین انتخاب مناسبی برای وکلا، پلیس ها، قاضی ها و غیره در مکان های مختلف می باشد. شما می توانید این دوربین مخفی خودکاری جاسوسی و دیگر محصولات منحصر بفرد ما را با قیمتی استثنایی و ارزان در فروشگاه تکنو دوربین خریداری فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما