خرید دوربین مدار بسته سقفی تحت شبکه دو مگاپیکسل داهوا

با هر خرید دوربین مدار بسته سقفی تحت شبکه دو مگاپیکسل داهوا تخفیفی ویژه را از ما دریافت کنید. دوربین مدار بسته دام IP دو مگاپیکسل داهوا، از مدل های پر طرفدار می باشد که به صورت گنبدی شکل طراحی گردیده است و می توانید در داخل و محیط منزل نصب کنید. همچنین با پشتیبانی از قابلیت های منحصر بفرد و قیمت زیر بازار، فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

از جمله کاربردهای مفید آن عبارتند از: کیفیت واضح فول اچ دی، قابلیت دید در شب تا فاصله ۳۰ متری، دارا بودن لنز ۳.۶ میلی متری، قابلیت پشتیبانی از استاندارد معروف IP67، متصل شدن به دستگاه ان وی آر، زاویه دید ۱۰۶ درجه، بدنه مقاوم و غیره. با ما باشید تا بیشتر با این دوربین مدار بسته سقفی تحت شبکه فول اچ ی dahua آشنا شوید:

خرید دوربین مدار بسته سقفی

دوربین مداربسته دام فول اچ دی ip داهوا مدل IPC-T1A20

دوربین مدار بسته تحت شبکه دو مگاپیکسل داهوا، از مدل های دام می باشد که به آسانی در سقف نصب و راه اندازی می شود و همچنین می توانید آن را در سوپرمارکت ها، ادارات، بانک ها، خانه ها و غیره تعبیه کنید. این دوربین مداربسته دام IP، از سری محصولات ساخت شرکت معتبر داهوا می باشد که از دوام و کیفیت طولانی ‌مدتی برخوردار است. ازجمله مشخصات ایده آل این دوربین مداربسته سقفی داهوا، کیفیت فوق العاده تصویر Full HD می باشد که دارای رزولوشن 1080 پیکسل است تا تصاویر شفاف و قابل تشخیص را برای شما به ارمغان آورد. این تصاویر واضح فقط مختص در روز نمی باشد بلکه حتی در تاریکی و ضعیف بودن نور شب نیز تصاویر واضح و شفاف را به شما ارائه خواهد داد.

شایان ذکر است این دوربین مدار بسته تحت شبکه دو مگاپیکسل داهوا IPC-T1A20، از لنزهای بی نظیر با فاصله کانونی ۳.۶ میلیمتر و زاویه دید ۱۰۶ درجه برخوردار است تا همه اطراف و حتی نقاط کور را تحت پوشش دید خود قرار دهد تا از همه جزئیات وقایع و حادثه های مکان مورد نیاز به خوبی فیلم برداری کند. همچنین همانطور که گفته شد از مدل های تحت شبکه آی پی می باشد که به وسیله دستگاه NVR به اینترنت متصل می شود تا تصاویر و فیلم ها را از راه دور پخش کند.

خرید دوربین مدار بسته سقفی

مشخصات فنی دوربین مدار بسته دو مگاپیکسل داهوا مدل IPC-T1A20

  • کیفیت واضح فول اچ دی
  •  قابلیت دید در شب تا فاصله ۳۰ متری
  • دارا بودن لنز ۳.۶ میلی متری
  • قابلیت پشتیبانی از استاندارد معروف IP67
  • متصل شدن به دستگاه ان وی آر
  •  زاویه دید ۱۰۶ درجه
  • مناسب اماکن داخلی و خارجی

خرید دوربین مدار بسته سقفی

خرید دوربین مدار بسته سقفی

این دوربین مدار بسته داهوا، از طراحی فوق العاده ای بهره می برد که دارای جنس مرغوب و مقاوم جهت نصب در فضا های خارجی، بهره می برد که نه تنها در مقابل گرد و غبار از دوربین محافظت می کند بلکه از ضربات فیزیکی هم در امان می باشد. شما می توانید این دوربین مدار بسته تحت شبکه سقفی دو مگاپیکسل داهوا را با قیمتی ارزان و استثنایی در فروشگاه منصوری خریداری کنید و از گارانتی دو ساله آن بهره مند شوید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما