قیمت دزدگیر جی ام کا مدل 910

جهت آگاهی از قیمت دزدگیر جی ام کا مدل 910 به فروشگاه اینترنتی منصوری مراجعه کنید و جهت کسب اطلاعات ‌‌از طریق شماره درج شده با همکاران مجرب ما ارتباط برقرار کنید. دزدگیر اماکن 910 از سیستم های ضد سرقت سیمکارتی و تلفنی می باشد که با هرگونه احساس تهدید در مکان مد نظر در اسرع وقت کاربران خود را مطلع می سازد.

از جمله آپشن های بینظیر آن عبارتند از: نمایشگر ال سی دی روی بدنه جهت اعمال تنظیمات و تعیین رمزهای امنیتی، دارا بودن زون باسیم و بی سیم، قابلیت کنترل ۴ وسیله برقی توسط پیامک، تماس و اپلیکیشن Android، مطلع کردن ورود و خروج افراد غیر مجاز از طریق گوشی های هوشمند از راه دور،

در زیر به شرح بیشتر دزدگیر gmk مدل ۹۱۰ می پردازیم:

قیمت دزدگیر جی ام کا

سیستم اعلام سرقت خانه هوشمند 910

سیستم مرکزی اماکن GMK مدل 910، از جمله محصولات اعلام سرقت از طریق سیم کارت و تلفن کننده می باشد. همچنین از ابعاد مستطیل شکلی بهره می برد که نمایشگر LCD، روی بدنه امکان ذخیره شماره های کاربران، ضبط حوادث با ۶۰ حافظه، تعیین رمزهای امنیتی و غیره را از طریق آن فراهم می سازد. این دزدگیر جی ام کا برای خانه ها، انبارها، دفاتر، سوپرمارکت ها و غیره گزینه ایده آلی است تا ورود هر گونه افراد غیر مجاز را از طریق اس ام اس، تماس و برنامه اندرویدی گزارش دهد.

یکی از مزیت های این سیستم ضد سرقت اماکن GMK مدل 910، در صورت قطع ناگهانی آلارم، نبودن برق و یا اختلال در سیمکارت سریعا در اسرع وقت مدیران را مطلع می سازد تا از هرگونه کلاه برداری و سوء قصد جلوگیری می کند. همچنین در مواقعی که دستگاه توسط افراد دیگر غیر فعال و یا فعال شود شماره شخص را به مدیر مربوطه ارسال می کند. این دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۹۱۰ حاوی پیام یادآوری می باشد که در صورت فراموش کردن روشن نمودن دستگاه، مدیر را آگاه می سازد.

قیمت دزدگیر جی ام کا

مشخصات فنی دزدگیر 910 جی ام کا

  • نمایشگر ال سی دی روی بدنه جهت اعمال تنظیمات و تعیین رمزهای امنیتی
  • دارا بودن زون باسیم و بی سیم
  • قابلیت کنترل ۴ وسیله برقی توسط پیامک، تماس و اپلیکیشن Android
  • مطلع کردن ورود و خروج افراد غیر مجاز از طریق گوشی های هوشمند از راه دور
  • ضبط دو پیام جهت اعلام دزدی
  • قابلیت ضبط حوادث با ۶۰ حافظه بر روی نمایشگر
  • مطلع کردن کاربران خود در صورت قطع و یا اختلال در سیمکارت
  • ارسال شماره تلفن شخصی که اقدام به غیر فعال کردن دستگاه کرده است.

قیمت دزدگیر جی ام کا

قیمت دزدگیر جی ام کا

سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۹۱۰، از جمله دزدگیر های دو منظوره سیمکارتی و تلفن کننده می باشد که اعلام سرقت را از طریق پیامک و تماس شماره های از قبل ذخیره شده فراهم می کند. شما می توانید این سیستم ضد سرقت و دیگر مدل های دزدگیر اماکن جی ام کا را بسته به نیاز و مکان مد نظر خود با قیمتی مناسب از فروشگاه آنلاین تکنو دوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما