قیمت دوربین مخفی خودکاری ارزان

قیمت دوربین مخفی خودکاری ارزان تر است از سایر دوربین های جیبی قابل حمل چراکه کاربر هم می تواند از آن به عنوان خودکار استفاده کند هم به عنوان ضبط کننده وقایع! خودکار دوربین دار، از مدل های پرفروش در بازار می باشد زیرا به آسانی قابل حمل و استتار در جیب پیراهن و غیره می باشد در نتیجه هیچکس به دوربین بودن آن شک نمی کند. این خودکار دوربین دار مخفی دارای قابلیت های ویژه ای می باشند که از جمله آن ها می توان قابلیت شارژ، ضبط و فیلم برداری با کیفیت 2 مگاپیکسل، قابلیت شنود، ساپورت رم تا ۳۲ گیگابایت و غیره اشاره کرد.

با ما باشید تا به شرح بیشتر این دوربین مداربسته شارژی جاسوسی خودکاری بپردازیم:

قیمت دوربین مخفی خودکاری

نقد و بررسی خودکار دوربین دار

دوربین مخفی روان نویس، همانند یک خودکار واقعی جوهر دار عمل می کند و گزینه ای بسیار کاربردی برای استفاده در همه جاهای مختلف برای افراد شاغل، قاضی و وکلا می باشد که با پنهان کردن آن از همه وقایع محیط باخبر می شوند. کیفیت تصویر این دوربین مخفی خودکاری شارژی، 2 مگاپیکسل است که وضوح شفاف و درخشانی را در فیلمبرداری های خود تضمین می کند همچنین با ساپورت کارت حافظه Micro sd با گنجایش 32G همه تصاویر و فیلم های ضبط شده خود را بدون تاخیر ذخیره می کند.

دوربین مداربسته خودکاری که به خودکار دوربین دار نیز معروف است، قابلیت این را دارد که هنگام پر شدن حافظه، فایل های تصویری قدیمی را جهت ذخیره تصاویر جدید پاکسازی کند تا از همه وقایع باخبر بمانید. این روان نویس دوربین دار دارای باتری قدرتمند لیتیوم است که گنجایش بسیار بالایی هم دارد همچنین قابلیت شارژ از طریق درگاه USB به کامپیوتر، لپ تاب، تلویزیون و یا سیستم های خانگی را دارا می باشد.

این دوربین جاسوسی روان نویس شارژی، از سنسور تشخیص حرکت بهره می برد که بهنگام احساس کوچکترین حرکت، دوربین به طور خودکار شروع به ضبط کردن و فیلمبرداری می کند بنابراین ضمن اینکه هر واقعه ای را به ثبت می رساند این دوربین در حالت Standby قرار می گیرد، از ضبط های غیر ضروری جلوگیری کرده و در نتیجه هم حافظه پر نمی شود و هم اینکه باتری زود خالی نمی گردد.

قیمت دوربین مخفی خودکاری

مشخصات فنی روان نویس دوربین دار فول اچ دی

  • بدون سیم
  • قابلیت حمل
  • باتری لیتیوم با گنجایش بالا
  • قابلیت شارژ از طریق درگاه کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون و سیستم های خانگی
  • قابلیت عکس و فیلمبرداری
  • نرخ فیلمبرداری ۳۰ فریم بر ثانیه
  • میکروفون داخلی جهت شنود صدا
  • پشتیبانی از کارت حافظه ۳۲ گیگابایت
  • کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل
  • سنسور تشخیص حرکت یا Standby
  • قابل استفاده به عنوان خودکار
  • وزن  ۳۶ گرم

قیمت دوربین مخفی خودکاری

قیمت دوربین مخفی خودکاری

با خرید دوربین مخفی روان نویس شارژی، هیچ واقعی را حتی خارج از خانه از دست نخواهید داد به گونه ای که چهره همه اشخاص داخل فیلم به خوبی قابل شناسایی می باشند همچنین میکروفون داخلی هم به ضبط صداهای محیط می پردازد. این دوربین مخفی خودکاری شارژی ۳۶ گرمی را به راحتی با خود حمل کنید بدون اینکه کسی متوجه دوربین آن بشود. این دوربین جاسوسی روان نوس شارژی را می توانید با قیمتی ارزان در فروشگاه دوربین مداربسته مخفی ارزان قیمت خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما