فروش دوربین مداربسته خودرو با قیمت مناسب

فروش دوربین مداربسته خودرو با قیمت مناسب در فروشگاه منصوری آغاز شد. ما انواع دوربین های مداربسته مخصوص اتومبیل را به شما معرفی خواهیم کرد، شما می توانید در میان صد ها نوع دوربین مداربسته، بهترین دوربین مداربسته خودرو مد نظر خود را برگزینید. با ما همراه باشید تا با دوربین های مداربسته مناسب اتومبیل بیشتر آشنا شوید:

فروش دوربین مداربسته خودرو

دوربین مداربسته خودرو

امروزه  متاسفانه شاهد انواع سرقت و باج گیری خراب کاری و هر گونه آسیب دیگر از خوردها توسط سارقین هستیم شاید شما در این ماقع هیچ مدرکی از سارق نداشته و درنهایت فقط مشاهده گر تنعایی آسیب و یا سرقت رفتن خودروی خود شوید. با پشرفت دوربین های مداربسته امروزه انواع دوربین های مداربسته خودرو تحت دوربین ثبت وقایع تولدی شده است که با نصب ان در مکان های مخالف خودرو حتی در صورتی که در خودرو نباشد می تواند سارق را پیدا کرده و محل سرقت خودرو را نشان دهد.

دوربین های خودرو یا دوربین های ویدیویی خوردو یا دوربین های ثبت وقایع نیز می گویند که دارای یک و یا دو و یا سه لنز هستند و در مکان های مختلف خودروقابل نصب هستند می توانند از داخل کابین خودو و جلو عقب آن فیلم برداری کنند و با مشاهده آنلاین بر روی گوشی همراه می توان از راه دور از سلامت خودرو اطمینان حاصل کرد. به طور کلی انواع دوربین مداربسته خودرو به صورت دوربین های ثبت وقایع، دوربین های خودرو 360 درجه ، دوربین خودرو سه لنزه، دوربین خودرو عقب، دوربین خودرو جلو دسته بندی کرد.

مشخصات فنی دوربین های مداربسته خودرو:

لنز این نوع دوربین های مداربسته خودرو از نوع تک لنزه یا سه لنزه می باشند. از مهمترنی ویژگی های لنز دوربین های مداربسته خودرو در هر مدل داشتن قدرت دید در شب قوی  آنها به صورت رنگی  می باشد که لنز آنها دارای ال ای دی های حاوی نور مادون قرمز می باشد که در تاریکی مطلق شب و یا در شرایط کم نور تصاویر را با وضوح بالا به صورت رنگی ضبط می کند و در شرایطی که نور زیاد باشد لنز آنها می تواند نور ا متعادل ساخته و تصاویر و فلیم های با کیفیتی را ذیخره کند.

معمولا لنز دوربین های خودرو دارای کیفیت 2 مگا پیکسل بوده و دارای رزولویشن 1080 در 920 مگا پیکسل است و تصاویر را به صورت فول اچ دی ضبط می کنند . قدرت زوم آنها در مدل دوربین مداربسته سه لنزه خودرو تا 10 برابر بدوه و  باعث تشخیص چهره افراد و پلاک خودروها از فواصل دور می شود. دوربین های خودرودارای جایکاهی برای سیم کاتر بوده و از اچراتور های ایرانسل و همراه اول و رایتل پشتیبانی می کنند و می توان با استفاده از گوشی همراه از راه دور با برنامه مخصوص به مشاهده فیلم و تصاویر گرفته شده از دوربین به صورت آنلاین پرداخت.

فروش دوربین مداربسته خودرو

دوربین های رم خور اتومبیل

دوربین های خودرو دارای کارت حافظه داخلی بوده که حداکثر ظرفیت مموری کارت آنها 128 گیگابایت می باشد و می توان با تنظیم دوربین  در هر 20 یا 30 روز یکبار تصاویر  و فیلم های ذخیره شده  قدیمی را به صورت خودکار حذف کرد.حتی می توان کارت حافظه را از دوربین جدا کدره و اطلاعات داخل آن را در گوشی همراه یا لپ تاپ شخصی خود ذخیره کرد.

تامین انرژی برق در دوربین های خودرو به دو طریق ست این دوربین ها ی خودرو دارای باتری های قابل شارژی هستند که می توانند در 48 ساعت درحالت عادی دوربین را روشن نکه دارند و این باتری های از نوع لیتیومی 2400 میلی آمپر هستند و قابلیت شارژ شدن را دارند این مدل باتری ها برای روشن نگه داشتن دوربین کافی نیستن می توان دوربین را به منبع برق خودرو متصل کرد که ضمن اینکه باتری شارژ می شود دوربین نیز روشن نگه داشته می شود و  و حتی در صورت خاموش بودن خودرو از باتری ماشین دوربین تغذیه شده و روشن باقی می ماند.

سنسور های ضد لرزش دوربین خودرو

از قابلیت های ویژه دوربین های خودرو داشتن سنسور های ضد لرزش می باشد باتوجه به اینکه وجود هر گونه لرزش در دوربین کیفیت تصاویر و فلیم هار را پایین می آورد اما این دوربین های خودرو با داشتن سنسور ضد لرزش در هنگام رانندگی و یا پارک کردن هیچ گونه لرزشی را حس نکرده و کیفیت تصاویر آنها کم نمی شود. محل نصب دوربین های خودرو متفاوت بوده برخی در جلوی و برخی در عقب بعضی در جلوی آینه و غیره نصب می شوند دوربین های خودرو سه لنزه معمولا دارای سه لنز جدا از هم هستند و میتوان در سه جای مختلف خودرو آنها را نصب کرد.

دوربین های خودرو 360 درجه را می توان در3 جای  اتومبیل از جمله روی سپر عقب و سپر جلوی ، زیر آینه بغل نصب کرد .از این نوع دوربین ها به دلیل قدرت چرخش لنز آنها در تمامی ابعاد به صورت 360 درجه برای پارک کردن خودرو استفاده می کنند.

فروش دوربین مداربسته خودرو

دوربین مداربسته خودرو به دوربینی اطلاق می شود که علاوه بر نمایش عقب ماشین بر روی آینه خودرو، از داخل اتومبیل نیز فیلم برداری می کند. این دوربین خودرو برای رانندگان بسیار جذاب بوده لذا جدا از اینکه به آنها زمان پارک و یا گرفتن دنده عقب کمک می کنند، از لحظات خاطره انگیز نیز فیلم برداری خواهد کرد. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری در بانه عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته داخل اتومبیل، دوربین دنده عقب و دوربین ثبت سوانح با بهترین قیمت می باشد. لذا برای سفارش و خرید انواع دوربین سه لنزه، دو لنزه و غیره ماشین با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما