فروش آنلاین دوربین مداربسته غیر قابل دید

فروش آنلاین دوربین مداربسته غیر قابل دید با بهترین قیمت آغاز شد. ما انواع دوربین های مداربسته مخفی قیمت مناسب را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. تا شما در میان صد ها مدل دوربین بیسیم و سیمی، بهترین و مناسب ترین را برگزینید. ما در ادامه می خواهیم در مورد دوربین های مداربسته ریز جیبی جاسوسی صحبت کنیم پس تا آخر این مطلب همراه ما باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش آنلاین دوربین مداربسته غیر قابل دید

آیا اغلب از ایمنی بچه ها و حیوانات خانگی خود در خانه می ترسید وقتی بیرون کار می کنید؟ یا نمی توانید مراقب پیمانکارانی باشید که برای شما کار می کنند؟ همیشه امکان پذیر نیست که همه جا باشید، اما این بدان معنا نیست که باید از اتفاقاتی که در غیاب شما رخ می دهد غافل باشید.

اگر موافق هستید، ممکن است بخواهید یک دوربین مخفی در دست بگیرید و آن را به درستی نصب کنید تا در زمانی که دور هستید، خانه یا هر فضای دیگری را کنترل کنید. در این مقاله، ما لیستی از انواع مختلف دوربین‌های مخفی را تهیه کرده‌ایم تا گزینه‌های کافی برای انتخاب داشته باشید و ایده روشنی از تنوع موجود در بازار داشته باشید.

دوربین های مخفی سیمی برای خانه ها مناسب هستند و معمولا با وضوح بالا با وضوح قابل تنظیم هستند. علاوه بر این، این دوربین ها برق را از طریق یک کابل سیم کشی شده دریافت می کنند. این بدان معناست که شما نیازی به نگرانی در مورد شارژ آنها ندارید.

علاوه بر این، این دوربین ها اغلب برق را از یک پریز برق یا یک کابل Power Over Ethernet (POE) دریافت می کنند. در نتیجه، این دوربین ها اغلب سیگنال های صوتی و تصویری واضحی را منتشر می کنند و همچنین قابل اعتماد هستند. علاوه بر این، از آنجایی که آنها بی سیم نیستند، شانس هک کردن این سیستم ها به سطح بالایی کاهش می یابد.

اگر به دنبال دوربین‌های مخفی هستید که هم انعطاف‌پذیر و هم قابل حمل باشند، گزینه‌های بی‌سیم ممکن است تمام کادرهای مناسب را برای شما علامت بزنند. این به این دلیل است که آنها یک انتقال بی سیم ارائه می دهند و همچنین نصب آنها آسان است.

یک دوربین بی سیم مخفی سیگنال بی سیم خود را به هاب مرکزی ارسال می کند. با این حال، دوربین برق خود را از طریق سیم دریافت می کند. از آنجایی که آنها یک منبع تغذیه ثابت از خانه شما دریافت می کنند، آنها دائماً همه چیز را بدون هیچ مشکلی ضبط می کنند.

گفته می‌شود، دوربین‌های بی‌سیم معمولاً طیف محدودی از سیگنال‌ها دارند و این سیگنال‌ها اغلب توسط سازه‌هایی مانند کف و دیوار مانع می‌شوند. علاوه بر این، این دوربین ها در برابر ردیابی دیجیتال آسیب پذیر هستند

اگر به فعالیت غیرعادی در خانه خود مشکوک هستید، می توانید یک دوربین مخفی آشکارساز دود نصب کنید. همانطور که از نام آن پیداست، این دوربین ظاهری شبیه یک آشکارساز دود دارد اما با تمام ویژگی های یک دوربین با کیفیت بالا. این یک دوربین سخت سیمی است که در بالای سقف نصب شده است، به این معنی که تشخیص جزئیات آن برای کسی سخت است.

علاوه بر این، اکثر دوربین های آشکارساز دود می توانند حرکت را تشخیص دهند. بنابراین، هر زمان که مشکوک شد چیزی در حال حرکت است، منتظر ارسال سیگنال یا اعلان در برنامه تلفن همراه شما نخواهد بود تا بتوانید دفتر خود را بررسی کنید.

 

آیا تا به حال به داشتن یک دوربین مخفی که شبیه آداپتور برق متناوب است فکر کرده اید؟ اگر نه، اکنون می توانید این را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید. دوربین جاسوسی آداپتور AC Wi-Fi مانند یک آجر کوچک به نظر می رسد که به کسی اجازه نمی دهد هیچ تصوری از واقعیت آن داشته باشد.

علاوه بر این، این دوربین به عنوان یک سیستم DVR کاملاً کاربردی با نمادهای قطبیت کار می کند. درست بین نمادها، لنز دوربین قرار دارد که همه چیز را ضبط می کند.

برخی از این دوربین‌های مخفی دارای Wi-Fisystems هستند که به شما امکان می‌دهد فیلم‌های زنده روی تلفن همراه خود را از طریق یک برنامه کاوش کنید. به عنوان مثال، دوربین جاسوسی مخفی Honboo  یک ابزار بی سیم است که شبیه به یک آداپتور برق متناوب است. این می تواند هم در داخل و هم در فضای باز نصب شود و برای نظارت ایده آل است.

تنها نقطه ضعف این است که وضوح عالی را به اندازه یک دوربین سیمی ارائه نمی دهد. بنابراین، اگر نمی‌توانید این فاکتور را به خطر بیندازید، دوربین مخفی آداپتور برق متناوب ممکن است برای شما مناسب نباشد.

یک درایو فلش USB مخفی از دوربین اختراع منحصر به فرد دیگری است که نظارت را راحت می کند. باز هم، این یک دوربین بسیار قابل حمل است که در عین حال ایمن است. علاوه بر این، این دوربین به عنوان یک دستگاه ذخیره سازی USB با یک دوربین ویژگی اضافه شده کار می کند که هیچ کس متوجه نمی شود.

این دوربین ممکن است گزینه مناسبی برای نصب در خانه شما برای جاسوسی از افرادی که از مکان شما بازدید می کنند نباشد. در عوض، این یک ابزار عالی برای ضبط شخصی در خارج از خانه شما بدون اینکه کسی بداند است.

لنز دوربین در انتهای بیرونی درایو قرار دارد و برای شروع کار خود فقط نیاز به اتصال به لپ تاپ دارد. جالب اینجاست که برخی از دوربین های فلش مموری کارت SD نیز برای ذخیره حافظه داخلی دارند.

یک دوربین رادیویی ساعتی یک رادیو، یک ساعت و یک دوربین را در یک محصول ترکیب می کند. در حالی که این دوربین دارای یک رابط شلوغ است، زمان را به شما نشان می دهد و رادیو معمولی را در حین ضبط و تشخیص حرکت برای نظارت پخش می کند.

این دوربین دارای حسگرها، دستگیره‌ها و برچسب‌هایی در رابط خود است و برخی از دوربین‌های باکیفیت نیز می‌توانند در نور کم فیلم‌برداری کنند. علاوه بر این، برخی از دوربین‌های مخفی رادیویی ساعتی نیز دارای حافظه داخلی هستند و تعدادی نیز با کارت SD وجود دارند.

آیا می توانید یک دوربین مخفی را تصور کنید که شبیه پریز برق باشد؟ خوب، اگر نه، بدانید که در بازار موجود است. دوربین پریز برق یک ابزار قابل حمل با دوربین های کوچکی است که در سوراخ های پریز آن پنهان شده است.

نسخه قابل شارژ این نوع دوربین می تواند به راحتی از طریق پشت چسب به هر دیواری بچسبد. متأسفانه، مدل های غیرقابل شارژ باید به برق وصل شوند تا بتوانند کار کنند.

این دوربین ها وضوح خوبی دارند و همچنین استفاده از آن ها بسیار راحت است. به عنوان مثال، دوربین جاسوسی خروجی دیواری Mini Gadgets  با باتری کار می‌کند و قابلیت تشخیص حرکت و ویدیوی ثابت را فراهم می‌کند.

با این حال، مانند بسیاری از دوربین‌های پریز برق، این دوربین تنها نماهای 90 درجه را ارائه می‌کند. اگر مشکلی ندارید، این گزینه ممکن است برای شما مفید باشد.

اگر می خواهید از شخصی در خانه یا محل کار خود جاسوسی کنید، دوربین مخفی شارژر تلفن همراه ممکن است یک ابزار عالی باشد. این به این دلیل است که مشکوک بودن یک شارژر به عنوان یک دوربین سخت است و این نیز وانمود می کند که یک شارژر معمولی USB است.

دوربین شارژر USB از بسیاری جهات کاملاً کاربردی است. به عنوان مثال، اکثر مدل ها دارای یک DVR کاربردی و یک دوربین کوچک با وضوح بالا هستند. علاوه بر این، نصب آنها بسیار راحت است زیرا می توان آنها را به هر دیواری وصل کرد تا شروع به کار کنند.

 

فروش آنلاین دوربین مداربسته غیر قابل دید

فروش آنلاین دوربین مداربسته غیر قابل دید

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری دنیایی از دوربین های مداربسته غیر قابل دید را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی ارائه خواهد کرد. لذا اگر می خواهید در مکانی مشخص به طور نامحسوس دوربین ریز مخفی را نصب کنید، ما را در جریان تصمیم خود قرار دهید. انواع دوربین های مخفی پیچ، دکمه، خودکار، چراغ، ساعت، عروسک، لامپ و غیره را می توانید با قیمتی بینظیر از ما بخواهید، پس برای سفارش این دوربین های مداربسته همین حالا تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما