خرید آنلاین دوربین مداربسته خودرو ارزان

خرید آنلاین دوربین مداربسته خودرو ارزان قیمت را با تکنو دوربین تجربه کنید. ما انواع دوربین های مداربسته مخصوص اتومبیل را به شما معرفی خواهیم کرد، شما می توانید در میان صد ها نوع دوربین مداربسته، دوربین مداربسته مد نظر خود را برگزینید. با ما همراه باشید تا با دوربین های مداربسته مناسب خودرو بیشتر آشنا شوید:

خرید آنلاین دوربین مداربسته خودرو

دوربین مداربسته ماشین یا داش کم

بهترین داش‌کم‌ها اتفاقاتی را که در جاده‌های پیش رو هنگام رانندگی می‌گذرد، ضبط می‌کنند، اما بسیاری از آن‌ها بسیار بیشتر از این کار را انجام می‌دهند. برخی کمک‌های راننده را ارائه می‌کنند تا به شما هشدار دهند که از مسیر حرکت کنید یا زمانی که خیلی به وسیله نقلیه جلویی نزدیک می‌شوید، و برخی حتی می‌توانند در صورت وقوع تصادف با خدمات اضطراری محل شما تماس بگیرند. در تکنو دوربین لیستی از بهترین دوربین ماشین وجود دارد که با قیمتی ویژه به فروش می رسند.

داش کم ها به سرعت در حال پیشرفت هستند. یک داشبورد ساده جلویی سطح اولیه ای از امنیت را فراهم می کند و بسیار بهتر از عدم محافظت است. اما در حالی که داش‌کم های اصلی فقط جلوی خودرو را می‌پوشانند و منظره را از طریق شیشه جلو نشان می‌دهند، برخی از آن‌ها به صورت جفت، یا به عنوان کیت جایگزین یا به‌عنوان یک کیت ارتقا یافته، با دوربین دوم عقب برای ضبط آنچه در پشت خودرو می‌گذرد، عرضه می‌شوند. .

اگر مطمئن هستید که می‌خواهید پوشش جلو و عقب را داشته باشید، یک راهنمای اختصاصی برای بهترین دوربین‌های جلو و عقب داریم که دارای ویژگی‌های این نوع منحصرا بسیاری از داش‌باک‌ها اکنون می‌توانند به‌صورت جداگانه یا جفت به‌عنوان بخشی از یک سیستم امنیتی همه جانبه برای وسیله نقلیه شما استفاده شوند.

اگر می‌خواهید سابقه‌ای از آنچه در داخل خودرو و همچنین خارج از آن اتفاق می‌افتد، داشته باشید، ممکن است بخواهید نگاهی به راهنمای ما در مورد بهترین داش‌کم‌های بیندازید.

خرید آنلاین دوربین مداربسته خودرو

 دوربین نظارت بر خودرو

در صورتی که هدف از ترکیبی از حمل و نقل پیاده و وسیله نقلیه استفاده کند، اغلب همراه با نظارت وسیله نقلیه استفاده می شود. وسایل نقلیه ای که برای نظارت استفاده می شوند، عموماً از نظر ظاهری نامحسوس و دارای رنگ ملایم هستند. اغلب چراغ داخل خودرو خاموش می شود تا با باز شدن در، داخل خودرو روشن نشود. وسایل نقلیه دارای دو یا چند نفر خواهند بود به طوری که اگر هدف وسیله نقلیه خود را پارک کرد و از آنجا دور شد، می توان نظارت را با پای پیاده در حالی که راننده در کنار وسیله نقلیه است از سر گرفت.

گاهی اوقات لازم است که ناظران قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا بگذارند تا شما را از دست ندهند. اگر دیدید وسیله نقلیه‌ای از چراغ قرمز عبور می‌کند، یک دور غیرقانونی می‌پیچد، بیش از سرعت مجاز حرکت می‌کند، یا تغییر خط خطرناک یا ناگهانی انجام می‌دهد تا ظاهراً با شما همراه نباشد، باید به آن وسیله مشکوک باشید. ناظران ممکن است حضور خود را با تغییر ترتیبات صندلی در داخل وسیله نقلیه، گذاشتن و برداشتن کلاه، کت و عینک آفتابی، تعویض پلاک و خاموش شدن در خیابان‌های فرعی و سپس برگشتن برای از سرگیری دم، پنهان کنند.

افرادی که روال‌های ثابتی دارند، به ناظران اجازه می‌دهند از روش‌هایی استفاده کنند که تشخیص آنها بسیار دشوارتر است. به عنوان مثال، اگر هر روز در یک زمان معین دفتر را ترک می کنید و از مستقیم ترین مسیر به سمت خانه خود سفر می کنید یا اگر در منطقه ای دورافتاده زندگی می کنید که مسیرهای دیگری برای رسیدن به خانه شما وجود ندارد، ناظران نیازی به پیگیری ندارند. شما تمام راه را به محل اقامت خود.

با دوربین خودرو ایمنی جاده و اتومبیل خود را تضمین کنید

داش‌کم‌ها معمولاً با یک مکنده به قسمت داخلی شیشه جلو متصل می‌شوند. هدف آنها ضبط صدا و تصویر در طول سفر است. موتور این دوربین‌ها را تغذیه می‌کند، اما یک باتری داخلی به برخی از دوربین‌ها اجازه می‌دهد تا زمانی که موتور کار نمی‌کند، در حالت «سنتینل» کار کنند. این حالت وقتی هر نویز یا حرکت جزئی را تشخیص دهد به طور خودکار روشن می شود.

GPS اغلب در دوربین های داشبورد برای ثبت سرعت، مکان و جهت ادغام می شود. تمام تصاویر، فیلم ها و صداهای ضبط شده در یک کارت حافظه ذخیره می شوند. ضبط‌های قدیمی‌تر معمولاً کنار گذاشته می‌شوند تا جایی برای موارد جدید باز شود. برای جنبه ایمن تر، همچنین می توانید داده هایی را که می خواهید برای مدت طولانی تری نگه دارید در فضای ابری آپلود کنید.

داش‌کم‌ها معمولاً روی خودرو تعبیه نمی‌شوند. بنابراین باید آن را بخرید و نصب کنید. می‌توانید داش‌کم را به شارژر خودرو وصل کنید یا مستقیماً به باتری خودرو متصل شود.

خرید آنلاین دوربین مداربسته خودرو

خرید آنلاین دوربین مداربسته خودرو

اگر می خواهید دوربین مداربسته ای مناسب را برای ماشین خود به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید، همین حالا با شماره های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. ما انواع دوربین خودرو را در مدل های دنده عقب، جی پی اس دار و غیره را با قیمتی مناسب به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. پس برای دریافت تخفیف ویژه هم اکنون تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما