خرید دوربین مداربسته خودرو سه لنزه

خرید دوربین مداربسته خودرو سه لنزه با ارزان ترین قیمت را حق خود بدانید. تکنو دوربین دنیایی از سیستم های دزدگیر ماشین و همچنین دوربین مداربسته برای اتومبیل را با قیمتی ویژه به نمایش گذاشته است. شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود بهترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته و دزدگیر اتومبیل را انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید:

دوربین مداربسته خودرو سه لنزه

امروزه دوربین های مداربسته نقش مهمی در امنیت و کنترل ونظارت  مکان های عمومی و خصوصی را ایجاد می کنند. دوربین های خودرو سه لنزه نیز از نوع دوربین های مداربسته می باشد که در پشت آینه های خودرو  ویا هر مکانی دیگری از آن نصب می شوند. معمولا دوربین های خودرو سه لنزه برای ثبت وقایع داخل خودرو ویا جاده و مسیر حرکت خوردو استفاده می شوند.برخی از این دوربین ها در پشت آینه خودرو نصب می شوند و تمام  رویداد های روبروی راننده را ضبط می کنند و در هنگام تصادف های ناگهانی مدارک لازم را جمع آوری می کنند.

خرید دوربین مداربسته خودرو

دوربین مداربسته اتومبیل سه لنزه:

تعداد لنز این نوع دوربین ها سه عدد مجزا از هم بوده وقابل نصب در هر جایی از خودرو می باشند و می توان عقب و جلو وداخل  خودرو را فیلمبردای کرد در واقع کارایی این نوع دوربین های سه لنزه مانند کارایی سه نوع دوربین می باشد. سایز لنز های دوربین خودرو تقریبا 2.8 میلی متر بوده که مناسب برای استفاده در خودرو می باشند. کیفیت لنز های دوربین های خودروسه لنزه به صورت  مگاپیکسل با رزلویشن 1080 در 1920 مگاپیکسل و به صورت فول اچ دی و با سرعت ضبط 30 فریم بر ثانیه  می باشد زاویه دید این دوربین ها تا 170 درجه بوده و دید وسیعی از تمام نقاط تحت پوشش خود را دارد. میزان زوم واقعی در دوربین های سه لنزه تا 10 برابر بوده و دیگر در تصادفت نیازی نیست که اظهارت خود را با حرف زدن ثایت کنید در واقع این نوع دوربین ها مدارکی بسیار معتبر را ثبت می کنند.

دوربین هایی که در عقب خودرو نصب شده اند حالت دوربین دنده عقب را دارند و می توان به کمک آن ماشین را به حالت دنده عقب برد و حتی آسان تر خودور را پارک کرد. از مزیت های دوربین های سه لنزه خودرو تامین انرژی برق آنها توسط فندک خودرو می باشد و هم چنین این نوع دوربین ها دارای باتری داخلی برای جلوگیری از خاموش شدن دوربین ها در مواقع ضروری می باشند. دوربین خودرو سه لنزه دارای کارت حافظه بوده و فرمت ضبط فیلم درآنها به صورت آ وی ای .ام پی جی می باشد میزان ظرفیت پشتیبانی شده کارت حافظه ی آنها تا 128 گیگابایت می باشد.

امکانات ویژه بهترین دوربین مداربسته ماشین

این محصول علاوه بر داشتن حافظه جانبی دارای حافظه داخلی تا ظرفیت 32 مگابایت هستند و میتوانند به صورت یک یا دو شبانه روز بدون وقفه فیلم برداری کنند. دوربین های جلوی خودرو دارای قابلیت آم آ اچ 300 بوده که برای فیلم برداری با کیفیت بالا بدون وقفه به صورت چندین ساعت از منظره روبرو  مورد استفاده قرار می گیرد. در شرایطی که نور زیاد باشد و یا کم این نوع دوربین ها قدرت تشخیص آن را داشته و هم چنین با تنظیم نور تصاویر مطلوبی را ضبط می کنند. از قابلیت های دوربین های خودرو سه لنزه داشتن سنسور های حساس حرکتی مخصوص ماشین مانند پارکینگ مد، جی سنسور می باشد که درهنگام وارد شدن ضربه به خودور و یا در زمان پارک کردن می توان از آن استفاده کرد.

سایز مانیتور یا صفحه نمایش دوربین های سه لنزه 4 اینچ می باشد دوربینی که در عقب خودرو به کار می رود یا دوربین پارک دارای کابلی با طول 6 متر می باشد. دوربین ها سه لنزه ماشین دارای میکروفون و اسپیکر داخلی هستند و می توانند صداها را ضبط و پخش کنند. از جمله لوازم جانبی دوربین های سه لنزه خودرو شارژ فندکی، پایه های چسپیده به شیشه ها  می باشند. دوربین های مداربسته  خودرو سه لنزه با عنوان هایی مانند دوربین دنده عقب یا پراک خودرو که در عقب خودرو جاگذاری می شوند.

دوربین های جلوی خودرو و دوربین های داخل خودرو هستند. دوربین های داخل خودرو را می توان طوری تنظیم کرد که از داخل خودرو  در صورت لزوم فیلم برداری نکند وهم چنین دوربین های سه لنزه دارای ال ای دی هایی یا نور مادون قزمز هستند و از این دردید در شب آنها به صورت رنگی و کاملا واضح می باشد. دوربین های داخل خودرو یا دوربین های دوم دارای لنز وایدی هستند که پوشش کاملی از داخل  و پنجره های کناری را ارائه می دهند.

خرید دوربین مداربسته خودرو

خرید دوربین مداربسته خودرو

با تکنو دوربین برای اتومبیل خود بهترین و با کیفیت ترین دوربین مداربسته را بخرید. برای امن نگه داشته ماشین خود چه زمانی که پارک کرده اید، چه زمانی که در حال رانندگی هستید و چه زمانیکه پارک می کنید، نیاز به یک دوربین خودرو سه لنزه دارید که به آن اطمینان کنید. برای خرید دوربین مداربسته خودرو دنده عقب و یا دوربین ثبت وقایع خود همین حالا با ما تماس بگیرید و از تخفیف نوروزی ما بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما