فروش دوربین مداربسته جیبی جاسوسی بی سیم

فروش دوربین مداربسته جیبی جاسوسی بی سیم با قیمتی باور نکردنی در تکنو دوربین بانه. انواع دوربین های مداربسته کوچک وایرلس قابل حمل در اشکال متفاوت را می توانید در اینجا مشاهده کنید. این دوربین های مداربسته ریز مخفی را می توان در ماشین، لباس، اتاق، گوشی و غیره جاسازی کرد و به صورت نامحسوس فیلم برداری کنید. با ما در ادامه با این دسته از دوربین های بدون سیم متصل به موبایل آشنا خواهید شد.

دوربین مداربسته  جیبی جاسوسی بیسیم

دوربین های مداربسته جیبی به دلیل سایز کوچکی که دارند از پر طرفدارترین دوربین های مداربسته جاسوسی هستند این نوع دوربین ها قبل از استفاده باید برای حفظ حریم شخصی و حقوق شهروندی اشخاص مجوز های قانونی آن را دریافت کرد.  به دوربین های مداربسته جاسوسی جیبی دوربین های پرتابل یا مینی دوربین  نیز می گویند. این نوع دوربین ها به دلیل اندازه ریز آنها به راحتی در انواع وسایل خانگی و حتی اسباب بازی کودکان جاسازی می شوند و کسی متوجه آنها نمی شود. دوربین های ریز جیبی بدون نیاز به دستگاه ضبط کننده دی وی آر  هستند و از این لحاظ به آنها دوربین های جیبی بی سیم  می گویند.

دوربین جیبی

دوربین های جیبی دارای شیارهایی برای کارت حافظه به صورت رم میکرو و سیم کارت هستند و به وای فای و یا اینترنت داخلی آن متصل می شوند و تصاویر و فیلم های ذخیره شده را به گوشی همراه یا لپ تاپ های شخصی ارسال می کند. این نوع دوربین ها دارای میکروفون و اسپیکر داخلی بوده و صداهای اطراف را ضبط کرده و امکان پخش صدا را در محل نصب نیز دارند  و مکالمه دو طرفه را ایجاد می کنند.

از لحاظ سایز دوربین های جاسوسی جیبی به اندازه بند انگشت بوده به آنها دوربین های انگشتی نیز می گویند مدل قدیمی دوربین های جیبی به صورت شارژی بوده اما امروزه دوربین های جاسوسی جیبی از نوع وای فای دار بوده و فیلم ها و تصاویر ضبط شده را بدون نیاز به سیم کشی از راه دور به صورت آنلاین به گوشی همراه منتقل می کند.

فروش دوربین مداربسته جیبی جاسوسی بی سیم

 دوربین های ریز مخفی

دوربین های ریز بی سیم جیبی بر اساس محل نصب  به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. به دلیل سایز کوچک آن آنها در ساعت ، کتاب، پریز برق، گلدان ها ، خودکار، دکمه لباس، داخل چراغ ها و لامپ ها، در پشت آینه ها و غیره جاسازی می شوند وبنابراین به آنها دوربین های مخفی ساعت دیواری، دوربین های مخفی لامپی ، دوربین مخفی دکمه ای، دوربین های ضد سرقت خودرو  غیره نیز می گویند.

لنز دوربین های مخفی جاسوسی جیبی  از نوع ثابت بوده دارای زاویه رخش تا 90 درجه است و بسیار ریز و غیر قابل مشاهده می باشد و هم چنین دارای کیفیت 2 مگاپیکسل رزولویشن 1080 در 1920 مگاپیکسل بوده و تصاویر و فیلم ها را به صورت فول اچ دی و اچ دی ضبط می کنند.نرخ سرعت تصویر دوربین های جیبی به صورت 25 فریم در ثانیه است. لنز دوربین های فلتی جیببی بی سیم دارای 5 چراغ  ال ای دی های حاوی نور قرمز بوده که باعث دید در شب به صورت رنگی تا برد 10 متر می شود.

قابیلت های دوربین های مخفی کوچک

از قابلیت های ویژه دوربین های ریز جیبی  داشتن سنسور حساس به حرکت بوده که با کوچکترین حرکت شروع به ضبط تصاویر و فیلم ها را تا برد 3 متر می کند و به دین صورت فقط موارد مهم را ذخیره کرده و در مصرف حجم کارت حافظه آن صرفه جویی می شود. همچنین این نوع دوربین ها قابلیت حذف خودکار تصاویر و فیلم های قدیمی را به صورت هر 20 تا 30 روز را دارند. میزان ظرفیت کارت حافظه دوربین های جیبی جاسوسی تا 128 گیگابایت بوده  ومی توان هم آن را از دوربین جدا کرد و اطلاعات آن در گوشی همراه یا فلش یا کامپیوتر شخصی بکاپ گیری کرد و یا اینکه از راه دور از طریق نرم افزار های مخصوص در گوشی همراه اطلاعات ذخیره شده در کارت حافظه دوربین را در گوشی همراه خود سیو ویا مشاهده کرد. دوربین های جاسوسی فلتی جیبی انواع سیستم عامل های گوشی های همراه مانند اندورید و ای او اس را پشتیبانی می کنند.

وای فای دوربین مداربسته فلتی جیبی را می توان از راه دور بدون نیاز به مودم به وای فای گوشی همراه کاربر  و یا هر وسیله ای دیگر تا برد50  متر متصل کرد. دوربین های بیسیم جیبی تامین انرژی آنها از طریق باتری های لیتیومی بوده و این نوع باتری ها در صورت کار کردن بدون وقفه تا 8 ساعت باعث روشن ماندن دوربین می شوند. باتری های دوربین ریز جیبی را با استفاده از آداپتور مخصوص خود با 12 ولت و جریان 2 آمپر می توان شارژ کرد.

فروش دوربین مداربسته جیبی جاسوسی بی سیم

فروش دوربین مداربسته جیبی جاسوسی بی سیم

مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری کار شما را راحت کرده است. دیگر نیازی به خرید دوربین های گران قیمت نیست. با خرید تنها یک عدد دوربین جاسوسی  بی سیم که در جیب جا می شود می توانید تمامی تصاویر و ویدئو های محیط را دزدکی بگیرید. برای سفارش و خرید این دسته از دوربین های کوچک مخفی با قیمتی منصفانه همین حالا با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما