قیمت ماکت دوربین مداربسته خورشیدی

قیمت ماکت دوربین مداربسته خورشیدی را از ما بخواهید. این ماکت می تواند بهترین بازدارنده در مکان های سر باز همانند باغ، تالار، مزرعه و غیره باشد.بسیاری از افراد از دوربین‌های امنیتی تقلبی استفاده می‌کنند و نتایج فوق‌العاده‌ای از آن‌ها کسب می ‌کنند. یکی از پرفروش ترین لوازم دوربین مداربسته ماکت دوربین مداربسته خورشیدی است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شوید:

قیمت ماکت دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته قلابی خورشیدی

دوربین مداربسته قلابی خورشیدی یکی از محصولات محبوب است که به گونه ای طراحی شده تا واقعی به نظر برسد، حتی اگر اصلا واقعی نباشد. هزاران دوربین مداربسته ساختگی مختلف وجود دارد که می توانید از بین آنها در سبک ها، اندازه ها و رنگ های مختلف هرکدام را انتخاب کنید. این دوربین ساختگی سولار دارای قابلیت چشمک زن است که می تواند به واقعی بودن آن بیافزاید.

به طور کلی داشتن دوربین های مداربسته قلابی مطمئناً بهتر از نداشتن دوربین های امنیتی است. بسیاری از مردم نمی توانند تفاوت بین دوربین های امنیتی فیک و واقعی را تشخیص دهند و مشاهده یک “دوربین مداربسته” به تنهایی اغلب برای قابلیت بازدارندگی کافی است. به این معنی آنقدر مؤثر خواهد بود که یک دزد و یا متخلف را بترساند که خودش را از جنایتی که قصد ارتکاب آن را داشت رها کند.

برای اطلاع از خرید دوربین مداربسته خورشیدی وای فای به این سایت مراجعه نمایید.

دوربین های مداربسته جعلی

بسیاری از صاحبان خانه ها و صاحبان مشاغل با نصب دوربین های مداربسته جعلی در خانه خود احساس امنیت بیشتری می کنند. دلیل اینکه اکثر این افراد خرید ماکت دوربین های مداربسته را به جای دوربین های واقعی ترجیح می دهند، به این دلیل است که در بسیاری از موارد بسیار مقرون به صرفه تر هستند و برای اهداف زیبایی دکوارسیون محیط و به منظور نصب آن نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند. همچنین با ساختار ویژه ای که دارند، آنها واقع بینانه تر به نظر می رسند.

اگرچه داشتن دوربین های مداربسته ساختگی مطمئناً جایگزین بهتری نسبت به عدم رعایت هیچ گونه اقدامات احتیاطی امنیتی است، باید به یاد داشته باشید که واقعی نیستند. به این معنی که هیچ فیلمی برای کمک به نگهبانان امنیتی ارائه نمی دهند تا در صورت نفوذ شخصی به خانه یا محل کار شما مجرمان را پیدا کنند‌.

قیمت ماکت دوربین مداربسته خورشیدی

دوربین مداربسته ساختگی پنل دار

مردم اغلب دوربین های مداربسته ساختگی خود را بر اساس نوع شرایط محیط مربوطه خود انتخاب می کنند و بسیاری از آنها سبک ماکت دوربین مداربسته خورشیدی را انتخاب می کنند که بهترین تطابق را با دوربین های امنیتی واقعی دارند. نصب این دوربین قلابی بسیار آسان است. از آنجایی که این دوربین فیک عملکرد نظارتی را انجام نمی دهد، نیازی به سیم کشی ندارد. همچنین فقط باید در جایی که مناسب که تشخیص داده می شود نصب شود تا برای استفاده آماده شود.

این نسل از ماکت دوربین می‌تواند از برخی مجرمان بی ‌تجربه جلوگیری کند. اگر قصد ندارید یک سیستم امنیی واقعی داشته باشید، نصب این محصول در خانه یا محل کارتان ممکن است برای همه متخلفین بازدارنده ‌تر از نداشتن دوربین قابل مشاهده در ملک باشد. این محصول دارای قابلیت کارکرد به وسیله نور خورشید است و در مواقعی هم که نور خورشید وجود نداشته باشد، انرژی چراغ های چشمک زن خود را از طریق باتری دو عددی قلمی تأمین می کند.

اگر قبلاً یک سیستم دوربین نظارتی دارید و می‌خواهید کارایی آن را افزایش دهید، می‌توانید با استفاده از ماکت دوربین خورشیدی این کار را بسیار ارزان تر انجام دهید. به گونه ای که به سادگی مطمئن شوید که دوربین های مداربسته واقعی شما در مهمترین نقاط قرار دارند و این دوربین جعلی را در مکان های دیگر اضافه کنید. بنابراین اگر بودجه کمی دارید و به سادگی نمی توانید در حال حاضر یک سیستم امنیتی واقعی را بخرید، مطمئناً باید به خرید این سری از دوربین های مداربسته فیک فکر کنید تا نوعی ایمنی و امنیت به خانه خود بدهید.

قیمت ماکت دوربین مداربسته خورشیدی

قیمت ماکت دوربین مداربسته خورشیدی

چه مالک خانه باشید و چه کسی که صاحب یا اداره کننده یک کسب و کار هستید، می دانید امنیت در اماکن خود چقدر مهم است. زیرا جرم و جنایت به طور مداوم در حال افزایش است و حتی سرقت های کوچک می تواند کسب و کار شما را خراب کند. همچنین تنها یک سرقت می تواند باعث شود همه چیز را از دست بدهید. برای همین خاطر افزودن یک سیستم دوربین مداربسته به محیط زندگی یا کاری خود نه تنها گامی عالی در جهت پیشگیری از این جنایات است، بلکه نیز می تواند حفاظت بیشتر و احساس ایمنی و امنیت بالاتری را ارائه دهد. با این حال، اگر بودجه کافی ندارید، ممکن است به نصب یک دوربین مداربسته فیک در داخل یا اطراف خانه یا محل کار خود فکر کنید.

برای خرید ماکت دوربین مداربسته پنل دار باتری خور و همچنین سایر مدل ها می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما