فروش پریز دوربین دار WIFI

فروش پریز دوربین دار WIFI با بهترین قیمت توسط مرکز فروش دوربین مداربسته مخفی منصوری. دوربین مداربسته طرح پریز یکی از ریز ترین و مخفی ترین دوربین های جاسوسی است که هیچ کس به دوربین بودن آن شک نخواهد کرد. این دوربین مداربسته کوچک را می توان در هر مکانی نصب کرد و مکان را به صورت مخفیانه از راه دور کنترل کرد. در ادامه همراه ما باشید تا به شرح و بررسی پریز دوربین دار WIFI بیشتر بپردازیم:

فروش پریز دوربین دار

دوربین مداربسته مخفی باتری خور وای فای

اگر می‌خواهید بهترین دوربین مداربسته مخفی را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید، پریز دوربین دار وای فای می تواند بهترین گزینه برای کسانی باشند که به فیلم برداری غیر محسوس نیاز دارند. این سری دوربین دارای طراحی منحصر به فرد و ویژگی های شگفت انگیز است که در بهترین نحو ممکن می تواند نیاز های مختلف کاربران خود را تأمین کند. اول از همه باید گفت که این دوربین مداربسته کاملا مشابه یک پریز برق خانگی معمولی با رنگ آمیزی کامل سفید رنگ نیز طراحی شده است تا کمتر جلب توجه کند.

در این پریز یک عدد لنز باکیفیت جاسازی شده که وظیفه ضبط و فیلم برداری از وقایع محیط به صورت کاملا پنهان بر عهده دارد. منبع تغذیه این دوربین مداربسته طرح پریز می تواند هم از طریق برق مستقیم شهری باشد و هم به وسیله باتری پلیمری قدرتمند! به عبارتی ساده تر با اتصال این محصول به برق مستقیم می توانید از ضبط و کارکرد آن به صورت بی وقفه اطمینان داشته باشید. اما در غیر این صورت یعنی از طریق باتری داخلی خود و با قطع برق تنها می تواند ۹۰ دقیقه بعد از هر بار شارژ کامل کار کند.

این پریز دوربین دار باتری خور وای فای می تواند به استراق سمع واضح از برد بالای محیط بپردازد. زیرا یک عدد میکروفون داخلی ویژه در ساختار آن جاسازی شده است.

فروش پریز دوربین دار

دوربین طرح پریز برق بیسیم کنترل از راه دور

فناوری وای فای، ویژگی بارز و مهم این دوربین شکل پریز برق می باشد. به وسیله این قابلیت بی نظیر می توانید با اتصال این محصول به شبکه اینترنت، در فاصله دور به میزان متراژ ۲۰ متری از از طریق برنامه نرم افزار گوشی های هوشمند از رویداد ها و ویدیو های زنده محیط مورد نظر به صورت زنده باخبر شوید. سهولت نصب و اجرای بی درد سر این دوربین طرح پریز برق wifi برای همگان امکان پذیر می باشد. به گونه ای که بر روی تمام پریز های برق استاندارد هر جا و مکانی قابل تعبیه می باشد.

به علاوه در صورت نیاز می توانید این محصول را به سادگی تعویض و جابه جایی کنید‌. به این ترتیب این دوربین مداربسته مخفی کنترل از راه دور وای فای دار با ویژگی نامرئی بودن خود می تواند برای کاربرد های مختلف و زیاد نقش های مهمی ایفا کند‌. برای نمونه اگر نوجوان یا حیوان خانگی در خانه خود دارید، مطمئناً می خواهید حرکات آنها را پیگیری کنید، بنابراین این پریز دوربین دار به شما کمک می کند این کار را از راه دور انجام دهید.

همچنین این دوربین مخفی ریز بیسیم، وسایل و اشیاء گران قیمت شما را در محیط های گوناگون ایمن نگه می دارند و شما می توانید این دوربین ها را در هر جایی که اشیای قیمتی را نگهداری می کنید قرار دهید. در نهایت، می‌توانید از دوربین مخفی پریز برق برای نظارت از راه دور و ایمن نگه داشتن فرزندانتان، به خصوص اگر نوزاد هستند، در مقابل پرستارانی که هر روز با آن ها تنها هستند نیز استفاده کنید.

فروش پریز دوربین دار

امکانات دوربین جاسوسی شکل پریز

حافظه جانبی به کار برده شده در امکانات دوربین جاسوسی شکل پریز WIFI باتری خور، کارت حافظه می باشد. این مموری رم سازگار با انواع ظرفیت های حداکثر ۸ گیگابایت می باشد. برای همین دلیل می تواند نسبت به جمع آوری ویدیو های محیط مورد نظر بسیار مفید عمل کند.

دوربین مداربسته مخفی رم خور شکل پریز برق می تواند مدل مناسبی برای نصب در هر منازلی، اتاق کار، اتاق بچه و افراد مسن، داخل پارکینگ ساختمان، شرکت، دفاتر، فروشگاه ها و غیره باشد. عملکرد اصلی و باکیفیت این محصول به صورت چندگانه می باشد. به این معنی امکان تصویر برداری، فیلم برداری و ضبط صدا را فراهم می کند تا درک بهتری از رخ داد ها داشته باشید.

فروش پریز دوربین دار

فروش پریز دوربین دار

از آنجایی که احتمالاً به فکر افزودن امنیت به خانه خود هستید، با نصب مدل مناسب دوربین مداربسته از مزایایی که این محصولات ارائه می دهند لذت خواهید برد. با این حال بازار جهانی دوربین های مداربسته رونق زیادی پیدا کرده است. برای همین سازندگان به طراحی انواع اشکال و مدل های متنوع دوربین های مداربسته پرداخته اند. همچنین کاربران می توانند انتخاب مناسبی میان این همه تنوع داشته باشند. در این میان دوربین های مداربسته مخفی در انواع متعدد ساخته شده که در شکل های گوناگون در محیط مورد نظر می توانند ظاهر شوند. این دوربین ها کاربرد های زیادی دارند که در وب سایت ما در انواع ویژگی های گوناگون موجود می باشند.

یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های مداربسته کنترل از راه دور مخفی، دوربین پریز می باشد که با قیمتی باور نکردنی در فروشگاه دوربین مداربسته مخفی تکنو به صورت عمده و خرده به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما