قیمت دوربین مداربسته پین هول 2 مگاپیکسل Full-HD

جهت دریافت قیمت دوربین مداربسته پین هول 2 مگاپیکسل Full-HD به صورت عمده و خرده می توانید با ما در تماس باشید. انواع دوربین های ریز جاسوسی از جمله دوربین های باتری خور، دوربین های به شکل خودکار، دوربین های پیچ، دوربین های لامپی، دوربین های سیمی مینیاتوری و غیره را می توانید به قیمتی ویژه از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری تهیه کنید. ما در این مقاله می خواهیم شما را با دوربین مداربسته سوزنی پین هول آشنا کنیم پس همراه ما باشید:

قیمت دوربین مداربسته پین هول

نقد و برسی دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین پین هول یا مینیاتوری از دسته دوربین های مداربسته مخفی است که از طراحی کوچک بهره می برد تا آسانی می توانید آن را در هر مکانی مخفی کنید. همچنین دارای یک پایه ریز می باشد که نصب و راه اندازی را بسیار آسان می کند و در فضاهای بسته مانند خانه، دفاتر کار، شرکت ها و غیره می تواند قابل استفاده باشد. این دوربین چشم سوزنی از مدل های AHD است که می توانید به راحتی آن را از طریق اتصالات و سیم کواکسیال به دستگاه dvr متصل می کند تا تصاویر خود را با اطمینان بالا داخل آن ذخیره کند.

کیفیت وضوح این دوربین PINHOLE، دو مگاپیکسل و رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ می باشد که تصاویر واضح و شفاف را به ثبت می رساند همچنین از لنز ۲.۸ میلی متری بهره می برد که زاویه دید گسترده تا ۷۱ درجه را برای شما به ارمغان می آورد‌. لنز این دوربین پین هول ahd، از نوع ثابت می باشد که از شیشه صاف و یکدست ساخته شده است تا تصاویر روشن و بدون نویز را به خوبی ثبت کند.

به عبارتی دیگر تصاویر شفاف فول اچ دی محیط مورد نظر ما به وسیله لنز کوچک داخل بدنه 3×3 Cm دوربین مداربسته پین هول ahd ثبت می شود که برای استفاده در داخل ماشین هم نیز مناسب می باشد.

دوربین مدار بسته مخفی فول اچ دی PINHOLE

دوربین مدار بسته لنزی فول اچ دی AHD، گزینه مناسبی برای مواقعی می باشد که نخواهید افراد متوجه دوربین بودن آن بشوند مانند مواقعی که از بچه ها یا افراد مسن مراقبت کنید و یا در مکان های شغلی مانند دفاتر و غیره بسیار ایده است. به علاوه وضوح تصویر این دوربین پین هول AHD، دو مگاپیکسل است و با فراهم کردن کیفیت بالای تصاویر اشخاص و اشیاء به ارزش هایش افزوده است به علاوه با لنز 2.8 میلی متر زاویه دید عمودی و افقی را تا میزان ۷۱ درجه پشتیبانی کرده و این سبب پوشش بیشتر محیط اطراف خواهد شد.

همچنین با قابلیت متصل شدن به دستگاه DVR امکان ضبط تصاویر را فراهم می کند.

دوربین خیلی کوچک پین هول سیمی

دوربین مداربسته خیلی کوچک پین هول سوزنی سیمی طیف اعظمی از کاربرد های مختلف را برای شما ارائه می دهد. اخیراً این نوع از دوربین های جاسوسی برای مراقبت از دارایی های مهم، مراقبت از کودکان و مراقبت از سالمندان بسیار محبوب شده اند. هدف از استفاده از این دوربین بسیار زیز فیلم برداری از یک اتاق یا یک مکان با احتیاط کامل است.

آیتم های مختلفی برای مخفی کردن اینگونه دوربین های کوچک استفاده می شود تا به آنها اجازه دهد تا در بسیاری از مکان ها به طور محتاطانه کار کنند. برای مثال این دوربین طوری طراحی شده است که چشمان کسی را در محیط متوجه خود نمی سازد. در نتیجه برای ثبت تخلفات مختلف می تواند بهترین گزینه باشد. به علاوه، قربانیان احتمالی دزدی در محیط خود باید از دوربین مدار بسته پین هول کوچک ahd استفاده کنند تا همه چیز را بتوان ضبط کرد.

هنگام ثبت گزارشات و رویداد ها، برای پلیس می توانید به ضبط های این دوربین خود نیز مراجعه کنید و به احتمال زیاد مجریان قانون نیز بتوانند سارق را دستگیر کنند. این در حالی است که در موارد زیادی می توان از مدارک این دوربین در مراحل قانونی استفاده کرد.

دوربین مداربسته بسیار ریز سوزنی مینیاتوری

گذشته از این ها دوربین مداربسته بسیار ریز سوزنی مینیاتوری سیمی به خصوص برای ثبت احوالات کودکان در طول روز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به خصوص در زمانی که دور از خانه خود هستید یا در طول روز سر کار باشید این یک گزینه مؤثر و در عین حال مقرون به صرفه خواهد بود. چراکه ثبت رفتار های پرستاران جدید کودک را برای شما به خوبی فراهم می کند. همچنین اگر والدین سالخورده شما با شما زندگی می کنند، می توانید فعالیت های آنها را در یک موقعیت مراقبت کننده دیگر اشخاص نیز کنترل کنید.

نصب و راه اندازی این‌دوربین مداربسته چشم سوزنی ahd فوق العاده ساده است. همچنین تفاوت اصلی با مدل های جاسوسی بی سیم در این است که این مدل به وسیله کابل کواکسیال مخصوص می تواند داده های خود را برای دستگاه ضبط کننده دی وی آر ارسال کند. سپس می توانید این اطلاعات را در صفحه نمایشگر مربوطه مشاهده کنید یا برای بازیابی های بعدی به هارد دیسک مربوطه جهت ذخیره سازی منتقل می کند.

قیمت دوربین مداربسته پین هول

کاربرد این دوربین مخفی سیم دار

دوربین مخفی سیم‌دار یک نوع دوربین مداربسته است که به طور معمول در مکان‌هایی که نیاز به نظارت مخفیانه دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دوربین‌ها به دلیل ویژگی‌های مخفی بودن و اتصال سیم‌دار به سیستم‌های ضبط و نظارت، در موارد زیر مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  1. امنیت منزل و محل کار: دوربین‌های مخفی سیم‌دار می‌توانند برای نظارت بر امنیت منزل شما یا محل کار مورد استفاده قرار گیرند. با نصب این دوربین‌ها در مکان‌های استراتژیک، شما می‌توانید به راحتی و به صورت مخفی نظارت کنید و تصاویر را ضبط کنید.
  2. نظارت بر کسب‌وکارها: در کسب‌وکارها، دوربین‌های مخفی سیم‌دار می‌توانند برای نظارت بر تجهیزات، محصولات، کارکنان و مشتریان مورد استفاده قرار گیرند. این نظارت می‌تواند در پیشگیری از سرقت، افشای تقلب و ارتقاء امنیت کسب‌وکار مفید باشد.
  3. مکان‌های عمومی و حساس: دوربین‌های مخفی سیم‌دار در مکان‌های عمومی مانند بانک‌ها، فروشگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن، واحدهای پزشکی و مکان‌های دولتی برای نظارت بر ورود و خروج افراد و رفتارهای مشکوک مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  4. حفاظت از اشیاء گران‌قیمت: این دوربین‌ها می‌توانند برای حفاظت از اشیاء گران‌قیمت مانند جواهرات، هنرهای تزئینی، وسایل الکترونیکی گران‌قیمت و موارد مشابه استفاده شوند. در صورت وقوع سرقت، تصاویر ضبط شده به عنوان شواهد مفید مطرح می‌شوند.
  5. نظارت بر اطفال یا مراقبت از سالمندان: در مورد نظارت بر کودکان در منزل یا نظارت بر افراد سالمند، دوربین‌های مخفی می‌توانند اطمینان از ایمنی و خوب‌بودن افراد عزیز شما را فراهم کنند.
  6. محیط‌های حساس به نظرات عمومی: در مواردی مانند دیگر مکان‌های حساس به نظرات عمومی مانند دادگاه‌ها یا مکان‌های مهمانی، دوربین‌های مخفی می‌توانند برای ضبط و ثبت رفتارها و واکنش‌های افراد مفید باشند.

در همه موارد، مهمترین نکته این است که استفاده از دوربین‌های مخفی سیم‌دار به توافق و رعایت قوانین حریم خصوصی و حقوق افراد دیگر اشاره دارد. اطمینان حاصل کنید که نصب و استفاده از این دوربین‌ها با قوانین و مقررات مربوط به حریم خصوصی سازگاری دارد.

قیمت دوربین مداربسته پین هول

انواع دوربین های مداربسته پین هول سیمی و سیم دار را با قیمت های بی نظیر از ما بخواهید. فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری ارائه کننده انواع دوربین های مداربسته ریز مخفی در مدل های متفاوت و خاص می باشد. در بالا با دوربین مداربسته ارزان قیمت پین هول آشنا شدید. اگر می خواهید این دوربین مداربسته جیبی جاسوسی را در تعداد بالا همراه با گارانتی خریداری کنید، همین حالا با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما