خرید دوربین مداربسته گردان بیسیم زوم دار

خرید دوربین مداربسته گردان بیسیم زوم دار برای مکان های سرباز را حق خود بدانید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری انواع دوربین های مداربسته وایرلس چرخشی را برای مکان های متفاوت همانند داخل خانه، باغ و یا داخل ماشین ارائه خواهد داد. با ما همراه باشید تا شما را با دوربین مداربسته زوم کننده چرخان بی سیم اسپید دام بیشتر آشنا کنیم:

دوربین مداربسته گردان بیسیم زوم دار

دوربین های مداربسته گردان بیسیم  یکی از پر طرفدار ترین دوربین های مداربسته  می باشد که در نوع خود بسیار کامل بوده و می توان هم در محیط های داخلی و هم در محیط های بیرونی استفاده کرد. دوربین های گردان یا چرخشی بیسیم زوم دار در واقع به آنها  دوربین های اسپیدام زوم دار نیز می گویند. این مدل دوربینها کانلا بیسیم بوده و برای ضبط فیلم و تصاویر نیازی به دستگاه ضبط کننده دی وی آر ندارند دوربین های بیسیم گردان از نوع وایراس بوده و می توان از طریق مودم یا وای فای محلی فیلم وتصاویر گرفته شده را به گوشی همراه یا لپ تاپ کاربر ارسال کند.

دوربین های اسپیدام وایرلس زوم دار می توانند تا 40 برابر تصاویر را با جزئیات بزرگنمایی کنند و در واقع زوم آنها از نوع دیجیتالی بوده و به صورت 10 ایکس می باشد. دوربین های زوم دار اسپیدام دارای میکروفون و اسپیکر داخلی هستند و می توانند صداها ی محیط اطراف را ضبط و پخش کنند و مکالمه دو طرفه ایجاد کنند اسپیکری که در بالای دوربین نصب شده است می تواند صدای شما را همزمان در محل نصب دوربین پخش کند. میکروفون داخلی آن صداهای محل نصب را ضبط کرده و در نتیجه فیلم های گرفته شده توسط دوربین همراه باا صدا خواهد بود. کار انتقال و پخش صدا در دوربین های اسپیدام زوم دار توسط نرم افزار های مخصوص دوربین توسط کاربر از راه دور با گوشی همراه یا لپ تاپ های خانگی صورت می گیرد.

خرید دوربین مداربسته گردان بیسیم زوم دار

دوربین چرخشی 360 درجه

لنز دوربین 360 درجه گردان بیسیم از نوع متحرک بوده و می تاواند تاد 360 درجه در اطراف بچرخد از این رو به آنها دوربین های چرخشی اسپیدام می گیوند. برای چرخش لنز از دو موتور مجزا استفاده شده است که قدرت آن را بیبشتر کرده و کنترل چرخش لنز نیر توسط کاربر از راه دور با نرم افزار مخصوص امکان پذیر است. چرخش 360 درجه لنز این نوع دوربین ها باعث عملکرد بهتر و دقیق تر دوربین شده طوری که هیچ نقطه کوری باقی نماند لازم به ذکر است که رد هنگام نصب دوربین های گردان به محل نصب آن توجه کرد باید  محل نصب آن خالی از هرگونه مانع اعم از اشیا و اجسام باشدواگر در محیط های داخلی دوربین نصب مش ود بهترین مکان برای آنها در وسط قفه می باشد طوری که هیچ گونه لامپ یا لوستری مانع از دید آنها در هنگام چرخش 360 لنز آنها نشود.

لنز دوربین اسپیدام چرخشی زوم دا وایرلس دارای کیفیتی برابر با 2 مگاپیکسل است و تصاویر  و فلیم ها با کیفیت فول اچ دی با رزولویشن 1080 در 192 مگا پیکسل ضبط می کند. نرم افزار مخصوص انتقال تصاویر و فیلم های دوربین های مداربسته چرخشی وایرلس زوم دار وی 380 پرو نام دارد که از سیستم عامل اندورید و ای او اس و ویندوز پشتیبانی می کند.

دوربین های وایرلس زوم دار چرخشی

یکی دیگر از مشخصات بارز دوربین های وایرلس زوم دار چرخشی مجهز بودن آنها با سیستم دزدگیر  یا آژیر است این قابلیت را می توان از طریق نرم افزار مخصوص در گوشی همراه فعال یا غیر فعال کرد.همچنین دوربین های اسپیدام چرخشی زوم دار دارای سنسور های حساس به حرکت و صدا هستند با کوچکترین حرکت و صدا شروع به ضبط فیلم و یا آژِر کشیدن می کنند و سوژه را نقطه به نقطه تعقیب می کنند.باتوجه به قدرت زوم بالایی که دارند از آنها برای تشخیص پلاک خودرو یا چهره افراد در محیط بیرونی و داخلی استفاده می کنند.

لنز دوربین وایرلس زوم دار دارای  چراغ های ال ای دی حاوی نور مادون قرمز می باشد که می تواند تصاویر رنگی را در تاریکی مطلق  شب ضبط کند و توانایی دید  در شب آنها تا 20 متر می باشد. کیس یا بدنه دوربین اسپیدام وایرلس زوم دار از دو نوع فلزی و پلاستیک مقاوم ساخته شده است. دوربین اسپیدام  زوم دار که دارای بدنه پلاستیکی فشرده است مناسب برای فضای داخلی  مانند منازل، ادارات ، مغازه ها پاساژ ها و غیره می باشد. اما دوربین های اسپیدام  دارای بدنع فلزی ضد آ بو ضد ضربه بود و مقاوم در برابر هر نوع شرایط آب و هوای از جمله آفتابی، ابری، بارانی و برفی بوده و در محیط های بیرون مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید دوربین مداربسته گردان بیسیم زوم دار

خرید دوربین مداربسته گردان

با خرید دوربین مداربسته گردان وایرلس، می توانید از راه دور توسط گوشی همراه خود مکان مد نظر را کنترل کنید. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری بانه انواع دوربین های مداربسته گردان 360 درجه اعم از دوربین اسپید دام، دوربین عروسکی، دوربین اتوترک و دوربین مداربسته خورشیدی را با قیمتی ویژه وارد بازار کرده است و همراه با گارانتی معتبر به فروش می رساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما