خرید دوربین مداربسته پین هول 2MP AHD

خرید دوربین مداربسته پین هول 2MP AHD با ارزان ترین قیمت برای شما هموطنان گرامی در سراسر کشور امکان پذیر است. انواع دوربین های مخفی جاسوسی برای اتاق، محل کار، ماشین، دوربین مخفی پریز و غیره را می توانید با قیمتی باور نکردنی از تکنو دوربین بانه تهیه کنید. ما در این مقاله می خواهیم به صورت کامل به تشریح دوربین مداربسته سوزنی مینیاتوری کوچک بپردازیم:

دوربین مداربسته پین هول 2 مگاپیکسلی  ای دی اچ

واژه ی پین هول به معنای تاریک خانه و یا حرکت نوردر یک خط مستقیم است این دوربین تصاویر ر ا بدون استفاده از لنز یا آینه تشکیل میدهد دوربین های پین هول به صورت جعبه های کوچکی هستند که ضد نور بوده دریک سر جعبه سوراخی برای عبور نور و درسر دیگر جعبه کاغذ مخصوص عکاسی یا فیلم قرار دارد و وقتی پرتوهای نور از این سوراخ کوچک عبور می کنند تصویر وارنه ای یا معکوسی را در پشت جعبه دوربین ایجاد می کنند به طور کلی دوربین های پین هول در دوربی های عکاسی  و دوربین های مداربسته مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های مداربسته پین هول جز دوربین های مینیاتوری کوچک هستند و به آنها دوربین های مخفی جاسوسی نیز می گویند سایز این دوربین ها بسیار کوچک بوده وقابل نصب درهرمکانی میباشد لنز این دوربین های سوزنی شکل میباشد و به راحتی با ایجاد یک حفره کوچک بدون بیرون اوردن دوربین میتوان از ان استفاده کرد و می توان از پشت یک حفره ی 3 میلی متری تصاویر را ضبط کند. سوراخ سوزنی یا لنز سوزنی این دوربین های باعث میشود که پرتوهای نامطلوب را حذف کند و تصویر واضحی را ثبت کند.

کیفیت این دوربین ها 2 مگاپیکسل بوده و  مناسب برای مکان های کوچک با نور کافی میباشد این دوربین های پین هول نوع سیم دار آن  برای ضبط  و انتقال تصاویر و فیلم های گرفته شده به دستگاه دی وی ار نیاز دارند نوع بی سیم دوربین های پین هول به شبکه اینترنت یا وای فای متصل  میشود.

خرید دوربین مداربسته پین هول

مشخصات فنی دوربین های مینیاتوری سیمی

لنز دوربین های پین هول از نوع ثابت بوده و اندازه سایز لنز دوربین های پین هول2.8 میلی متر   ویا 3.6 میلی متر بوده واصطلاحا سوزنی می گویند فاصله کانونی لنز این دوربین ها  تا 2.8 میلی متر است وبا توجه به سنسورهای دوربین زاویه دی انها 83 تا 115  درجه میباشد و در لنز های نوع 3.6 میلی متری زاویه دید تا 75 درجه میباشد. ابعاد بدنه دوربین  پین هول 50 در 20 در 7 میلی متر است . این دوربین ها بسیار سبک بوده و دارای وزن  12 گرم می باشد. بدنه آنها ضد آب و ضد ضربه بوده ورد شرایط آب وهوایی بارانی وبرفی و وجود گرد و غبار مقاوم می باشد.

درواقع منظور آ اچ دی بودن دوربین های پین هول 2 مگاپیکسلی این است که دارای یک استاندارد کیفیت بالای نظارت تصویری تلویزیونی است و برای انتقال تصاویر و فیلم های اچ دی خود از کابل کواکسیال به دی وی آر های ای اچ دی استفاده میکند. درواقع استاندارد ا اچ دی میتواند از پروتوکل های ویدئویی اچ دی 720 پیکسل، 1080 پیکسل، 4 و 5 مگا پیکسل پشتیبانی کند. این دوربین مخفی دارای یک سوکت برق و یک سوکت بی ان سی میباشد. برای نصب دوربین ها مداربسته پین هول به یک کابل آر جی 59 نیاز است و این دوربین ها دارای آداپتور 12 ولت وسیم برق برای تغذیه انرژی هستند.

سنسورهای حسگر در دوربین های پین هول مانند سایر دوربین های دیجتالی از نوع سی ام او اس  بوده و وضوح بالایی در نشان دادن جزئیات دارد حسگرهای دوربین پین هول دارای ابعاد 1.3 اینچ  و کیفیت آنها 1 مگاپیکسل می باشد تصاویر گرفته شده توسط آنها دارای کیفیت 1080 در 1920 مگاپیکسل و از نوع فول اچ دی می باشد. بعضی از مدل های دوربین پین هول دارای قابلیت دبلیو دی آر هستند که سبب میشود در مکان های که نور مستقیم به لنز دوربین میتابد  ویا کنتراست نور بالاست از تاریک شدن تصاویر گرفته شده توسط دوربین جلو گیری کند. این نوع دوربین ها قابلیت دید درشب یا آی ار  را ندارند د رواقع درساخت یان دوربین ها ازال ای دی های حاوی نور مادون قرمز استفاده نشده است برای استفاده در شب باید درمحل نصب دوربین به اندازه کافی نور برای ضبط تصاویر وجود داشته باشد.

کاربرد دوربین های مداربسته سوزنی AHD

این دوربین ها به دلیل اندازه بسیار کوچ و مخفی بودن آنها برای کارهای جاسوسی درون لبای پلیس ها ماشین ها داخل گلدان ها و عروسک واسباب بازی بچه ها ویا برای نظارت پرستاران کودکان وسالمندان  و یا نظار ت کار کارمندان در صورت غیاب کارفرما استفاده میشود. قبل از استفاده ا زدوربین های پین هول مجوز های قانونی لازم را باید تهیه کرد. معایب دوربین های پین هول 2 مگاپیکسلی میتوان به عدم دید درشب انها، ثابت بودن لنز، فوکوس و زوم کم و محدودیت در شرایط نور کم اشاره کرد.

خرید دوربین مداربسته پین هول

خرید دوربین مداربسته پین هول

با خرید دوربین مداربسته پین هول داخل اتاق، محل کار و یا انباری خود را بدون کوچکترین شک زیر نظر بگیرید. دوربین های مداربسته مخفی در مدل های زیادی از جمله دکمه، دوربین مداربسته لامپی، پیج و غیره در فروشگاه دوربین مداربسته مخفی منصوری موجود بوده و با قیمتی بسیار پایین به فروش می رسد. پس فرصت را از دست ندهید و هیمن حالا با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما