قیمت دوربین مداربسته متصل به گوشی

قیمت دوربین مداربسته متصل به گوشی را می خواهید؟ قصد دارید دوربین مداربسته را تهیه کنید که به اینترنت وصل شود؟ آیا می خواهید دوربین مداربسته متصل به اینترنت را خریداری کنید و همیشه از راه دور بر مکان مد نظر نظارت داشته باشید؟ نگران نباشید بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده انواع دوربین های مداربسته متصل به موبایل با ارزان ترین قیمت می باشد با ما همراه باشید تا با این دوربین های مداربسته وای فای دار بیشتر آشنا شوید؟

تعداد فراوانی از دوربین مداربسته مخفی وای فای دار هستند که به متصل به شبکه‌ی وای فای کار می‌کنند. این دوربین‌ها همانطور که با اینترنت کار می کنند از لحاظ سرعت / عملکرد / نحوه کار نسبت به دوربین مخفی های دیگر بهتر عمل می کنند، چونکه با دسترسی به اینترنت فناوری سریعتر پیش می‌رود‌. در ادامه‌ی این مقاله شما را با انواع دوربین‌های وای فای و درمورد چیستی و چگونگی دوربین های وای فای آشنا خواهیم کرد، پس در ادامه با من همراه باشید تا به تمام سوالات خود دسترسی پیدا کنید.

دوربین وای فای ( WiFi )

دوربین های مداربسته آنالوگ قدیمی، تصاویر را از طریق درگاه یک کابل کواکسیال به یک مانیتور یا دستگاه DVR انتقال می دهند. از سمت دیگر دوربین های تحت شبکه نیز داده های ویدئویی را از طریق کابل شبکه داخلی ( Ethernet ) یا اتصال وای فای منتقل می کنند‌ و به دلیل محدودیت های کابل کشی، برخی علاقمند به دوربین مداربسته WiFi یا بی سیم هستند. در این مقاله هدف ما صحبت در ارتباط با دوربین‌های وای فای است.

دوربین وای فای چیست؟

دوربین های مداربسته وای فای زیر مجموعه دوربین های مداربسته تحت شبکه هستند و نوع آنالوگ آنها وجود ندارد. دوربین مداربسته وای فای به راحتی می تواند، تصاویری با کیفیت بالا را در شبکه های کامپیوتری ارائه دهد. این دوربین ها تصاویر دریافتی را به داده های دیجیتال تبدیل نموده سپس آنها را از طریق شبکه ارسال می کنند. همچنین با تعبیه یک مودم در محل این امکان را به شما می دهند که این تصاویر را در هر کجا که هستید با اتصال به شبکه جهانی اینترنت از طریق گوشی همراه، تبلت و … دریافت نمایید!. این بدان معنی است که شما می توانید تصاویر را به صورت زنده یا ضبط شده نیز بر روی رایانه، دستگاه تلفن همراه یا تبلت خود تماشا کنید.

از آنجایی که تمام این مراحل در بستر شبکه داخلی یا جهانی (اینترنت) انجام می شود. دیگر نیازی به کابل کشی های طولانی و متعدد نیست. در صورت لزوم، عمل کابل کشی تنها برای برق رسانی به دوربین ها و یا دستگاه NVR انجام می گردد.

قیمت دوربین مداربسته متصل به گوشی

چرا از دوربین وایرلس استفاده کنم ؟

در بسیاری موارد به دلایل متعددی امکان کابل کشی نیست. به عنوان مثال ممکن است مستاجر باشید و اجازه کابل کشی نداشته باشید. در این صورت دوربین وای فای بی سیم بهترین انتخاب است. همچنین ممکن است کابل کشی باعث به هم ریخته شدن طرح داخلی ساختمان شود. از این رو می توانید از این دوربین ها در آسانسور، منازل مسکونی و یا شرکت ها استفاده کرد. از سوی دیگر تصاویر دوربین بی سیم به راحتی از بستر وای فای منتقل می شود. بنابراین در زمان بسیار کمی تمامی دوربین ها را می توان نصب و راه اندازی کرد.

نحوه اتصال دوربین به WiFi

پس از عملیات نصب دوربین هایک ویژن و سایر تجهیزات، برای مشاهده تصاویر کافی است تا از یک گیرنده استفاده کنید. این گیرنده می تواند یک لپ تاپ، PC، موبایل، مودم و یا سرور باشد. در صورت استفاده از لپ تاپ: کافی است لپ تاپ شما سیگنال تصاویر را در شبکه وای فای شناسایی نماید. سپس با نرم افزارهای ویژه ای آن را در لپ تاپ خود مشاهده نمایید. در صورت استفاده از سرور یا PC: برای مشاهده تصاویر در دستگاه سرور نیازمند به نصب یک اکسس پوینت مانند یک دانگل و یا مودم در محل می باشد. اکسس پوینت دستگاهی است که عملکردی همانند یک دستگاه سوئیچ بی سیم داشته و اطلاعات را از چندین دستگاه دریافت نموده و به دستگاه ضبط (سرور) منتقل می کند.

تفاوت دوربین مدار بسته وای فای و بی سیم (Wireless)

در بسیاری از منابع دوربین وای فای را همان دوربین مداربسته بی سیم معرفی می کنند. اما لازم به ذکر است که دوربین مداربسته متصل به موبایل در واقع زیر مجموعه ای از دوربین های مداربسته با تکنولوژی بی سیم هستند. زیرا برخی از دوربین های آنالوگ قدیمی نیز دارای تکنولوژی بی سیم یا وایرلس می باشند.

این دوربین ها برای ارسال تصاویر از امواج رادیویی در یک فرکانس مشخص و در محدوده 2.4 یا 5.8 مگاهرتز استفاده می کنند. این دوربین ها قابلیت استفاده از شبکه وای فای را ندارند. اما در دوربین های مداربسته وای فای ارسال اطلاعات از طریق پروتکل استاندارد Wifi انجام می شود. به همین دلیل ارسال و دریافت اطلاعات از امنیت بیشتری برخوردار بوده است. همچنین احتمال تداخل نیز در آن ها کمتر است.

قیمت دوربین مداربسته متصل به گوشی

ویژگی های مهم دوربین های مداربسته وایفای عبارت اند از:

  • قیمت تمام شده خیلی کمتر در صورتی که تعداد دوربین ها زیاد نباشد
  • امکان مکالمه دو طرفه در اکثر دوربین های وایرلس
  • قابلیت تعقیب سوژه در دوربین های وایفای 360 درجه
  • قابلیت دید در شب در همه دوربین های وایفای
  • قابلیت وارملایت در بعضی از دوربین های بیسیم و در نتیجه دید در شب رنگی
  • توانایی تصویر برداری 360 درجه در بعضی از دوربین های وایفای
  • بدون نیاز به هارد دیسک اینترنال و دستگاه ضبط کننده dvr
  • بدون نیاز به کابل کشی – اتصال بی سیم به صورت وای فای
  • امکان چرخش دوربین بصورت 360 درجه افقی و 90 درجه عمودی در بعضی از دوربین های تحت شبکه
  • انتقال تصویر بر روی موبایل

قیمت دوربین مداربسته متصل به گوشی

تمام ویژگی و کارکرد‌های دوربین های وای فای در اختیارتان قرار داده شد آیا شما هم به امنیت محل کسب و کارتان فکر می کنید؟ پس می توانید تنها با لمس چند آیکون با مشاورین و کارشناسان تکنو – دوربین همراه باشید و از بهترین مرکز خرید دوربین‌های مخفی، محصولات خود را خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما