فروش دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور 4G

فروش دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور 4G با بهترین قیمت توسط نمایندگی تکنو دوربین بانه آغاز شد. دوربین لامپی سیمکارت خور که از آن با نام های مختلفی اعم از دوربین لامپی بی سیم، دوربین سیمکارتی وایرلس و دوربین لامپی وای فای دار و مجهز به HD تحت شبکه بی سیم نیز یاد می شود. این دوربین جزو برترین نسل های دوربین های مداربسته ی بی سیم می باشد که بدون نیاز به هیچ گونه سیم کشی، برق مورد نیاز خود را از طریق سرپیچ لامپی موجود در محل نصب اماکن نیز دریافت می کند.

دوربین 360 درجه لامپی سیم کارت خور 1080P جزو دوربین های پوششی است که با توجه به نصب و راه اندازی سریع، نیاز به هیچ گونه نصاب دوربین مداربسته وجود نخواهد داشت. در حقیقت برای نصب این دوربین نیاز به هیچ گونه تجهیزاتی نخواهید داشت. در ادامه به ویژگی هایی از دوربین فیش آی می پردازیم که مطالعه آن خالی از لطف نیست :

دوربین مداربسته طرح لامپ

ویژگی اصلی لامپ دوربین دار همانطور که از نام اصلیش یعنی « دوربین لامپی سیمکارت خور » پیداست، پشتیبانی از سیمکارت است. دوربین های لامپی به دلیل داشتن لنز 360 درجه، دید پهناورتر و کاملی از محیط اطراف دارند؛ می توانید با نصب این دوربین، زاویه دید یک سالن بزرگ را برای محافظت و بررسی پوشش دهید. دیگر قابلیت دوربین پانوراما امکان مکالمه دوطرفه و کیفیت تصویری FullHD آن است. از ویژگی های دیگر آن می توان به بی سیم بودن و نصب، راه‌اندازی آسان آن نیز اشاره کرد.

نکته: این دوربین قابلیت چرخش را ندارد و کاملا ثابت است.

اما یکی دیگر از مزایای خرید این دوربین مداربسته سیم کارتی قابلیت استفاده به عنوان یک مودم سیم کارتی 4G می باشد به طوری که امکان اشتراک گذاری اینترنت پر سرعت برای سایر دستگاه ها مانند گوشی موبایل، لپ تاپ و یا دوربین های دیگر از طریق وای فای وجود خواهد داشت. دوربین های طرح لامپ از ظاهری کاملا شبیه با لامپ های LED جدید برخوردار هستند. اندازه ی این دوربین ها مانند لامپ های رشته ای 200 وات پر مصرف قدیمی است ولی از طراحی ظاهری شبیه لامپ های ال ای دی جدید برخوردار می‌باشند.

 

 فروش دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور

درباره لامپ دوربین دار

تصویر دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور به صورت پانوراما است و مشابه دوربین فیش آی قادر است که فیلم برداری با زاویه دید 360 درجه را داشته باشد. به همین خاطر لامپ دوربین دار، بنام دوربین لامپی 360 درجه یاد می شود. انواعی از این دوربین‌ها، با نرم‌افزار V380 جهت انتقال تصاویر به روی تلفن همراه، استفاده می شوند و به همین خاطر این دوربین‌ها، دوربین لامپی سیمکارتی V380 هم گفته می شوند. با تنها یک عدد از این دوربین ها، همانطور که گفته شد می توان محیطی بسیار وسیع را پوشش داد.

لنز دوربین های لامپی از نوع چشم ماهی (Fish Eye) می باشد. و به مانندی است که از طریق نرم افزار مربوطه می توان از یک دوربین در چهار جهت گوناگون به طور همزمان تصویر برداری کرد‌. به طوی که هر یک از تصاویر مجزا و مانند یک دوربین به صورت جدا تصویر برداری می کند. در واقع یک دوربین به اندازه ی ۴ دوربین مداربسته محیطی مورد استفاده قرار می گیرد. قابلیت انتقال تصویر وای فای و انتقال تصویر اینترنتی P2P بدون آی پی استاتیک گزینه‌ای بسیار مناسب برای نظارت محسوس و نامحسوس اماکن مسکونی، اداری و تجاری و صنعتی می‌باشد.

میکروفن و اسپیکر دوربین لامپ

این لامپ دوربین دار سیم کارتی مجهز به میکروفون بسیار قوی و اسپیکر جهت برقراری ارتباط به صورت دو طرفه از هر نقطه جهان مییاشد. نکته ی خیلی مهمی در ارتباط با محصول دوربین فیش آی مطرح می شود و آن این است که در این دوربین مخفی امکان ضبط تصاویر به روی کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و به مدت زمان ۱۰ روز است که در صورت تنظیمات Overwrite یا همان ضبط دوباره از اولین فایل ذخیره شده نیز وجود دارد. و علاوه بر آن، در صورت الزام، امکان ذخیره تصویر بر فضای ابر Cloud فراهم است. دوربین امنیتی لامپی سیمکارت خور، مجهز به سنسورهای حرکتی با حساسیت بسیار بالایی است که امکان ضبط فقط در صورت وقوع حادثه‌ی تحرکی است که در جلوی لنز دوربین و یا ارسال پیام هشدار به تلفن همراه وجود خواهد داشت.

فروش دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور

نصب دوربین لامپی سیم کارت خور

نصب و راه اندازی دوربین لامپی سیم کارت خور توسط نرم افزار های V380، V380S و V380 Pro انجام می شود. با هر کدام از این سه نرم افزار می توانید دوربین لامپی را راه اندازی کنید. این نرم افزار ها دارای قابلیت های متفاوت هستند. از بین این سه نرم افزار V380 Pro قابلیت ها و امکانات بیشتری دارد و پیشنهاد ما این است که از این نرم افزار استفاده کنید. برای دانلود رایگان نرم افزار V380 اندروید و ios می توانید به صفحه دانلود نرم افزار V380 مراجعه نمایید.

دوربین لامپی سیمکارتی شکل لامپ ال ای دی است و بدون نیاز به سیم کشی جدید برق می‌توان این دوربین‌ها را به سرپیچی که در مکان مورد نظر موجود است متصل نموده و از آنها استفاده نمود.

فروش دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور

وب سایت ما عرضه کننده انواع محصولات امنیتی و محافظتی است که دارای کیفیت ساخت بالا می باشند. ضمن تشکر از اینکه تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید، از شما خواهش می‌شود که در صورت سفارش و خرید دوربین مداربسته سیمکارتی لامپی 4G با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما