خرید پک 8 عدد دوربین مداربسته فول اچ دی

خرید دوربین مداربسته فول اچ دی در پک 8 عددی با کیفیت و قیمت مناسب را حق خود بدانید. انواع پکیج دوربین مداربسته 8 تایی را می توانید با برند ها و کیفیت های متفاوت به قیمتی ویژه از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری تهیه و خریداری کنید. این پک های 8 کاناله می توانند برای نظارت و برقراری امنیت مکان های بزرگ مورد استفاده قرار گیرند. برای آشنایی با این پکیج های 8 عددی دوربین مداربسته همراه ما باشید:

دوربین مداربسته full hd موجود در پکیج

8 عدد دوربین مداربسته فول اچ دی دید در شب بولت در این پکیج دوربین مداربسته موجود است. این دوربین مداربسته ضد آب بوده یعنی کاربر می تواند به راحتی و با آسودگی خاطر آن را در در فضای باز و در معرض آب و باد و باران نصب و راه اندازی کند. این دوربین مداربسته دارای کیفیت فوق العاده فول اچ دی بوده که مورد تایید بسیار از کاربران است. دوربین مداربسته بولت داخل این پکیج را کاربر می تواند به دلخواه خود با برند های معتبر چینی از جمله هایک ویژن، داهوا، هایلوک، بادیگارد، نونیم و غیره موجود در بازار جایگزین کند یا حتی می توانند به صورت ترکیبی 4 عدد دوربین بولت و 4 عدد دوربین مداربسته بولت را انتخاب کند.

در اینصورت این بسته کامل ترکیبی است که به هیچ جزء دیگر نیاز ندارد. این کیت ترکیبی مناسب برای خریدارانی است که به دنبال نظارت دوربین مدار بسته برای مغازه‌ها، انبارها، اداره، مدارس، شهریه، کلاس‌های درس، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و امنیت خانه خود هستند. پکیج دوربین مداربسته 8 تایی شامل 8 عدد دوربین مداربسته، یک عدد دستگاه ضبط تصویر، کابل به مقدار نیاز، هارد دوربین مداربسته، آداپتور و غیره می باشد. در ادامه به بیان قابلیت های مهم این پک دوربین مداربسته خواهیم پرداخت:

خرید دوربین مداربسته فول اچ دی

پخش هوشمند از راه دور و محلی

ضبط های ذخیره شده در DVR را از راه دور از طریق برنامه Smart تماشا کنید. شما می توانید آنها را در هر زمان و در هر مکان در دستگاه های تلفن همراه خود تماشا کنید، می توانید با استفاده از شبکه تلفن همراه یا Wifi تمامی تصاویر و ویدئو ها را توسط گوشی همراه خود از راه دور مشاهده کنید.  با استفاده از پورت HDMI روی DVR، به صورت محلی در تلویزیون HD-صفحه بزرگ خود پخش کنید.

تنظیم هوشمند تشخیص حرکت

می‌توانید مناطق تشخیص حرکت را تنظیم کنید و روی مناطق مهمی مانند درها یا پنجره‌ها تمرکز کنید و هشدارهای کلیپ حرکتی را فقط زمانی دریافت کنید که اتفاقی در آنجا بیفتد. همچنین می توانید تعداد آلارم های غیر ضروری را کاهش دهید. اگر نمی‌خواهید با هشدارهای حرکتی اذیت شوید، هشدار را در برنامه هوشمند خاموش کنید. Alert notify را روشن کنید، سپس با هشدارهای حرکتی به شما اطلاع داده می شود.

نمای محلی یا نمای از راه دور از چندین دستگاه

مشاهده محلی: بدون نیاز به شبکه، فقط سیستم را از طریق پورت HDMI/VGA به مانیتور متصل کنید و از نمایش چند دوربین در یک صفحه لذت ببرید.

مشاهده از راه دور: برنامه Smart را در تلفن هوشمند خود (iOS یا Android) دانلود کنید و از تماشای همزمان 8 دوربین در برنامه لذت ببرید. شما همچنین می توانید نمای زنده را از رایانه از طریق IE مشاهده کنید.

خرید دوربین مداربسته فول اچ دی

حالت های ضبط اختیاری

ضبط مداوم: دستگاه DVR شما بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد به طور مداوم ضبط می کند.

برنامه زمانبندی: برنامه به صورت شبکه ای 24 ساعته در 7 روز هفته ارائه می شود و برای نمایش نوع رویداد کد رنگی دارد.

ضبط تشخیص حرکت: DVR شما فقط زمانی ضبط می‌کند که حرکت تشخیص داده شود.

Recycle Record: این گزینه به DVR شما اجازه می دهد تا قدیمی ترین فایل های ویدئویی را روی هارد دیسک بازنویسی کند.

DVR دوربین مداربسته 8 کانال 1080P

  • کیفیت بالا: ظرفیت 8x1080P را با سرعت 15 فریم در ثانیه رمزگذاری می کند، از خروجی HDMI Full HD 1080P پشتیبانی می کند، از خروجی های VGA و BNC نیز پشتیبانی می کند.
  • یک مرحله در اینترنت: می تواند از طریق انواع شبکه از طریق سرویس ابری نفوذ کند.
  • پشتیبانی از انواع مانیتور موبایل (آیفون، آی پد، سیستم اندروید).
  • پشتیبانی از 1 پورت SATA، 1 HDD 2 ترابایتی، 3 پورت USB2.0، پشتیبانی از کنترل ماوس، پشتیبان‌گیری از ویدئو USB، ارتقاء DVR.
  • راه حل برنامه های امنیتی چندگانه

خرید دوربین مداربسته فول اچ دی

خرید دوربین مداربسته فول اچ دی

با خرید دوربین های مداربسته فول اچ دی دو نشان را با یک تیر بزن. دوربین های مداربسته full hd علاوه بر کیفیت فوق العاده ای که دارند، با قیمتی بسیار ارزان در بازار موجود اند. این دوربین های مداربسته در انواع بولت، دام، اسپید دام و مخفی در بازار موجود اند که برای استفاده های گوناگون می توانند مفید باشند.دوربین های مداربسته دو مگاپیکسل را می توانید بسته به مدل و قابلیتهایی که دارند در داخل خانه، فضای باز، در خیابان، مغازه و کوچه یا باغ نصب و راه اندازی کنید. برای دریافت مشاوره و خرید انواع دوربین های فول اچ دی با ما در تماس باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما