قیمت بهترین انواع دوربین مداربسته خانگی

قیمت بهترین انواع دوربین مداربسته خانگی

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت دوربین مداربسته خانگی

دوربین‌های امنیتی خانه هوشمند به شما امکان می‌دهند تا خانه، بچه‌ها، حیوانات خانگی یا هر چیز دیگری را از هر کجای دنیا بررسی کنید، البته تا زمانی که به اینترنت یا اتصال داده روی تلفن خود دارید.

حداقل، بهترین دوربین های امنیتی هشدارهای قابل اعتماد و حداقل هشدارهای اشتباه را ارائه می دهند. آنها همچنین باید زمان زیادی را به شما بدهند تا هر رویدادی را مرور کنید، در صورتی که به تلفن خود نگاه نمی‌کنید وقتی چیزی باعث هشدار می‌شود. بسیاری از دوربین‌های امنیتی خانه هوشمند تا 24 ساعت فیلم را در فضای ابری ذخیره می‌کنند و با اشتراک، فضای ذخیره‌سازی ابری طولانی‌تری ارائه می‌دهند.

در چند سال گذشته، «هوشمندی‌ها» در دوربین‌های امنیتی خانه‌های هوشمند نیز به طرز چشمگیری بهبود یافته‌اند. آنها می توانند بین افراد، حیوانات خانگی و حرکت کلی تفاوت قائل شوند و هشدارهای مربوطه را برای شما ارسال کنند که می توانید آنها را سفارشی کنید تا هشدارهایی را که نمی خواهید دریافت نکنید.

بسیاری از دوربین‌ها می‌توانند به خوبی با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار شوند، بنابراین باید به این فکر کنید که آیا می‌خواهید دستگاهتان با HomeKit کار کند یا اکوسیستم Google Home.

متأسفانه، بسیاری از دوربین‌های امنیتی خانه دارای مشکلات حریم خصوصی هستند. دوربین‌های دارای احراز هویت دو مرحله‌ای می‌توانند برخی از نگرانی‌ها را کاهش دهند، اما مکان و قابلیت زمان‌بندی زمان‌هایی که دوربین‌ها خاموش هستند را نیز در نظر بگیرید.

بهترین دوربین های امنیتی خانه در سال 2022: بهترین مدل های بی سیم، داخلی و خارجی

بهترین دوربین‌های امنیتی خانه به شما کمک می‌کنند تا با نظارت شبانه‌روز خانه‌تان، داخل و خارج خانه‌تان، آرامش خاطرتان را فراهم کنید و در صورت شناسایی یک مزاحم، هشداری برای شما ارسال کنند. این دوربین‌های امنیتی هوشمند به‌طور خودکار ویدیو را به تلفن هوشمند شما ارسال می‌کنند، بنابراین می‌توانید در هر کجا که هستید، به‌صورت لحظه‌ای اتفاقات را مشاهده کنید. دوربین‌های امنیتی خانگی دارای دید در شب و ضبط خودکار با فعال شدن حرکت هستند و برخی حتی بلندگوهای داخلی دارند، بنابراین می‌توانید با هر کسی که می‌بینید صحبت کنید یا زنگ هشدار به صدا درآورید.

بسیاری از دوربین های امنیتی خانگی بی سیم در بازار وجود دارند که قیمت آنها از 20 تا 500 دلار متغیر است، بنابراین انتخاب بهترین مدل می تواند مشکل باشد. ما کار را برای شما انجام داده‌ایم، ده‌ها دوربین را آزمایش کرده‌ایم و آنها را از نظر مواردی مانند سهولت استفاده، ویژگی‌ها، کیفیت تصویر و هزینه ذخیره‌سازی ابری برای ویدیوهای ضبط‌شده ارزیابی کرده‌ایم.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

بهترین دوربین های امنیتی خانگی کدامند؟
پس از آزمایش ده‌ها مدل، ما فکر می‌کنیم بهترین دوربین امنیتی خانه برای اکثر مردم Nest Cam (باتری) است. هم در داخل و هم در فضای باز کار می کند، کیفیت تصویر و صدای عالی دارد و تعدادی ویژگی هوشمند بدون اشتراک، از جمله شناسایی افراد، حیوانات و وسایل نقلیه را ارائه می دهد. شما همچنین به صورت رایگان سه ساعت ذخیره سازی ویدیویی رول دریافت می کنید، و چون ویدیو در دوربین ذخیره می شود، در صورت قطع شدن اتصال اینترنت خود نگران نباشید.

برای کسانی که بودجه کمی دارند، Wyze Cam v3 بهترین گزینه است. قیمت آن حدود 30 دلار است، در عین حال دارای دید در شب رنگی است، در برابر آب و هوا مقاوم است و فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان – هرچند محدود – و امکان ذخیره ویدیوها به صورت محلی را ارائه می‌دهد.

اگر بهترین کیفیت ویدیو را می خواهید، Arlo Ultra 2 بهترین دوربین امنیتی خانگی است. نه تنها می تواند با کیفیت 4K ضبط کند، بلکه می تواند به صورت دیجیتالی حرکت کند و زوم کند، به طوری که می تواند افراد و اشیاء را هنگام حرکت در حیاط شما ردیابی کند. با این حال، یکی از گران ترین دوربین های این لیست است.

اگر بودجه محدودتری دارید، Blink Outdoor راهی برای رفتن است. قیمت آن 99 دلار است، در عین حال ویدیوهای باکیفیت ضبط می کند و کنترل زیادی بر آنچه ضبط می شود به شما می دهد. و همچنین می توانید ویدیو را به صورت محلی ذخیره کنید یا برای اشتراک ابری که از 30 دلار در سال شروع می شود، پرداخت کنید.

اگر به دنبال چیزی هستید که بتواند در برابر عناصر مقاومت کند، حتماً بهترین دوربین های امنیتی در فضای باز را بررسی کنید. و همچنین می‌خواهید برای بهترین زنگ‌های ویدئویی، بهترین قفل‌های هوشمند و بهترین سیستم‌های امنیتی خانه خود برای محافظت کامل از خانه خود به راهنمای ما مراجعه کنید.

برای همه بهترین انتخاب های دوربین امنیتی خانه ما در ادامه مطلب بخوانید.

بهترین دوربین های امنیتی خانگی که می توانید امروز بخرید

بهترین دوربین های امنیتی بی سیم سال 2022

یک سیستم دوربین امنیتی خانه می تواند به شما کمک کند تا زمانی که دور هستید با این امکان که مراقب اموال و حیوانات خانگی خود باشید، آرامش خاطر داشته باشید. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از سارقان در صورت مشاهده یک دوربین امنیتی، خانه ای را دور می زنند. اگر سرقتی رخ دهد، پلیس و شرکت های بیمه خانه می توانند از این فیلم برای کمک به تحقیقات خود استفاده کنند. برای بالاترین سطح امنیت، دوربین های امنیتی را با یک سیستم امنیتی کامل خانه ادغام کنید. همچنین اشتراک سرویس حفاظت از سرقت هویت و استفاده از نرم افزار آنتی ویروس را در نظر بگیرید.

مانند تمام تجهیزات و لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ، تبلت، یخچال، ماشین لباسشویی و خشک کن، دوربین های امنیتی بی سیم نیز می توانند گیج کننده باشند. ممکن است تصمیم گیری برای اینکه به کدام ویژگی ها نیاز دارید یا بهترین دوربین ها کدامند سخت باشد. از تشخیص شخص گرفته تا مکالمه دو طرفه تا برنامه های ذخیره سازی ویدیوی ابری، انتخاب های زیادی برای خرید دوربین های امنیتی بی سیم وجود دارد. پس از خرید آنها، باید تصمیم بگیرید که کجا آنها را نصب کنید و چگونه از آنها در برابر هکرها محافظت کنید.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

قیمت دوربین مداربسته خانگی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما