قیمت بهترین انواع دوربین مداربسته خانگی

قیمت دوربین مداربسته خانگی را همراه با تخفیف ویژه دریافت کنید. برای نصب دوربین مداربسته و راه اندازی دوربین مداربسته در فضای بسته خانه خود می توانید با همکاران ما در بخش فروش مشاوره کنید، دوربین های مداربسته مناسب منزل هم می تواند بیسیم باشد، هم سیمی بسته به اینکه بودجه شما چقدر است و نیاز شما به دوربین مداربسته به چه شکل است. با ما همراه باشید تا در این مور صحبت کنیم: قیمت دوربین مداربسته خانگی

دوربین مداربسته منزل

دوربین‌های امنیتی خانه هوشمند به شما امکان می‌دهند تا خانه، بچه‌ها، حیوانات خانگی یا هر چیز دیگری را از هر کجای دنیا بررسی کنید، البته تا زمانی که به اینترنت یا اتصال داده روی تلفن خود دسترسی دارید. حداقل، بهترین دوربین های امنیتی هشدارهای قابل اعتماد و حداقل هشدارهای اشتباه را ارائه می دهند. آنها همچنین باید زمان زیادی را به شما بدهند تا هر رویدادی را مرور کنید، در صورتی که به تلفن خود نگاه نمی‌کنید وقتی چیزی باعث هشدار می‌شود. بسیاری از دوربین‌های امنیتی خانه هوشمند تا 24 ساعت فیلم را در فضای ابری ذخیره می‌کنند و با اشتراک، فضای ذخیره‌سازی ابری طولانی‌تری ارائه می‌دهند.

دوربین‌های امنیتی منزل هوشمند می توانند بین افراد، حیوانات خانگی و حرکت کلی تفاوت قائل شوند و هشدارهای مربوطه را برای شما ارسال کنند که می توانید آنها را سفارشی کنید تا هشدارهایی را که نمی خواهید دریافت نکنید.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

بهترین دوربین های مداربسته برای خانه

بهترین دوربین‌های امنیتی خانه به شما کمک می‌کنند تا با نظارت شبانه‌روز خانه‌تان، داخل و خارج خانه‌تان، آرامش خاطرتان را فراهم کنید و در صورت شناسایی یک مزاحم، هشداری برای شما ارسال کنند. این دوربین‌های امنیتی هوشمند به‌طور خودکار ویدیو را به تلفن هوشمند شما ارسال می‌کنند، بنابراین می‌توانید در هر کجا که هستید، به‌صورت لحظه‌ای اتفاقات را مشاهده کنید. دوربین‌های امنیتی خانگی دارای دید در شب و ضبط خودکار با فعال شدن حرکت هستند و برخی حتی بلندگوهای داخلی دارند، بنابراین می‌توانید با هر کسی که می‌بینید صحبت کنید یا زنگ هشدار به صدا درآورید.

انتخاب دوربین مداربسته برای داخل منزل

برای کسانی که بودجه کمی دارند،دوربین مداربسته ahd دام می تواند برای نظارت بر داخل خانه شما بهترین گزینه است. قیمت حدودا ارزان است، در عین حال دارای دید در شب رنگی است، در برابر آب و هوا مقاوم است و دارای لنز قوی جهت ضبط و ذخیره سازی تصاویر با کیفیت فول اچ دی است. این دوربین مداربسته را می تواند توسط دستگاه دی وی آر نظارت کرد.

اگر بهترین کیفیت ویدیو را می خواهید، دوربین مداربسته عروسکی بیسیم بهترین دوربین امنیتی خانگی است. نه تنها می تواند با کیفیت فول اچ دی تصاویر ضبط کند، بلکه می تواند به صورت دیجیتالی حرکت کند و زوم کند، به طوری که می تواند افراد و اشیاء را هنگام حرکت در حیاط شما ردیابی کند. با این حال، یکی از دوربین های قیمت بالا لیست است. این دوربین مداربسته رم خور بوده و تا 360 درجه می چرخد.

جدا از همه اینها اگر می خواهید دوربین مداربسته ای مناسب را برای فضای خارجی خود تهیه کنید، باید به فکر خرید دوربین مداربسته ای ضد آب با استاندارد ip66 باشید. لازم به ذکر است که پکیج دوربین های مداربسته نیز می تواند برای نظارت جامع تر گزینه مناسبی باشد.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

بهترین دوربین های امنیتی بی سیم 2022

یک سیستم دوربین امنیتی خانه می تواند به شما کمک کند تا زمانی که دور هستید با این امکان که مراقب اموال و حیوانات خانگی خود باشید، آرامش خاطر داشته باشید. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از سارقان در صورت مشاهده یک دوربین امنیتی، خانه ای را دور می زنند. اگر سرقتی رخ دهد، پلیس و شرکت های بیمه خانه می توانند از این فیلم برای کمک به تحقیقات خود استفاده کنند. برای بالاترین سطح امنیت، دوربین های امنیتی را با یک سیستم امنیتی کامل خانه ادغام کنید.

مانند تمام تجهیزات و لوازم الکترونیکی مانند لپ تاپ، تبلت، یخچال، ماشین لباسشویی و خشک کن، دوربین های امنیتی بی سیم نیز می توانند گیج کننده باشند. ممکن است تصمیم گیری برای اینکه به کدام ویژگی ها نیاز دارید یا بهترین دوربین ها کدامند سخت باشد. از تشخیص شخص گرفته تا مکالمه دو طرفه تا برنامه های ذخیره سازی ویدیوی ابری، انتخاب های زیادی برای خرید دوربین های امنیتی بی سیم وجود دارد. پس از خرید آنها، باید تصمیم بگیرید که کجا آنها را نصب کنید و چگونه از آنها در برابر هکرها محافظت کنید.

 انواع دوربین های مداربسته وایرلس خانگی

  • دوربین مداربسته حساس به حرکت
  • دوربین مداربسته 360 درجه لامپی
  • دوربین مداربسته عروسکی
  • دوربین مداربسته پانوراما سقفی
  • دوربین مداربسته دام ای اچ دی
  • دوربین مداربسته مغناطیسی کوچک

قیمت دوربین مداربسته خانگی

بهترین دوربین مداربسته منزل

دوربین های مداربسته نوعی سیستم نظارتی و حفاظتی بوده که  همواره برای مکان های مسکونی ، عمومی، اداری، تجاری و صنعتی و غیره مورد استفاده قرار گرفته شده است. باتوجه به  نیاز و نوع نظارتی که از دوربین های مداربسته انتظار داریم انواع مختلفی داشته و کاربرد های متافوتی نیز دارند. ریز ترین و کوچک ترین دوربین مداربسته به لحاظ سایز دوربین های مداربسته مخفی  یا جاسوسی یا جیبی هستند که برای نظارت نامحسوس بر رفتار پرستاران سالمندان و کودکان و یا حیوانات خانگی و یا برای تشخیص چهره افراد و در کار های قانونی مئرد استافده قرار می گرد.

از  لحاظ محل نصب دوربین های مداربتسه به دو دسته دوربین های مداربسته داخلی و دوربین های مداربسته خارجی تقسیم می شوند. معمولا دوربین های مداربسته  برای محیط های خارجی دارای کیس یا بدنه فلزی بوده که مقاوم به  شرایط آب و هوایی نامساعد بیرون اعم از آفتابی ، برفی ، بارانی و گردو غبار هستند این مدل دوربین ها بیشتر دارای شکل استوانه ای بوده و که به آنها دوربین های بولت نیز می گیوند در انواع مختلف بیسیم و سیم دار ، خورشیدی ، سیم کارتی و وایفای دار و غیره وجود دارند.

دوربین های مداربسته برای محیط های داخلی را دوربین های مداربسته خانگی نیز می گونید البته صرفا برای منازل کاربد ندارند در محیط های سر بسته مانند ادرات و مراکز فروش و تجاری و غیره استفاده می شوند. دوربین های مداربسته خانگی معمولا دارای کیس یا بدنه از جنس پلاستیک فشرده بوده و ضد ضربه هستند اما ضد آب و ضد گردو غبار نیستند و مختص محیط های داخلی هستند. به دوربین های مداربسته خانگی نیز دوربین های دام نیز می گویند زیرا که دارای شکلی شبیه به گنبد بوده و دام واژه ای انگلیسی می باشد.

انواع دوربین های خانه

دوربین های مداربسته خانگی ای دام در انواع مختلف جاسوسی یا مخفی، چرخشی، سیم کارتی، وای فای دار، آنالوگ یا سیم دار و غیره و جود دارند. بسته به نیاز کاربر و حساسیت موضوع تحت نظارت  می توان نوع آن را انتخاب کرد. در اینجا به صورت کلی مشخصات جامع همه دوربین های مداربسته خانگی را توضیح می دهیم:

کیس یا بدنه ی همه دوربین های مداربسته خانگی از پلاستیک فشرده ساخته شده اتس و ضد ضربه و مقاوم می باشد. شکل دوربین های مداربسته خانگی بسته به نوع آن متفاوت است برای مثال دوربین های مداربسته دام  به گنبدی شکل بوده و این مدل در  دو نوع  لنز ثایت و لنز متحرک وجود دارند. دوربین های  مداربسته خانگی دام از نوع چرخشی که لنز  آنها توانایی چرخش به تمام زوایا را دارد  در دو نوع مدل دوربین های مداربسته اسپیدام و دوربین های مداربسته چشم ماهی یا فیش آی وجود دارند.

امکانات دوربین های خانگی

لنز دوربین های مداربسته خانگی معمولا  از کیفیت های 2 تا 5 مگا پیکسلی وجود دارند و تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط آنها با دو نوع کیفیت فول اچ دی و 4 کا  ذخیره می شوند . در برخی از مدل های دوربین های مداربشته لنز آنها زا نوع ثابت و در برخی از نوع متحرک می باشد. دوربین های مداربسته اسپیدام و دوربین  مداربسته چشم ماهی لنز آنها توانایی چرخش تا 360 درجه به اطراف را دارند. تفاوت این دو مدل دوربین چشم ماهی و اسپیدام در قدرت زوم دیجیتال و اپتیکال می باشد.  دوربین مداربسته چشم ماهی از پیشرفته ترین دوربین های چرخشی بوده که  هر دو نوع زوم اپیتکال و دیجیتال را دارد کیفیت تصاویر در این مدل دوربین ها به صورت 4 کا می باشد. حساسیت بالایی داشته و نصب آن به متخصص نیاز دارد و معمولا گران تر از سایر دوربین های مداربسته خانگی هستند.

همه دوربین های مداربسته دارای لنز های حاوی ال ای دی های نور مادون قرمز بوده و قدرت دید رد شب به صورت رنگی را دارند. دوربین های مداربسته خانگی دارای رم یا ممور ی کارت تا ظرفیت 128 گیگابایت و دارای جایگاهی برای سیم کارت هستند و ازاپراتور های ایرانسل و همراه اول و رایتل پشتیبانی می کنند. دوربین های مداربسته خانگی دارای میکروفن و اسپیکر داخلی بوده قدرت پخش و ضبط صدا را به صورت همزمان دارند.

سنسور های چشمی و حساس به حرکت و صدا در همه دوربین های داربسته خانگی وجود دارند با تشخیص اولین حرکت و صدا شروع به ضبط فیلم می کنند.

قیمت دوربین مداربسته خانگی

دوربین های مداربسته منزل به دوربین هایی گفته می شود که بدون ایجاد هیچ خلایی فضای داخل خانه را برای شما مشهود کند. برای سفارش و خرید و دریافت قیمت دوربین مداربسته خانگی انواع دوربین های مداربسته خانگی اعم از دوربین مداربسته وایرلس، دوربین های مداربسته ای چ دی، پکیج های دوربین مداربسته، می توانید هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما