خرید دوربین مداربسته وایرلس چرخشی

خرید دوربین مداربسته وایرلس چرخشی ضدآب را با ما تجربه کنید. این دوربین مداربسته دارای انواع متفاوتی هست که توسط برند های متفاوت ساخته شده است. دوربین های مداربسته چرخشی اوت دور که به دوربین های 360 درجه نیز معروفند قادر به گردش به چپ، راست، بالا و وپایین هستند. این دوربینها به راحتی می توانند سوژهه را تعقیب کرده و از پر شدن بیهوده فضای هارد یا رم جلوگیری خواهند کرد. با ما همراه باشید تا با این دوربین های بیشتر آشنا شوید.

دوربین مداربسته چرخشی ضد آب

دوربین بیسیم چرخشی با رزولوشن ۱۰۸۰ p برای ارائه دادن تصاویر با کیفیت بالا‌ طراحی شده است و با وجود نشانگر های ال ای دی در قسمت جلوی دوربین می توان در تاریکی شب هم به محیط نظارت کامل داشت. دوربین بیسیم گردان دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. این دوربین قابلیت چرخش به بالا و پایین و چپ به راست توسط نرم افزار موبایل دارد. نوع طراحی این دوربین به گونه ای است که می تواند ۳۶۰ درجه افقی و ۱۲۰ درجه عمودی بچرخد و در هنگام استفاده از آن در نقطه کور در تصویر معنایی نداشته باشد.

این دوربین اسپید دام دارای آی پی ۶۶ است که استاندارد مفید است و به راحتی می توان از آن در محیط های خارجی هم استفاده کرد بدون آنکه نگران آسیب دیدن دوربین به خاطر بارش باران یا دمای بسیار کم باشیم.

این دوربین گردان 360 درجه دارای میکروفون و اسپیکر جهت صدای دو طرفه ضبط تصاویر بر روی حافظه معماری می باشد و قابلیت چرخش به چپ و راست بالا و پایین و امکانات دیگر این محصول میتواند باشد، دید در شب رنگی دوربین مداربسته باعث شده تصویر مانند تمام دوربین ها سیاه و سفید نباشد بلکه شما به وسیله یک پروژکتور می توانید تصویر رنگی داشته باشید. وقتی جسم یا شی اجاره دوربین عبور بکند دوربین یک نور سفید به روی آن می تواند اجسام را واضح می کند.

خرید دوربین مداربسته چرخشی

عملکرد دوربین 360 درجه اسپید دام

شما می توانید با زدن دکمه بالا یعنی up دوربین را به بالا بچرخانید. این دوربین زمانی که حرکتی را حساب کند می تواند برای گوشی شما یک پیامک ارسال کند و شما را از وجود فرد مشکوک باخبر بکند. مهم نیست برنامه در گوشی شما باز باشد یا نه پیام به دست شما خواهد رسید و خود دوربین آژیر هشدار می کشد. این دوربین در شب دارای دید در شب می باشد و تصویر مانند تمام دوربین ها سیاه و سفید نمی باشد وقتی جسم از جمله آن بگذرد یک نور سفید روی آن می تاباند و تصویر را برای شما واضح تر نشان می دهد و ضبط می کند.

همانطور که گفته شد دوربین های گردان ضد آب با دو سال گارانتی و کیفیت تصویر فول اچ دی و از رزولوشن ۱۰۸۰p برخوردار هستند.

این دوربین وای فای دار ضد آب با بهره گیری از سنسور تشخیص حرکت در مواقع ضروری برای شما هشدار ارسال میکند و این دوربین ها از کارت حافظه تا حجم ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می کند و با برخورداری از ال ای دی مادون قرمز تصویری شفاف در تاریکی شب را برای شما ارائه می دهند. نکته مهمی که در این قسمت وجود دارد در رابطه با این دوربین گردان است، قابلیت‌های امنیتی ویژه برای تعریف سطح دسترسی کاربران و نواحی خصوصی می باشد به علاوه این دوربین با برخورداری از استاندارد ضد آب ip66 برای استفاده در آب و هوای مختلف مناسب می باشد.

مشخصات فنی دوربین چرخان ضد آب

  1. کیفیت تصاویر فول اچ دی واقعی ۲ مگاپیکسل است و دارای استاندارد ضد رطوبت و ضد گرد و غبار ip66
  2. دارای سنسور تشخیص حرکت با قابلیت تنظیم شدت حساسیت
  3. قابلیت ارسال alarm های حساسیت نسبت به حرکت و ارسال به ایمیل یا گوشی
  4. امکان تعریف ناحیه بندی برای حساسیت به حرکت
  5. پشتیبانی از کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایت و دارای وای فای داخلی برای اتصال به دوربین بدون نیاز به مودم
  6. قابلیت‌های امنیتی منحصر به فرد برای جلوگیری از دسترسی های غیرمجاز به دوربین
  7. نمایش تعداد افرادی که در حال تماشای تصاویر دوربین به صورت آنلاین هستند و امکان تعیین نواحی خصوصی خارج از دید دوربین برای حفظ حریم شخصی
  8. امکان تعریف چند سطح کاربری برای سایرین به طوری که امکان دسترسی به تنظیمات دوربین یا فرمت کارت حافظه را نداشته باشند.
  9. قابلیت دید در شب و واضح تا عمق استاندارد و بهره‌گیری از استاندارد فشرده سازی
  10. قابلیت نصب سریع و ساده برای استفاده فوری از دوربین
  11. امکان تعریف آی پی به صورت دستی برای دوربین در شبکه
  12. امکان استفاده از اپلیکیشن و سرور اختصاصی دارای بالاترین سرعت انتقال تصاویر در میان دوربین های وایرلس

خرید دوربین مداربسته چرخشی

خرید دوربین مداربسته چرخشی

برای دریافت قیمت و خرید روز دوربین مداربسته گردان ضدآب اسپید دام و مینی اسپید دام می توانید هم اکنون با شماره تماس های موجود در این وبسایت تماس بگیرید. این دوربین می تواند به راحتی به صورت ۳۶۰ درجه افقی و  90 درجه عمودی بچرخد و هنگام استفاده تصاویری با رزولوشن واقعی به شما ارائه بدهد. لذا اگر قصد خرید این دوربین مداربسته را با ارزان ترین قیمت دارید هم اکنون با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما