فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس دو مگاپیکسل

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس دو مگاپیکسل از هم اکنون به قیمت استثنایی آغاز شد. پک دوربین مداربسته بیسیم 2 مگاپیکسلی قابل ارائه توسط فروشگاه منصوری، شامل تنوع بالایی می باشد که پر فروش و پر کاربردترین آنها عبارتند پک های بی سیم 4 عددی، 8 عددی، 16 عددی و غیره که همگی همراه با لوازم و تجهیزات جانبی به فروش می رسند.

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پک دوربین مداربسته بی سیم همراه با لوازم جانبی

همانطور که می دانید باید انتخاب پک دوربین مداربسته بیسیم، بسته به نیاز و کاربرد شما باشد! حال مکان مد نظر شما دارای دو اتاق بوده و در اینصورت پکیج دوربین مداربسته بیسیم 2 عددی کفایت می کند یا اینکه آنقدر بزرگ است که 16 دوربین جوابگو می باشد! ما در اینجا به عنوان مثال به توضیح پک کامل دوربین وایرلس ۸ عددی می پردازیم لذا اگر پک مورد نیاز شما غیر از این می باشد، تنها تعداد دوربین های وایرلس و اقلام موجود در پکیج تغییر خواهد کرد وگرنه کیفیت ها سر جای خود می مانند.

پک 8 کانال دوربین مداربسته وایرلس برد بالا، تشکیل شده ۸ دوربین بیسیم،۱ عدد دستگاه ضبط کننده دیجیتال NVR هشت کاناله، ۸ عدد آداپتور، موس، هارد، کابل HDMI و غیره می باشد. دوربین های مداربسته موجود دارای کیفیت تصویر Full HD می باشد تا وضوح بالا و زنده ی تصاویر محیط را ضبط کند همچنین قابل استفاده در همه ی محیط های باز و بسته مانند فروشگاه، بانک ها، دفاتر، خانه باغ ها و غیره می باشد. این دوربین های بدون سیم قابلیت نصب آسان و ساده ای دارد از اینرو به هیچگونه تخصصی جهت نصب نیاز ندارد.

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

آیا دوربین های موجود در پکیج تصاویر را به راه دور انتقال خواهند داد؟

بله! دوربین های وایرلس موجود در پک هشت عددی، قابلیت متصل شدن به اینترنت را دارند تا در هر زمان و مکان به تصاویر و فیلم های زنده مکان مورد نظر دسترسی پیدا کنید. از دیگر ویژگی های دوربین ها، دارا بودن ال ای دی های مادون قرمز جهت قابلیت دید در شب است تا نور را در فاصله 20 متری فراهم کند و طوری تنظیم می شود که به طور خودکار زمان نوردهی و حساسیت نور را به طور همزمان تنظیم می کند تا در تاریکی شب هم از تصاویر واضح بهره مند شوید.

این هشت عدد دوربین بیسیم ۲ مگاپیکسل، دارای استاندارد IP66 است که دوربین را از آلودگی و آب باران محافظت می کند. علاوه بر این دوربین ها این پک کامل بی نقص دارای دستگاه ضبط کننده دیجیتال ان وی آر با قابلیت p2p است و قابلیت دسترسی به اینترنت را به خوبی فراهم کند.

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

فروش پکیج دوربین مداربسته وایرلس

پکیج های کامل در هر تعداد از دوربین های وایرلس فول اچ دی با قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه تکنو دوربین بانه یافت می شود. لازم به ذکر است که تمامی پک های وایرلس بیسیم و همچنین پک دوربین مداربسته ahd کامل و بدون نقص بوده و همگی به صورت یکجا با قیمتی طلائی به فروش می رسد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما