قیمت بهترین نوع دزدگیر منزل gmk 650

قیمت بهترین نوع دزدگیر منزل gmk 650 را از نمایندگی محصولات جی ام کا بانه دریافت کنید. سیستم ضد سرقت gmk مدل 650 از جدیدترین و قابل اطمینان ترین دزدگیر های منازل و اماکن پر اهمیت می باشد که از قابلیت های فوق العاده ای بهره می برد. فروشگاه دوربین مداربسته منصوری به عرضه انواع مدل های دزدگیر اماکن برند جی ام کا پرداخته است که در ادامه به معرفی پر فروش ترین آن یعنی دزدگیر اماکن برای منزل مدل 650 می پردازیم:

قیمت بهترین نوع دزدگیر منزل gmk 650

دزدگیر خانگی جی ام کا مدل 650

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل ۶۵۰، با ارائه آپشن های پیشرفته ضد سرقت برای ایمن سازی منازل، ویلا ها، مغازه ها، شرکت ها و انبارها بسیار متناسب می باشد. که با دو قابلیت تلفن کننده و سیمکارتی می تواند هشدار های خود را در قالب زبان فارسی از طریق sms، تماس و یا اپلیکیشن ارسال نماید.

این دستگاه دزدگیر خانگی جی ام کا، از قابلیت شنود محیط تحت کنترل از طریق تلفن بهره می برد. همچنین این امکان را به کاربران خود می دهد تا از راه دور از طریق پیامک به خاموش و روشن شدن دستگاه بپردازید. قابل ذکر است  ۴ زون باسیم و بی سیم مجهز در این سیستم مرکزی GMK مدل 650، به حدی حساس و قدرتمند هستند که مالک را از وجود نقض در سیستم یا ورود غیرمجاز به هر مکانی که می خواهید امن کنید هشدار می دهد. به علاوه از قابلیت کنترل ۴ دستگاه برقی وجود دارد که به عنوان مثال به راحتی امکان باز و بسته کردن آیفون درب را از طریق ریموت کنترل از راه دور به وسیله کاربران امکان پذیر می کند.

ضبط دو پیام جداگانه در قالب زبان فارسی برای اعلام سرقت و دزدی ویژه می باشد. این دزدگیر جی ام کا ۶۵۰، از زون ۲۴ ساعته بهره می برد به این معنی که به راحتی می توانید زمان خاموش و روشن شدن دستگاه را به صورت خودکار فراهم می کند. از مزایای برتر این دزدگیر اماکن جی ام کا، هنگامی که هر فردی سعی در تغییر رمز و خاموش کردن دستگاه داشته باشند سیستم به صورت ایده آل شماره فرد مورد نظر را به مدیر مربوطه ارسال می کند. درصورتی که این دزدگیر GMK مدل 650، به صورت ناگهانی خاموش شود سریعا مدیر خود را مطلع می سازد.

قیمت بهترین نوع دزدگیر منزل gmk 650

مشخصات فنی دزدگیر اماکن جی ام کا 650

  • قابلیت شنود صدای واضح مکان مدنظر
  • مجهز به زون های باسیم و بی سیم
  • مجهز به ده حافظه سخنگو
  • قابلیت فعال کردن و غیر فعال کردن دستگاه و آلارم آن از راه دور
  • ارسال هشدار در صورت قطع برق
  • مجهز به دو محفظه سیمکارت
  • ۸ زون بی سیم و باسیم
  • قابلیت ضبط دو پیام جداگانه در صورت هشدار سرقت

قیمت بهترین نوع دزدگیر منزل gmk 650

دزدگیر اماکن جی ام کا خانه 650

دزدگیر اماکن GMK تلفن کننده مدل 650 از پنل کنترل دزدگیر، سنسور، صفحه کلید و نمایشگر ال سی دی تشکیل شده است. این اجزای تشکیل دهنده به تضمین امنیت در محیط خانه یا محل کسب و کار می پردازند. سنسور های متصل شده در صورت شکست موانع در کمترین زمان ممکن شروع به ارسال سیگنال ها به کنترل پنل این محصول می شود.

سپس کنترل پنل با تشخیص ورود اشخاص غیر مجاز به حریم خصوصی مالکین را آگاه می سازند. صفحه نمایشگر LCD که برروی دستگاه مشاهده می شود دارای کارکرد با منوی فارسی به صورت ساده است که در قسمت زیرین آن صفحه کلید مشاهده می شود. این قسمت برای وارد کردن تنظیمات و پسورد های لازم مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم اعلان سرقت جی ام کا مدل ۶۵۰ دارای تلفن کننده خط ثابت است که سرعت شماره گیری و دقت بسیار بالایی هنگام ارسال هشدار دارد.

دزدگیر اماکن GMK تلفن کننده مدل 650

گاهی متخلفین برای نفوذ به محیط موانع را به راحتی دور می زنند. به عنوان نمونه شاید با قطع برق مکان مربوطه به این نتیجه برسند که سیستم های امنیتی را از کار می اندازند. اما در واقعیت دزدگیر اماکن GMK تلفن کننده مدل 650 دارای قابلیت ارسال هشدار در صورت قطع برق مستقیم نیز می باشد. با این ویژگی از حوادث ناگوار در محیط نیز پیشگیری خواهید کرد.

این سیستم مرکزی قادر به ضبط دو پیام به صورت جداگانه مخصوص هشدار سرقت و حریق می باشد. به علاوه هر شخصی که این دزدگیر را از راه دور فعال و غیر فعال کرده باشد، قادر به اطلاع رسانی و ارسال شماره آن فرد برای مدیر مربوطه می باشد. اتصالات فیزیکی سازگار و بسیار ایمن و کاربردی با این سیستم ضد سرقت جی ام کا مدل ۶۵۰ عبارتند از: باطری، چشمی، بلندگو، مگنت، دتکتور و غیره. یکی از ویژگی های منحصر بفرد زون های این سیستم حالت نیمه فعال می باشد که بسیار کاربردی است.

قیمت بهترین نوع دزدگیر منزل gmk 650

سیستم مرکزی جی ام کا مدل ۶۵۰ یکی از امن ترین و بهترین دزدگیر منزل موجود در بازار است که با احساس هر نوع تهدیدی سریعا با شماره هایی که قبلا داخل آن ذخیره شده ارتباط برقرار کرده و پیام خود را از طریق sms، تماس و یا کی پد با زبان فارسی ارسال می کند. همه این گزینه ها موجب جلوگیری از هر رویداد تلخی در مکان مهم می شود. در بازرگانی تکنو دوربین انواع این مدل های دزدگیر منازل gmk با قیمتی ارزان همراه با گارانتی معتبر موجود می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما