خرید دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور 4G

خرید دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور 4G را با ما تجربه کنید. دوربین مداربسته لامپی را می توان هم به صورت مخفی و هم به صورت عیان استفاده کرد. چراکه هیچ کس به دوربین بودن یک لامپ روشنایی شک نخواهد کرد. لامپ دوربین دار را فقط می توانید برای مکان های داخلی استفاده کنید چراکه ضد آب نیستند و بدرد مکان های باز خواهند خورد. دوربین مداربسته لامپی به گوشی وصل می شود و برای کاربر نظارت از راه دور را فراهم خواهد کرد.

خرید دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور

 

دوربین لامپ 360 درجه 1080P WIFI

دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور 4G یک نوع دوربین مداربسته است که از شبکه سیمکارت 4G برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کند. این دوربین با تکنولوژی بی‌سیم از طریق شبکه های موبایل امکان ارسال تصاویر و ویدئوها به طور زنده را فراهم می کند. علاوه بر اتصال به اینترنت، این دوربین نیز دارای لامپی است که به آن روشنایی بیشتری در نوردهی ناحیه مورد نظر اضافه می کند.

دوربین امنیتی جاسوسی داخلی Fisheye، که به دوربین لامپ مخفی لامپی نیز معروف است از دسته دوربین های وای فای می باشد که رم خور بوده و قادر به ضبط تصاویر به صورت پانوراما می باشد. دوربین لامپ چشم ماهی با مبدل شدن به لامپ باعث می شود این دوربین به سختی قابل درک باشد، که محافظت بهتری از خانه شما می کند. وقتی شخص دیگری این دوربین را می بیند، به اشتباه فکر می کند که فقط یک لامپ است و تمام اعمال او فاش می شود.

زاویه دید 360 درجه و دید در شب

این دوربین پانوراما لامپ دید کاملی را ارائه می دهد. به شما اجازه دهید کل وضعیت خانه را کنترل کنید. وضوح بالا و 25 فریم در ثانیه – استفاده از وضوح بالا و 25 فریم در ثانیه برای واضح کردن همه جزئیات. نور مادون قرمز و سفید به شما این امکان را می دهد که در تاریکی کامل ویدیوهای زنده را مشاهده و ضبط کنید. خانه خود را هم در روز و هم در شب محافظت کنید.

تشخیص حرکت لامپ دوربین دار

هنگام تشخیص حرکت، دوربین لامپ هشداری را به تلفن شما ارسال می کند. اگر وضعیت غیرعادی در خانه رخ دهد، دوربین لامپ در اولین بار پیامی را به تلفن همراه شما ارسال می کند. می توانید تلفن همراه را باز کنید تا وضعیت خانه را بررسی کنید و برای جلوگیری از موقعیت های خطرناک، پردازش به موقع انجام دهید. دوربین مداربسته وای فای دارای سنسور جاذبه داخلی است، صفحه نمایش کج شده است و صفحه مانیتورینگ به طور خودکار حرکت می کند، زمانی که حرکت را تشخیص دهد به گوشی هشدار می دهد. اگر اتفاق غیر طبیعی در خانه رخ دهد، پیام برای اولین بار به تلفن ارسال می شود.
می توانید برای بررسی وضعیت خانه تلفن را روشن کنید و به موقع با آن مقابله کنید تا از موقعیت های خطرناک جلوگیری کنید.

خرید دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور

کنترل تلفن همراه Wifi

دوربین Fisheye Bulb را می توان با تلفن کنترل کرد. زمانی که در خارج از منزل هستید به شما اطلاع دهید که وضعیت خانه خود را به صورت لحظه ای می شناسید. این کارت از کارت TF با ظرفیت 128 گیگابایت پشتیبانی می کند که به آن امکان می دهد تا حد امکان فیلم و عکس ضبط کند. با استفاده از آن، می توانید مطمئن باشید که مشکل امنیت خانه شما، صرف نظر از وضعیت غیرعادی، دوربین لامپ می تواند به شما در گرفتن آن کمک کند، نگهبان امنیت خانه شما است.

صدای دوطرفه

برای کاهش تلفات می توانید از طریق عملکرد صوتی 2 طرفه با صاحب درآمد ارتباط برقرار کنید. با آن نه تنها امنیت، بلکه آرامش خاطر را نیز برای شما به ارمغان می آورد. همچنین می تواند شرایط هوشمندتر و راحت تری را برای شما به ارمغان بیاورد. می توانید با تلفن همراه خود، صدای دو طرفه و کاربردی تر با آن صحبت کنید. برای کاهش تلفات می توانید از طریق عملکرد صوتی دو طرفه با مزاحمان ارتباط برقرار کنید و می توانید با پلیس تماس بگیرید. با دوربین پانوراما مخفی نه تنها می توانید امنیت را برای شما به ارمغان بیاورید، بلکه باعث می شود نگران نباشید. همچنین می تواند شرایط هوشمندتر و راحت تری را فراهم کند.
شما می توانید با تلفن همراه خود با صدای دو طرفه صحبت کنید که کاربردی تر است.

دید در شب HD

این دوربین وای فای داخلی می تواند نمای کاملی را ارائه دهد و به شما امکان می دهد وضعیت کلی خانه را به تصویر بکشید. استفاده از وضوح بالا و 25 فریم در ثانیه همه جزئیات را بسیار واضح می کند. نور مادون قرمز و سفید به شما این امکان را می دهد که در تاریکی کامل ویدیو را در زمان واقعی تماشا و ضبط کنید. از خانه خود در روز و شب محافظت کنید و عملکرد دوگانه نظارت و روشنایی را داشته باشید.

مشخصات مهم دوربین لامپی پانوراما

  • این دوربین لامپ چشم ماهی برای محافظت بهتر از خانه شما به عنوان یک لامپ مبدل می شود.
  • وضوح بالا و 25 فریم در ثانیه تصویر را چنان واضح می کند که هیچ پیام یا جزئیاتی از دست نخواهد رفت.
  • زاویه دید 360 درجه یک دید کامل را ارائه می دهد که به شما کمک می کند کل موقعیت را کنترل کنید تا از خطر جلوگیری کنید.
  •  با گوشی قابل کنترل است. هنگامی که در خارج از منزل هستید، می توانید از وضعیت بلادرنگ مطلع شوید.

خرید دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور

نکات مهم برای خرید دوربین لامپی

  1. سیمکارت 4G: برای استفاده از این دوربین، باید یک سیمکارت 4G را درون دوربین قرار دهید. سیمکارت از جهت اتصال به شبکه اینترنت، فعالسازی کارت و استفاده از پنل مدیریتی مربوط به دوربین مداربسته می توانید از هر کجای جهان به دوربین متصل شده و تصاویر و ویدئوهای ضبط شده را بررسی کنید.
  2. قابلیت ضبط و ذخیره: این دوربین مداربسته قابلیت ضبط تصاویر و ویدئوها را نیز داراست. برخی از مدل‌ها از کارت حافظه SD یا حافظه داخلی برای ذخیره این فایل‌ها استفاده می‌کنند.
  3. کنترل از راه دور: اغلب این دوربین‌ها با امکانات کنترل از راه دور از طریق اپلیکیشن موبایل یا نرم‌افزار مربوطه همراه هستند. این امکان به شما اجازه می دهد تا از هر کجای جهان به دوربین دسترسی داشته باشید و تصاویر را بررسی کنید، فیلم بگیرید یا تنظیمات مربوطه را تغییر دهید.
  4. حسگر حرکتی: برخی از مدل‌های دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور 4G دارای حسگر حرکتی هستند که با تشخیص حرکت در ناحیه مورد نظر، به صورت خودکار ضبط تصویر و فیلم را آغاز می‌کنند.
  5. ویژگی‌های دیگر: این دوربین‌ها ممکن است دارای ویژگی‌های دیگری نظیر دید در شب (به وسیله لامپ مجهز به LED)، قابلیت پانوراما و زوم، اطلاع‌رسانی زنده، وضوح تصویر بالا و قابلیت دسترسی از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن های موبایل باشند.

دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور 4G یک راه عالی برای افزایش امنیت محیط‌های داخلی و خارجی است. قبل از خرید، بهتر است مدل‌های مختلف را مقایسه کنید و مطمئن شوید که انتخاب شما به نیازها و اهداف شما پاسخ می دهد.

ویژگی و قابلیت دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور 4G

دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور ۴G، یک دستگاه هوشمند است که برای نظارت و امنیت در محیط‌های داخلی و خارجی استفاده می‌شود. این نوع دوربین با توجه به قابلیت‌های مختلف خود، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و در هر زمانی، تصاویر و ویدئوهایی را که توسط آن ضبط می‌شود را ببینید و به آنها دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های اصلی دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور ۴G عبارتند از:

۱. دید در شب: این دوربین با استفاده از تکنولوژی نور مادون قرمز، تصاویر با کیفیت و واضحی را حتی در شرایط نور کم و تاریکی کامل در شب ارائه می‌دهد.

۲. اتصال به شبکه ۴G: این دوربین با تکنولوژی سیمکارت خور ۴G، به شما امکان می‌دهد تا به طور مستقل و بدون وابستگی به شبکه وای‌فای یا کابل شبکه، از طریق شبکه همراه دسترسی به دوربین داشته باشید.

۳. رزولوشن بالا: دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور ۴G با رزولوشن بالا، تصاویر ویدئویی با جزئیات دقیق و کیفیت بالا را ضبط و ارائه می‌دهد.

۴. ذخیره سازی آسان: تصاویر ویدئویی ضبط شده توسط دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور ۴G به راحتی در حافظه داخلی دوربین یا در کارت حافظه‌ای جانبی ذخیره می‌شوند.

۵. مدیریت از راه دور: با استفاده از اپلیکیشن موبایل یا نرم‌افزار مرتبط با دوربین، می‌توانید به صورت راه دور از دستگاه مداربسته خود استفاده کنید، تصاویر را ببینید و تنظیمات مدیریتی را انجام دهید.

۶. قابلیت‌های هوشمند: برخی از دوربین‌های مداربستدی مانند تشخیص حرکت، ارسال هشدارها به شما در صورت اتفاقات ناگوار و دسترسی آسان به تصاویر ویدئویی با ذخیره‌سازی دورانی هستند.

با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها و قابلیت‌ها، دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور ۴G می‌تواند یک گزینه مناسب برای نظارت و امنیت در محیط‌های مختلف باشد.

خرید دوربین مداربسته لامپی سیمکارت خور

برای سفارش و خرید دوربین مداربسته لامپی سیم کارت خور هم اکنون تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه تابستان بهره مند شوید. دوربین مداربسته سیمکارتی مدل لامپ را می توانید به قیمت ویژه همراه با گارانتی معتبر از مرکز فروش منصوری تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما