قیمت دوربین مداربسته فلتی S06

جهت استعلام قیمت دوربین مداربسته فلتی S06 با ما در تماس باشید. دوربین مداربسته مخفی فلتی از محبوب ترین دوربین های ریز جاسوسی وایرلس می باشد که قابل استفاده در هر مکانیست. این دوربین قابل حمل بوده و به صورت کاملا وایرلس نصب و راه اندازی خواهد شد. دوربین مداربسته ریز جاسوسی فلتی رم خور است و نیازی به تجهیزات جانبی ندارد. همراه ما باشید تا با این دوربین کوچک بیسیم بیشتر آشنا شوید.

دوربین مخفی فلتی

دوربین مخفی فلتی از جمله دوربین هایی است که به صورت کاملا مخفی در مکان های متفاوت استفاده می شود. به جای صرف وقت، انرژی و هزینه های زیاد جهت طراحی و اجرای یک سیستم امنیتی-مراقبتی شما تنها با خرید یک دوربین فلتی می توانید به تمام نیازی های خود پاسخ بدهید. چرا که این دوربین مخفی به طور کاملا مستقل عمل می کند و نیازی به هیچ سیم کشی و دستگاه جانبی ندارد.

در صورت لزوم تنها با اتصال بدون سیم ( وایرلس ) به یک مودم (جیبی، سیمکارتی،ای دی اس ال، و ….) می توانید از قابلیت انتقال تصویر P2P این دوربین نیز استفاده نمایید، تا به صورت کاملا آنلاین و فوری تصاویر مربوط به محل نصب دوربین را از هر جای کره زمین مشاهده نمایید.

نکته مهم در این دوربین ها این است که فقط دوربین ۲ مگاپیکسلی این دستگاه دارای p۲p میباشد و ۲ مگاپیکسل از این قاعده مستثنا است برای انتقال تصویر حتماً باید مودم باشد و تنظیمات انتقال تصویر دیگر به راحتی بیدوپین اتفاق نمی افتد. این سیستم شما امکان دیدن تصویر و شنیدن صدای محیط را به صورت آنلاین و یا تصاویر ثبت شده در تاریخ و ساعت مورد نظر را در هر لحظه تجربه خواهید کرد. این دوربین علاوه بر مکان هایی مثل منزل، محل کار، شرکت، دفترکار، کارگاه، مغازه، فروشگاه، ویلا و غیره امکان استفاده دارد و در جهت جلوگيری از سرقت یا استفاده به عنوان دوربین فیلمبرداری پرتال نیز وجود خواهد داشت.

قیمت دوربین مداربسته فلتی

دوربین فلتی wifi

این محصول به نسبت ابعاد و کارایی های موفق که دارد. دارای قیمت مناسب و نسبتا ارزان می باشد. این دوربین فلتی وای فای در فروشگاه اینترنتی تکنو دوربین موجود می باشد و می توانید جهت دریافت و خرید با ما در تماس باشید. دوربین مخفی فلتی یا دوربین مخفی S06 را می توان ریزترین عضو خانواده دوربین مداربسته کوچک تحت شبکه یا IP Camera خواند. نکته مهم این است که این دوربین، دوربین جاسوسی یا دوربین تقلب نیست و مانند سایر محصولات عواقب هر گونه استفاده خارج از چهار چوب قانون بر عهده کابر می باشد.

کاربرد اصلی دوربین مخفی S06 در ساخت ربات ها و ماشین آلات مختلف می باشد از این جهت در صنعت به آن دوربین ماژولار تحت شبکه نیز گفته می شود. دوربین فلتی وای فای یکی از بهترین انواع دوربین مخفی می باشد که با وجود داشتن سایز بسیار کوچک ، قابلیت های فراوانی دارد که این دوربین را به تنهایی و به طور مستقل به یک سیستم دوربین مداربسته نامحسوس کاملا پیشرفته و با کیفیت تبدیل می کند.

این دوربین را می توان در دسته بندی دوربین ورزشی به حساب آورد، اگر به فیلم برداری و عکس برداری از ورزش کردن خود دارید این دوربین گزینه مناسبی می تواند برای شما باشد سایز دوربین فلتی بسیار کوچک می باشد و وزن آن نیز کم خواهد بود.

قیمت دوربین مداربسته فلتی

قابلیت حساس به حرکت دوربین فلتی

اگر دوربین در حالت ضبط قرار بدهیم و مداوم روشن باشد. در حدود ۱۵ روز و اگر در حالت موشن ( Motion ) در نهایت ۳۰ روز می تواند بدون خاموشی روی حافظه ۱۲۸ گیگابایت صدا و تصویر ضبط کند و البته به آیتم های دیگری مقد کیفیت تنظیم شده بستگی دارد. همچنین این دوربین با قابلیت Overwrite است که در صورتی که پر شدن حافظه به صورت خودکار اطلاعات جایگزین را به اطلاعات ابتدایی می نماید.

یکی دیگر از قابلیت های مربوط به ضبط تصاویر در دوربین مخفی دکمه ایی امکان ضبط با تنظیم زمان مورد نظر می باشد، که در این حالت دوربین به صورت استند بای قرار گرفته و فقط در زمان تنظیم شده روشن می گردد و شروع به ضبط می نماید. به این ویژگی Time Loop یا ضبط حلقه ای می گویند.

دوربین S06 دارای میکروفن بسیار کوچک و با کیفیت خازنی می باشد که به طوری طراحی شده تا صدا های بزرگتر از 5db را تا شعاع ۱۵ متری به خوبی پردازش نماید. سنسور تشخیص حرکت این امکان را فراهم می سازد که دوربین به طور پیش فرض در حالت استندبای یا نیمه روشن قرار داشته باشد ، و تنها در مواقعی که تحرکی در جلوی لنز دوربین اتفاق بیافتد، دوربین فلتی روشن شده و شروع به ضبط می نماید. همچنین شما با تنظیمات مربوط به آلارم می توانید از دوربین بخواهید که در صورت مشاهده حرکت علاوه بر ضبط صدا و تصویر محل ، این تحرک را از طریق ارسال آلارم بر روی تلفن همراه شما اطلاع رسانی نماید.

قیمت دوربین مداربسته فلتی

قیمت دوربین مداربسته فلتی

اگر می خواهید به صورت کاملا مخفی مکان مد نظر را مدیریت کنید، دوربین مداربسته فلتی بهترین گزینه است. دوربین های مداربسته مخفی دارای انواع متفاوتی هستند که تکنو دوربین دارای نمایندگی فروش غالب مدل های آن می باشد. انواع دوربین جاسوسی را می توانید در مدل ها و با کیفیت های متفاوت از مرکز فروش دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما