فروش آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین

فروش آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین به صورت عمده یا خرده با ارزان ترین قیمت ها توسط فروشگاه آنلاین تکنودوربین انجام می گیرد. این محصول به آسانی به دوربین های مداربسته متصل می شود و از عملکرد بسیار با کیفیت بهره می برد. در ادامه به معرفی بیشتر  آداپتور 12 ولت دو آمپر می پردازیم:

فروش آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین

آداپتور دوربین مداربسته 12V2A

یکی از ضروری ترین لوازم دوربین مداربسته سیمی، آداپتور باکیفیت می باشد تا که انرژی مورد نیاز خود را از طریق آن تأمین کند‌. ازهمین رو یکی از مدل های محبوب آداپتور 12 ولت 2 آمپر می باشد که طبق استانداردهای عالی طراحی شده است. این مدل دارای ولتاژ ورودی ۲۴۰ ولت و ولتاژ خروجی ۱۲ ولت می باشد.

در واقع، اکثر دوربین های مداربسته برای کارایی و فیلمبرداری نیاز ضروری به منبع تغذیه دارند. از همین رو این آداپتورهای برق به طور خاص برای استفاده در دوربین های مدار بسته سازگار هستند. دوربین مداربسته استاندارد به حداقل منبع تغذیه ۱۲ ولت و ۲ آمپر خروجی نیاز دارند. به همین دلیل است که یک آداپتور دوربین مداربسته 12V2A مناسب بیشتر دوربین های مدار بسته موجود در بازار است. همچنین با عملکرد عالی و دقیقی که دارد در‌مصرف انرژی هم صرفه جویی می کند و از شلوغی محل نصب سیستم های دوربین مداربسته شما می کاهد.

فروش آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین

آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین

این مدل‌ آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین در دو قسمت خود به سیم های استاندارد مجهز است و برای روشن بودن دوربین های مداربسته بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد. قابل ذکر‌ است که این منبع تغذیه باکیفیت را می توانید حتی به دیگر وسایل‌ برقی متصل کنید.

به بیانی دیگر این آداپتور به گونه ای کار می کند که جریان 220 ولت AC برق شهری متناوب را به جریان مستقیم تثبیت شده تبدیل می کند. همچنین می تواند با تمام دوربین های نظارتی که به توان 12 ولت تا 1000 میلی آمپر نیاز دارند استفاده شود. از دیگر ویژگی های این مدل  آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین، مجهز بودن به چراخ های ال ای دی بر روی بدنه می باشد. از همین رو با این قابلیت می توانید از روشن بودن و سالم بودن آن‌ ‌اطمینان حاصل کنید.

یگی دیگر از مشخصات مهم و محبوب این نوع منبع  تغذیه ۱۲ ولتی دوربین مداربسته، مجهز بودن به نویزگیرها می باشد که از افت و نویزهای تصویر های گرفته شده توسط دوربین جلوگیری می کند. لازم به ذکر است بدانید این آداپتور باکیفیت را می توانید به یک عدد دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب متصل کنید تا همیشه و به صورت شبانه روز ضبط و فیلمبرداری کند.

فروش آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین

فروش آداپتور 12 ولت 2 آمپر دوربین

فروشگاه آنلاین لوازم دوربین مداربسته منصوری در تمام شهرهای ایران به فروش ارزان قیمت انواع آداپتورهای دوربین مداربسته باکیفیت می پردازد. لذا اگر می خواهید آداپتور دوربین مداربسته 12 ولت قیمت مناسب را خریداری کنید با ما در ارتباط باشید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما