فروش کوچکترین دوربین مخفی بی سیم مدل فلتی

فروش کوچکترین دوربین مخفی بی سیم مدل فلتی با نرخ های بسیار پایین در همه شهرهای ایران از طریق نمایندگی های تکنودوربین انجام می گیرد. این مدل دوربین دارای قابلیت ضبط صدا است و به کیفیت فوق العاده دقیق تصویر مجهز است. دوربین ریز جاسوسی فلتی را می توان با خود به هر مکانی حمل کرد و در داخل لباس خود جاسازی کرد. این دوربین ریز مخفی وای فار دار را می توان با قیمتی ارزان از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کرد.

با ما باشید تا در ادامه به معرفی بیشتر دوربین مداربسته جاسوسی خیلی ریز فلتی مدل S06 بپردازیم:

فروش کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

دوربین مداربسته جاسوسی خیلی ریز فلتی مدل S06

دوربین مخفی بی سیم مدل فلتی رم خور دارای عرض و طول بسیار کوچک به اندازه یک حبه قند است که به آسانی داخل اشیاء در محیط مد نظر پنهان می شود. این دوربین که به کیفیت عالی تصویر مشهور است قادر به ضبط و فیلمبرداری تا میزان رزولوشن ۱۲ مگاپیکسل است. درنتیجه از هرآنچه که در شب و روز اتفاق می افتد، به خوبی قابل نمایش و تشخیص می باشد. قابل ذکر است، این میزان کیفیت خواندن پلاک های ماشین و یا نوشته های متن ها را به خوبی فراهم می کند.

باتری لیتیوم داخلی این دوربین مداربسته جاسوسی خیلی ریز فلتی مدل S06، به وسیله پورت USB شارژ می شود و ضبط مداوم تا ۴ ساعت کامل را ایجاد می کند. با این دوربین مداربسته Wirelles شارژی فلتی، پنهان شدن آن در مکان های مختلف بسیار آسان و عملی است. در عین حال، نسبت به صداهایی که در محیط ایجاد می شود با یک میکروفون بسیار حساس است و به شنود واضح محل مورد نظر می پردازد.لذا به این دوربین مخفی گاهی دوربین ضبط صدا یا میکروفن دار نیز گفته می شود.

فروش کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

دوربین خیلی ریز وای فای فلتی

این مدل دوربین مداربسته ریز مخفی بیسیم وای فای برای نظارت در فروشگاه ها، کارخانه ها، انبارها، ورودی آپارتمان ها، خانه، نظارت بر کودکان، افراد مسن، بازدید کنندگان جاهای مختلف و غیره استفاده می شود. همچنین می تواند در زمینه های مختلف مانند اشخاص مهم مانند قضات، وکلا، بازرس و غیره استفاده شود. نصب و راه اندازی این دوربین آسان است به گونه ای که نیازی به نصاب در این زمینه وجود ندارد.

آیا به بیش از 5 ساعت زمان ضبط به وسیله دوربین مداربسته خود نیاز دارید؟ مشکلی نیست. به سادگی این دوربین کوچک شارژی فلتی را با استفاده از کابل USB به پاوربانک متصل کنید، زیرا شارژ و فیلم برداری همزمان را بدون هیچ مشکلی امکان پذیر می کند. به این ترتیب می توانید در ورزش های مختلف مانند کوهنوردی، دوچرخه سواری، پیاده روی و غیره باخود به همراه داشته باشید. گذشته از این ها می توانید با عملکرد حساس به حرکت هم زمان ضبط خود را افزایش دهید، چراکه در این حالت دوربین تنها با تشخیص حرکت از محوطه دید خود شروع به ضبط می کند.

با این مدل دوربین جاسوسی بدون سیم می توانید هرکجا که باشید از فیلم های زنده و مستقیم در محیط مورد نظر بهره مند شوید. همچنین می توانید ضبط شده هایی که از طریق این دوربین در محل گرفته شده است، بعد ها از طریق کارت حافظه به آن دسترسی پیدا کنید.

فروش کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

مشخصات کلیدی کوچک ترین دوربین بی سیم اینترنت دار

  • قابلیت انتقال تصویر اینترنتی بسیار ساده و رایگان
  • دارای قابلیت Overwrite
  • قابلیت تشخیص حرکت یا Motion Detection
  • ساپورت کارت حافظه تا 128 گیگابایت
  • قابلیت استفاده بصورت مداوم و 24 ساعته
  • قابلیت عکس برداری ، فیلم برداری و ضبط صدای هم زمان
  • دارای سیستم آلارم و ارسال آنلاین تصاویر به موبایل
  • با کیفیت لنزهای 2 ، 8 و 10 مگاپیکسل
  • با کیفیت های 720p ، 1080p ، 4K

جمع بندی: در کل می توان گفت این دوربین مداربسته ریز جاسوسی را می توان با خود حمل کرد، و یا اگر لازم باش کاربر در مکانی آن را جاسازی کند. این دوربین مخفی اینترنت دار به راحتی به وایفای متصل شده و قادر به ارسال تصاویر و ویدئو ها به گوشی های همراه شما می باشد. این دوربین توسط باتری قوی که دارد می تواند تا 3 الی 4 ساعت شارژ نگه داشته و تصویر برداری کند. این دوربین مخفی بی سیم بسیار ریز بوده و هیچ احدی توانایی تشخیص آن را ندارد. در ضمن شما می توانید این دوربین را در داخل ماشین نیز جاسازی کنید.

فروش کوچکترین دوربین مخفی بی سیم

بازرگانی تکنودوربین در کل شهرهای ایران دارای نمایندگی های فروش ارزان قیمت دوربین مداربسته مخفی کوچک شارژی رم خور مدل فلتی و همچنین سایر مدل های دوربین جاسوسی از جمله دوربین ساعت، دوربین عینک، دوربین پریز، دوربین پیچی و غیره است. لذا اگر می خواهید به صورت عمده و خرده انواع دوربین های مداربسته کوچک وایرلس را تهیه و خریداری کنید، با شماره های درج شده تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما