مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم ، مرغوب ترین و با کیفیت ترین دوربین های مداربسته وایرلس را به شما عزیزان ارائه خواهد داد. لذا اگر به دنبال نصب آسان و بدون سیم کشی هستید دوربین های wifi یا دوربین مداربسته بیسیم گزینه مناسبی برای شما می باشد. بازرگانی تکنو دوربین بانه وارد کننده و توزیع کننده انواع دوربین های مداربسته بدون سیم در سراسر کشور می باشد. حال شما دوربین های مخفی بیسیم را در نظر دارید یا دوربین های کیس بزرگ ضد آب، همه و همه در این مرکز فروش موجود می باشد. با ما باشید تا با این دوربین ها بیشتر آشنا شوید.

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم

دوربین بیسیم چرخشی

دوربین های مداربسته بیسیم چرخشی دارای دو مدل اساسی هستند که یکی از آنها مختص استفاده در مکان های باز و دیگری را باید در داخل خانه استفاده کرد.این دوربین به صورتی طراحی شده است که شما میتوانید به راحتی و با استفاده از نرم افزار گوشی خود آن را به صورت 355 درجه در محور افقی و 120 درجه در محور عمودی بچرخانید . دوربین 360 درجه بی سیم میتواند به صورت وایرلس به مودم وصل شود و تصاویر ضبط شده و زنده خود را با صدا و بدون نیاز به هیچ گونه لوازم جانبی به تمامی نقاط دنیا ارسال کند .این دوربین گردان 360 درجه بیسیم می تواند تصاویر و صدا را بروی MICRO SD ضبط کند و قابلیت پشتیبانی رم تا 32 گیگ را دارد .

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم

دوربین بیسیم بولت

دوربین مداربسته بولت بیسیم بدون نیاز به سیم کشی و دستگاه ضبط تصویر این امکان را به شما میدهد که به راحتی آن را نصب نمایید و با قرار دادن مموری کارت در دوربین تصاویر را ذخیره کنید و با استفاده از اینترنت تصاویر را از هر کجای دنیا که هستید مشاهده کنید دوربین را در تمامی محور ها بچرخانیدو تنظیم کنید. ما در اینجا می خواهیم به بررسی یکی از دوربین های بولت محبوب یعنی دوربین خورشیدی باتری خور بپردازیم:

دوربین مداربسته بولت وایرلس خورشیدی

دوربین بیسیم خورشیدی دارای استاندارد ip66 ضد آب و گرد و غبار مناسب برای فضای باز می باشد. این دوربین قابلیت انتقال دو طرفه صدا را به بهترین نحو دارد. سنسور تشخیص حرکت مهمترین نقش را در این دوربین ایفا می کند به طوریکه تنها با حرکت اشیا از جلو آن، تصاویر را ضبط خواهد کرد. این دوربین باتری خور بوده و باتری خود را در طول تابش نور آفتاب شارژ خواهد کرد. وای فای داخلی (hotspot) اتصال بدون نیاز به مودم در محدوده دوربین و p2p جهت اتصال به مودم برای مشاهده تصویر دوربین در هر نقطه از جهان می باشد.

تصویر با کیفیت 2 مگاپیکسل full hd بوده و دارای دید در شب قوی نیز می باشد.

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم

دوربین بیسیم خانگی لامپی

با توجه به ظاهر شبیه به لامپ این دوربین میتوان از دوربین لامپی بصورت دوربین مدار بسته مخفی استفاده نمود و از آنجایی که ظاهری شبیه به لامپ های LED دارد دزد و یا فردی که قصد دزدی یا خرابکاری در محیط مد نظر شما را دارد براحتی متوجه وجود دوربین مداربسته در محیط نمیشود تا با دزدیدن دوربین و تجهیزات رد پای خود را پاک نماید . شما میتواند این دوربین را داخل آباژور یا چراغ مطالعه نصب کنید و حتی میتوانید چراغ های LED روی دوربین مداربسته لامپی را روشن کنید تا کاملا شبیه یه چراغ مطالعه به نظر بیاید .

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم

دوربین بیسیم مخفی فلتی

دوربین مخفی فلتی یا  S06 را می توان کوچک ترین عضو دوربین مداربسته تحت شبکه دانست. کاربرد اصلی دوربین مخفی S06 در ساخت ربات ها و ماشین آلات مختلف می باشد از این جهت در صنعت به آن دوربین ماژولار تحت شبکه نیز گفته می شود.

دوربین فلتی وای فای یکی از بهترین انواع دوربین مخفی می باشد که با وجود داشتن سایز بسیار کوچک ، قابلیت های فراوانی دارد که این دوربین را به تنهایی و به طور مستقل به یک سیستم دوربین مداربسته نامحسوس کاملا پیشرفته و با کیفیت تبدیل می کند.

این دوربین را می توان در دسته بندی دوربین ورزشی به حساب آورد، اگر به فیلم برداری و عکس برداری از ورزش کردن خود دارید این دوربین گزینه مناسبی می تواند برای شما باشد.

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم

مرکز پخش دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های wifi به دو دسته تقسیم می شوند که عبارتند از دوربین های مداربسته ای که بدون دستگاه مرکزی ضبط تصویر خواهد کرد، منبع ذخیره سازی تصاویر در این دوربین ها کارت حافظه ای می باشد که در این دوربین ها قرار می گیرد. دسته دوم، دوربین مداربسته با دستگاه مرکزی : این دوربین ها به صورت بیسیم به یک دستگاه مرکزی بیسیم متصل می شوند و منبع ذخیره سازی آن ها هارد دیسکی می باشد که درون دستگاه مرکزی بیسیم تغذیه می شود. شما می توانید انواع دوربین های مداربسته بی سیم وایرلس را با قیمتی ویژه همراه با گارانتی معتبر از فروشگاه دوربین مداربسته منصوری خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما