خرید دوربین مدار بسته بیسیم با بهترین قیمت

خرید دوربین مدار بسته بیسیم با بهترین قیمت از هم اکنون آغاز شد. یک سیستم دوربین مداربسته خانه با اجازه دادن به شما برای مراقبت از اموال و حیوانات خانگی می تواند به شما در هنگام دور ماندن آرامش خاطر ارائه دهد. علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از سارقین در صورت مشاهده این دوربین های مداربسته از اماکن شما دور بمانند. همچنین در صورت وقوع تهاجم و تخلف، پلیس و اشخاص قانون می توانند از این فیلم ها به عنوان مدارک و شواهد برای کمک به تحقیقات خود استفاده کنند. در این راستا دوربین های مداربسته بیسیم یکی از گزینه های برتر است که مکان های شما را به بالاترین درجه امنیت می رساند.

در ادامه با این مدل از دوربین ها بیشتر آشنا می شوید:

خرید دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین مداربسته بی سیم چیست؟

دوربین های مداربسته در دو مدل و نسخه سیمی و بی سیم عرضه می شوند‌. دوربین های مداربسته بی سیم از شبکه Wi-Fi برای انتقال تصاویر نظارتی به یک سرور مبتنی بر فرکانس اطلاعات از طریق اینترنت استفاده می کنند. با این کار می توانید فیلم ها را در هر دستگاه هوشمند متصل به اینترنت مشاهده کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از دوربین های بی سیم کاملاً بی سیم نیستند زیرا باید از طریق کابل برق به برق مستقیم متصل شوند. اگرچه بعضی از آنها به جای آن از باتری های قابل شارژ استفاده می کنند. این دوربین های مداربسته فاقد سیم معمولاً “دوربین های هوشمند” نامیده می شوند زیرا با برنامه ای در تلفن هوشمند شما کنترل می شوند.

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته وایرلس

نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته با سیم در آپارتمان ها و برخی از اماکن بسیار دشوار است. همچنین اگر صاحبخانه شما اجازه سوراخکاری در دیوارها را ندهد، اما دوربین های بی سیم یک گزینه عالی برای تعبیه در هرکجا است. در نتیجه خرید دوربین های مداربسته وایرلس روشی نسبتاً ارزان برای پیگیری آنچه در خانه و اطراف خانه شما اتفاق می افتد. شما می توانید دوربین های امنیتی خانه بی سیم را از طریق تلفن هوشمند خود، تبلت یا حتی کامپیوتر شخصی خود از راه دور کنترل کنید.

خرید دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین مداربسته بدون سیم

دوربین های مداربسته بدون سیم در دو نوع اساسی وجود دارند: داخلی و خارجی. همچنین می توانند از طریق باتری یا برق متناوب کار کنند. این محصولات در انواع کیفیت های تصویر بالا و شفاف عرضه می‌گردند. به علاوه از قابلیت تشخیص حرکت تا صحبت دو طرفه گرفته تا برنامه های ذخیره سازی ویدئویی در‌ کارت حافظه و همچنین ویژگی های ضد آب و شنود و غیره همه و همه از آپشن های مختلف این دوربین ها می باشد.

قابلیت ایجاد صدای دو طرفه در این دوربین ها به شما امکان می دهد با استفاده از برنامه هوشمند مخصوص از راه دور با مهمانان خارج از خانه یا بچه های اتاق خانواده صحبت کنید. به عبارتی دیگر از این برنامه تلفن همراه برای دیدن و صحبت با میهمانان چه در خانه و چه در سفر هستید استفاده کنید.

این برنامه های موبایل به شما امکان کنترل کامل دوربین با استفاده از تلفن هوشمند را می دهند. همچنین به وسیله آن می توانید هشدارهای امنیتی را هنگام تشخیص حرکت دریافت کنید و فعالیت زنده را در تلفن هوشمند خود مشاهده می کنید. این برنامه تلفن همراه همچنین ممکن است به شما قابلیت ضبط صدای محیط، ذخیره سازی ویدیو های گرفته شده و غیره را به شما می دهد.

خرید دوربین مدار بسته بیسیم

دوربین بیسیم خورشیدی

برخی از مدل دوربین های مداربسته انرژی مورد نیاز خود را از طریق نور خورشید تأمین می کنند و منجر به صرفه جویی در مصرف برق می شوند. این مدل ها یکی از پرفروش ترین ها می باشند که به دوربین مداربسته بیسیم خورشیدی نیز معروف هستند.

انواع دوربین های مداربسته بی سیم:

خرید دوربین مدار بسته بیسیم

خرید دوربین مدار بسته بیسیم

لازم به ذکر است در نمایندگی های تکنودوربین انواع مدل های مختلف دوربین مداربسته وایرلس بولت، دام، اسپید دام، مخفی و غیره با تخفیف ویژه به فروش می رسند. همه ی این محصولات به نوبه خود دارای کاربرد های قابل اطمینانی در محیط می باشند. این دوربین ها در اشکال و با کیفیت های متفاوت قابل ارائه بوده و هر کدام مختص مکان و شرایطی خاص می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما