فروش دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی

فروش دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی با بهترین قیمت آغاز شد. سیستم های دوربین مداربسته تضمین می کند که از مکان هایی مانند خانه ها، محل کار، مراکز خرید محافظت کرده و حرکات رخ داده در محیط از طریق آن ثبت می شود. این دستگاه ها که فرصت پیگیری فوری را نیز فراهم می کنند، سوابق ضبط شده گذشته را در حافظه خود ذخیره می کنند تا در صورت لزوم دوباره آنها را مشاهده کنید. دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی، یکی از پرفروش ترین ها با گزینه های شگفت انگیز شامل سیستم دید در شب مادون قرمز است که برای امنیت محیط طراحی شده اند.

همچنین دارای کاربرد های مختلفی است که مورد پذیرش کاربران قرار می گیرد. جهت آشنایی بیشتر با کوچکترین دوربین مخفی ریز شارژی همراه ما باشید:

فروش دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی

دوربین جاسوسی خیلی کوچک فلتی s06 شارژی

برای حفظ امنیت بیشتری مسکونی، دوربین های با قابلیت از راه دور و با وضوح بالا ترجیح داده می شود. در این راستا دوربین مخفی وایرلس رم خور فلتی IP داده های مربوطه و‌ گرفته شده را از طریق شبکه اینترنت به کاربران مجاز خود به‌ اشتراک می گذارد. این قابلیت اشتراک گذاری، به صورت آنلاین می باشد که با گوشی های هوشمند اندرویدی و آیفون و همچنین کامپیوتر شخصی سازگار می باشد. به علاوه با این ویژگی می توانید در هرکجای جهان که باشید فیلم های واضح و باکیفیت را دریافت کنید.

اگر به دنبال یک دوربین مداریسته انعطاف پذیر با قابلیت حمل و جابه جایی آسان می گردید بدون شک این دوربین جاسوسی خیلی کوچک فلتی s06 شارژی بهترین گزینه است. زیرا از مدل های بدون سیم است و نیازی به سیم کشی ها و دستگاه های اضافه ندارید. با این دوربین مخفی همیشه خیالتان بابت سطح ایمنی خانه آسوده می شود. همچنین علاوه بر نصب در اماکن، دارای کاربرد های متعددی ازجمله جهت تعبیه در ربات ها و دستگاه های صنعتی می باشد.

فروش دوربین کوچک بیسیم

دوربین مخفی رم خور s06

لنز دوربین مداربسته جاسوسی فلتی بسیار ریز است که داخل بدنه مقاوم این محصول جاسازی شده است. این لنز منحصر‌ بفرد دارای توانایی تصویر برداری تا حداکثر ۸ مگاپیکسل است که به نمایش کوچکترین جزئیات در محیط می پردازد. با این ویژگی می توانید به تشخیص چهره اشخاص داخل محیط و حتی نوشته های متنی و پلاک ها بپردازید. شما می توانید برای مشاهدات بعدی و همچنین ارائه مدارک رسمی، به کارت حافظه این دوربین رجوع کنید. این کارت حافظه از حداکثر ظرفیت تا ۱۲۸ گیگابایت بهره می برد که حجم زیادی از فایل و اطلاعات ‌را برای مدت طولانی ذخیره می کند.

ورزشکاران می توانند از این دوربین مداربسته بسیار کوچک فلتی s06 فاقد سیم شارژی استفاده های مفیدی کنند. به این معنی می توانند به علت وزن سبک و سایز ریز همیشه در‌ کوهنوردی ها، دوچرخه سواری، پیاده روی، چتربازی و غیره با خود به همراه داشته باشید‌. همچنین به سادگی به وسیله پد چسپی به کلاه ایمنی، کمربند و فرمان دوچرخه و غیره متصل می شود. گذشته از این ها اشخاص با شغل های حساس مانند وکلا، قضات، پلیس ها و غیره می توانند برای جمع آوری اطلاعات از این دوربین استفاده کنند‌.

به علاوه والدینی که می خواهند رفتار پرستاران بچه خود را در هنگام غیاب آنان زیر نظر داشته باشند، ما این دوربین مخفی بیسیم فلتی ۸ مگاپیکسل را پیشنهاد می کنیم.

فروش دوربین کوچک بیسیم

ویژگی های دوربین ریز وای فای دار فلتی

یکی از ویژگی های عالی دوربین مداربسته شارژی جیبی خیلی کوچک فلتی، قابلیت شنود صداهای محیط از راه دور می باشد. این ویژگی موجب محبوبیت فراوانی میان کاربران شده است که به وسیله میکروفون داخلی قدرتمند مجهز شده امکان پذیر می باشد.

باتری این دوربین مداربسته وای فای کوچک از مدل های لیتیوم یونی است که با کارکردن از طریق آن، می توانید دوربین را در هرجایی استفاده کنید. این باتری قابلیت کارکردن تا ۹۰ دقیقه دارد اما جهت لزوم فعالیت و فیلمبرداری بی وقفه و مداوم می توانید این دوربین را به برق مستقیم شهری متصل کنید.

با تنظیم دوربین کوچک بیسیم مدل فلتی به حالت موشن نگران زود تمام شدن فضای شارژ باتری و کارت حافظه نباشید. زیرا با این ویژگی دوربین به حالت خواب می رود و تنها در هنگام تشخیص حرکت شروع به فیلم برداری می کند.

این دوربین کوچک وایرلس وای فای دارای قابلیت overwrite است. با این ویژگی در مواقع پرشدن کارت حافظه به صورت خودکار به حذف ویدیو های قدیمی می پردازد.

از ‌دیگر قابلیت های ویژه این دوربین بسیار ریز مخفی فلتی s06 مجهز بودن به ال ای دی های مادون قرمز است که امکان دید در شب و تاریکی مطلق را نیز فراهم می کند.

فروش دوربین کوچک بیسیم

فروش دوربین کوچک بیسیم

دوربین های کوچک بیسیم به دوربین هایی گفته می شود که علاوه بر سایز ریزی که دارند بدون نیاز به سیم کشی به راحتی قابل حمل بوده و در هر سوراخ سنبه ای قایم خواهند شد. این دوربین ها دارای مدل های فراوانی هستند که بسته به نیاز مشتری مدل ها متفاوت اند. برای مثال بسیاری از کاربران دوست دارند دوربین مخفی را در قالب وسیله ای مانند خودکار یا ساعت با خود حمل کنند. اما گاها کاربران می خواهند به صورت کاملا مخفی آن را جاسازی کنند. تکنو دوربین دنیایی از دوربین های مخفی را با قیمتی ارزان به نمایش گذاشته و به فروش می رساند.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما