مرکز خرید دزدگیر gmk 650

فروشگاه منصوری بانه، بهترین مرکز خرید دزدگیر gmk 650 می باشد. سیستم ضد سرقت خانگی جی ام کا 650 یکی از با کیفیت ترین سیستم های اعلام سرقت است که مناسب مکان های دارای تلفن ثابت می باشد. این دزدگیر اماکن را می توانید همه جا نصب و راه اندازی کنید تا سر موقع تمامی اتفاقات را به شما یاد آوری کند. در ادامه با ما باشید تا به معرفی دزدگیر تلفنی ساختمان gmk 650 بپردازیم که از انواع سنسور ها و چشم های بی سیم پشتیبانی می کند:

مرکز خرید دزدگیر gmk 650

دزدگیر اماکن جی ام کا

برند جی ام کا یکی از شناخته شده ترین تولید کنندگان انواع دزدگیر های اماکن می باشد. GMK تنها مارک معتبری است که محصولات خود را به بیمه نامه سرقت تا سقف ۲ میلیارد ریال مجهز کرده است. یکی از محصولات پرکاربرد و محبوب دزدگیر منازل تلفن کننده جی ام کا مدل ۶۵۰ می باشد که از مزایای قابل توجهی برخوردار می باشد. این دزدگیر اماکن جی ام کا به یک سیستم کنترل مرکزی و یک تماس گیرنده مجهز است که عملکرد قدرتمندی دارد. به گونه ای که پس از فعال شدن در کمترین زمان ممکن با شماره های از پیش ذخیره شده در حافظه مخاطبین این محصول تماس می گیرد.

البته ناگفته نماند که این دستگاه دارای قابلیت ذخیره سازی ده عدد شماره تلفن مجاز در حافظه مخاطبین آن می باشد. در نتیجه در مواقعی که یکی از شماره ها در دسترس نباشد، می تواند با شماره های بعدی تماس بگیرید و مالکین را از وجود خطر و تهدید در محیط مربوطه مطلع سازد.

مرکز خرید دزدگیر gmk 650

دزدگیر تلفن کننده جی ام کا مدل 650

تجهیزات بی سیم با فرکانس 315 مگاهرتز در این سیستم مرکزی GMK قابل تنظیم می باشد. همچنین دارای ۲ عدد ریموت کنترل از راه دور با برد بسیار بالایی است که هر کدام به پنج دکمه مخصوص آنتن نیز مجهز هستند. از مشخصات فنی این محصول، ابعاد 30*24*10 سانتی‌متر و وزن 1500 گرم و جنس بدنه پلاستیک مرغوب می باشد. همچنین نصب و اجرای بسیار ساده و بی دردسری دارد که در هر مکانی قابل استفاده می باشد.

از دیگر ویژگی های این دزدگیر قابلیت اتصال و اجرا به هر نوع خط تلفن ثابت و شهری می باشد. به علاوه اتصالات فیزیکی که این دزدگیر منازل جی ام کا با آن سازگار است عبارتند از: باطری، چشمی، بلندگو، مگنت، دتکتور و غیره‌.

یکی از مزایای منحصر به فرد دزدگیر تلفن کننده جی ام کا مدل 650 این است که می توانید به وسیله تماس با این سیستم از قابلیت شنود صدای واضح محیط مربوطه آگاه شوید. حتی به وسیله ریموت کنترل یا پیام کوتاه می توانید از راه دور به خاموش و روشن نمودن وسایل برقی خانه بپردازید. به این معنی که امکان باز کردن درب یا روشن و خاموش کردن سیستم های روشنایی یا لامپ های محیط بپردازید. به علاوه در صورتی که دزدگیر خراب شود یا بلندگوی آن به سرقت رود، این محصول در اسرع وقت این مشکل را اطلاع رسانی می کند.

مرکز خرید دزدگیر gmk 650

سیستم ضد سرقت منزل GMK مدل 650

به طور کلی سیستم ضد سرقت منزل GMK مدل 650 دارای قابلیت ارسال و تنظیم وضعیت از راه دور می باشد. همچنین دارای قابلیت خاموش و روشن نمودن دزدگیر از طریق پیام کوتاه و تماس صوتی از راه دور می باشد. گاهی سارقین با دور دادن موانع مانند از کار انداختن سیم برق بلندگوی دزدگیر سعی در نفوذ به محیط مربوطه دارند. با این وجود هم اصلا نگران نباشید. چراکه این محصول نامبرده دارای سیستم حفاظت SP است. به این معنی در این صورت با قطع برق محیط مورد نظر هشدار های خود را ارسال می کند.

دارا بودن ۴ زون سیم دار و ۴ زون بی سیم این دزدگیر تلفن کننده GMK مدل 650، منجر به ایمنی همه جانبه در مناطق مختلف محیط مربوطه می شود. به گونه ای که این زون های سازگار شده دارای قابلیت تفکیک برای چهار منطقه مجزا می باشند. نکته قابل توجه اینکه می توانید از راه دور به وسیله کی پد هر کدام از زون ها را برنامه ریزی و تنظیم کنید.

این دزدگیر GMK منازل 650 در صورتی که توسط هر کدام از اعضای مجاز فعال یا غیر فعال شود، می تواند گزارش خود را به مدیر مربوطه ارسال کند. از دیگر گزارش های این محصول مربوط به قطع و وصل برق محیط مربوطه می باشد. به این ترتیب با نصب این دزدگیر تلفن کننده جی ام کا ۶۵۰ در منازل، دفاتر، اداره، شرکت، بانک، مغازه جواهر فروشی و غیره می توانید از اطمینان خاطر کامل امنیت آن جا بهره ببرید.

مرکز خرید دزدگیر gmk 650

مرکز خرید دزدگیر gmk 650

میزان سرقت ها امروزه در هر مکانی در حال افزایش است. نصب دزدگیر های اماکن می توانند راهکاری مناسب برای جلوگیری از این گونه رویداد های ناخوشایند را فراهم کنند. در نمایندگی های منصوری بانه انواع و اقسام این دسته از سیستم ها ارائه می شوند که عملکرد دقیق و در عین حال بسیار سریعی‌ را در مکان های مختلف برای شما به ارمغان می آورد. با این حال در غیابتان می توانید آسایش و آرامش خاطر را اعمال کنید. مرکز خرید منصوری در بانه به نصب و فروش انواع دزدگیر منزل gmk از جمله 890، 650، 910 و غیره را با بهترین قیمت به شما ارائه خواهد کرد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما