فروش پک 8 کانال دوربین وایرلس برد بالا

فروش دوربین وایرلس برد بالا در پکیج های کامل و بی نقص درب ضد سرقت از تولید به مصرف، با ارزان ترین قیمت هم اکنون آغاز شد. نصب دوربین مداربسته می تواند یک روش موثر و راحت برای بهبود امنیت ملک شما باشد. با این وجود ممکن محیط شما دارای متراژ بزرگی باشد و تنها یک عدد دوربین مداربسته کفایت نکند.

در این راستا راه حل مقرون به صرفه و در عین حال مؤثر و مفید، نصب یک پکیج دوربین مداربسته می باشد. این پک ها بسیار کامل و بی نقص هستند که شامل مجموعه دوربین ها همراه لوازم مربوطه است. در بازرگانی تکنودوربین انواع درب ضد سرقت خارجی و ahd با قیمت رقابتی به فروش می رسد که رضایت همگان را به خود جلب می کند‌.

با ما باشید تا به شرح محبوب ترین آن ها یعنی پک 8 کانال دوربین وایرلس برد بالا بیشتر بپردازیم:

فروش پک دوربین وایرلس برد بالا

پکیج دوربین مداربسته ۸ عددی وایرلس

گاهی خرید هشت عدد دوربین مداربسته و پیدا کردن تمام قطعاتی که آن ها نیاز دارند و باید باهم همخوانی داشته باشند یک چالش و معضل بزرگی می باشد. زیرا هم هزینه هنگفتی دارد و هم اینکه زمان زیادی را صرف می کند. در این راستا انتخاب یک پکیج دوربین مداربسته ۸ عددی وایرلس می تواند گزینه ی کامل و مقرون به صرفه ای باشد.

پکیج 8 کانال دوربین مداربسته وایرلس بدون سیم برد بالا، یک راه ایده آل برای نظارت فراگیر بر یک خانه یا محل کار وسیع و بزرگ، است و برای موقعیت هایی که نیاز به نظارت حرفه ای دارند را به بهترین شیوه ممکن ارائه می دهد. این مجموعه هشت عدد دوریین مداربسته وایرلس ۲ مگاپیکسلی را ارائه می دهد. در نتیجه با این دوربین های با کیفیت برتر و با وضوح بالا که در همه طرف ساختمان مستقر شده اند، می توان در تمام نقاط دسترسی داشته و در تمام ساعات شبانه روز به طور ایمن تماشا کرد.

این ۸ دوربین جزء دسته های آی پی یا تحت شبکه هستند. برای همین نرم افزار مخصوص آن ها، امکان نظارت آسان بر ویدیو و تصاویر هر هشت دوربین را از هر کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، تبلت یا گوشی هوشمند از راه دور فراهم می کند. به علاوه همه دوربین ها مطابق با استاندارد IP66 ضد آب و رطوبت هستند و در دمای -10 درجه سانتیگراد تا 55 درجه سانتیگراد کار می کنند. LED های مادون قرمز داخلی این محصولات از نظارت شبانه و تاریکی مطلق تا فواصل 30 متری پشتیبانی می کنند و در هر زمان و در هر شرایطی تصاویر شفافی را ارائه می دهند.

فروش پک دوربین وایرلس برد بالا

دستگاه ضبط کننده ان وی آر

گذشته از این ها، از طریق دستگاه ضبط کننده ان وی آر که در این پک هشت عددی دوربین بیسیم موجود است می توانید به صورت همزمان از هشت طرف گوشه و اطراف خود بر روی صفحه نمایشگر مربوطه مطلع شوید. به گونه ای که صفحه را به ۸ قسمت مساوی تقسیم می کند تا شما را از کوچک ترین جزئیات غافل نکند. این NVR از دستگاه های 8 کاناله است که قابلیت انتقال تصاویر، ضبط اطلاعات، پخش تصاویر به صورت یکپارچه و غیره بهره می برد. همچنین به پورت های کاربردی HDMI, VAG, USB و غیره مجهز می باشد.

پک 8 کانال دوربین وایرلس

پک 8 کانال دوربین وایرلس برای اینکه برد دوربین های خود را افزایش و مسافت بیشتری را تحت پوشش داشته باشند از هشت عدد آنتن بهره می برد. علاوه براین، دارای 9 عدد آداپتور یا منبع تغذیه برای اتصال به دوربین ها و دستگاه رکوردر می باشد. کابل HDMI، موس، هارد دیسک و غیره از دیگر قطعات اصلی این پکیج می باشد.

مزیت بزرگ این دوربین های امنیتی بی سیم این است که داده ها را به صورت بی سیم از دوربین به گیرنده یا ضبط کننده nvr منتقل می کنند. این بدان معنی است که شما مجبور نیستید کابل داده را از طریق ساختمان یا ملک خود اجرا کنید. درنتیجه فرصت انعطاف پذیری موقعیت نصب و تعبیه دوربین ها را در هرکجای محیط مربوطه ساده می کند.

فروش دوربین وایرلس برد بالا

فروش دوربین وایرلس برد بالا

به این ترتیب در لیست موجودی انواع پک های کامل و بی نقض وب سایت ما، می توانید یک سیستم دوربین مدار بسته متناسب با اندازه ملک و نیازهای امنیتی خود پیدا کنید. به عبارتی می توانید سیستم های امنیتی 4، 8 یا 16 کانالی را با ضبط کننده های DVR یا NVR به صورت بسیار مقرون به صرفه پیدا کنید تا ملک خود را در هر کجا که هستید ببینید.

دوربین های مداربسته بیسیم داخل این مجموعه ها به انتخاب مشتری در انواع مدل های دام، بولت و اسپید دام انتخاب می شوند و هرکدام از آن ها شامل ویژگی‌های برتر از جمله کیفیت فول اچ دی، ضبط صدا، ضد آب، دید در شب و غیره می باشند. مرکز فروش دوربین مداربسته وایرلس برد بالا، انواع پکیج های دوربین مداربسته بیسیم را به شماا ارائه خواهد داد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما