قیمت دی وی آر 8 کانال 2 مگاپیکسل در سال 1400

قیمت دی وی آر 8 کانال 2 مگاپیکسل در سال 1400 با تخفیف ویژه ارائه خواهد شد. دستگاه ضبط کننده دی وی آر 8 کانال 2 مگاپیکسل جزء تجهیزات لازمی است که برای ضبط و ذخیره سازی تصاویر و ویدئو های هشت عدد دوربین مداربسته طراحی شده است. این تجهیزات مورد نیاز دوربین های مداربسته به دریافت، پردازش، ضبط و انتقال و ذخیره بر روی هارد دیسک ها کمک می کند. تکنو دوربین عرضه کننده انواع دستگاه dvr دوربین مداربسته هشت کانال می باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت:

قیمت دی وی آر 8 کانال

رکوردر دوربین مداربسته

رکوردر ها و ضبط کننده های موجود در فروشگاه آنلاین تکنو دوربین برای دوربین های مداربسته دامنه عملکرد گسترده و باکیفیتی دارند. این دستگاه های dvr برای نصب سیستم های دوربین مداربسته در مناطق خصوصی، در محل های اداری و دفاتر کار، در اتاق های فروش، پارکینگ ها و انواع شرکت های مختلف استفاده می شوند.

یکی از متداول ترین انواع رابط در دوربین های مداربسته ضبط کننده های DVR هشت کانال فول اچ دی است. این دستگاه رکوردر محبوب قابلیت پخش همزمان ضبط های ویدئویی 8 عدد دوربین مداربسته را بدون کوچکترین تاخیر را با بالاترین سطوح کیفیت دارد. این بهترین گزینه برای فایل های گرفته شده با سریعترین انتقال اطلاعات است.

قیمت دی وی آر 8 کانال

مزیت دستگاه های dvr دوربین مداربسته

از مزیت های بارز دستگاه ضبط کننده دی وی آر 8 کانال 2 مگاپیکسل این است که حتی می تواند دوربین های آی پی یا تحت شبکه را همراه مدل های آنالوگ را به خود متصل کند. همچنین دستگاه های دی وی آری که دارای قابلیت p2p هستند، قابلیت پخش فیلم های زنده را از راه دور برای کابران خود هرجای دنیا که باشند فراهم می کند. قابل ذکر است این دوربین ها دارای رزولوشن فوق العاده باکیفیت 1080p Full HD هستند که فیلم ها را با قابلیت ۲۰۰ فریم بر ثانیه ضبط و انتقال می دهند.

همه ی این فایل های گرفته شده مانند فیلم و صدای محیط مورد نظر در هارد دیسکی که دی وی آر از آن پشتیبانی می کند ذخیره می شود. به علاوه می توانید دوربین های گردان را به این دی وی آر متصل کنید و درجهت میدان دید ۳۶۰ درجه و حتی زوم و غیره قرار دهید.

آیا دستگاه ضبط تصویر از سنسور حساس به حرکت پشتیبانی می کند؟

علاوه بر توانایی تجزیه و تحلیل ویدئو دوربین های مداربسته، یکی از مزیت های اصلی دستگاه 8 کانال دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل پشتیبانی از سنسور حساس به حرکت است. این تشخیص حرکت یکی از رایج ترین فناوری های محبوب است. چراکه دوربین ها به طور خودکار حرکت را تشخیص می دهد و فیلم برداری و سناریوی مورد نظر را اجرا می کند. این قابلیت برای صرفه جویی در فضای هارد دیسک داخلی مناسب و کاربردی است. به گونه ای که فقط در صورت حرکت در مقابل سنسور حرکت یا بر اساس زمانبندی، توانایی ضبط تصویر را دارند.

قیمت دی وی آر 8 کانال

دستگاه ضبط کننده ویدئویی هشت کانال

سرعت ضبط در این دستگاه رکوردر dvr هشت کانال که با فریم در ثانیه اندازه گیری می شود، عامل صاف بودن حرکت اشیاء و فیلم ها است. درنتیجه همه ی گرفته شده ها جهت بازیابی بسیار واضح و قابل تشخیص می باشند.

به طور کلی دستگاه ضبط کننده ویدیو دی وی آر 8 کانال 2 مگاپیکسل جزء تجهیزات فنی هستند که هدف اصلی آن ضبط سیگنال ورودی بر روی دوربین و ذخیره آن مطابق با زمان واقعی است. در صورتی که شخص حق دسترسی دارد، می تواند در هر زمان ویدئو بایگانی شده را مشاهده کند. ضبط کننده های ویدئویی برای برقراری امنیت در خانه های کوچک، سوپرمارکت ها، مغازه ها، حسابداری و نظارت بر وضعیت در جاده ها، پارکینگ ها، قلمرو شرکت ها و غیره استفاده می شوند.

سایر ویژگی های دستگاه ضبط تصویر 8 کانال

این‌ دستگاه ها دارای عملکرد حداقل مصرف برق و‌ انرژی بوده همچنین از نرم افزار جدیدی پشتیبانی می کند که با تمام زبان های فارسی انگلیسی، چینی، روسی، فرانسوی و غیره سازگار می باشد.

دستگاه ضبط کننده ویدیو دوربین مداربسته دی وی آر هشت کانال ۲ مگاپیکسل غالبا به 8 عدد ورودی صدا و تصویر مجهز است که به خوبی به دوربین ها متصل می شود. از دیگر درگاه های این دستگاه dvr، سه عدد یو اس بی می باشد تا تجهیزات و قطعات دیگر و مورد نیاز به آن متصل شود.

قیمت دی وی آر 8 کانال

قیمت دی وی آر 8 کانال

دی وی آر دوربین مداربسته 8 کانال دوربین مداربسته قادر به تجمع ضبط شده های 8 عدد دوربین مداربسته متفاوت می باشد. شرکت بازرگانی تکنو دوربین که خود وارد کننده انواع دستگاه های ضبط تصویر 8 کانال هایک ویژن، هایلوک، داهوا، ویژن پلاس، تکنیکس و بادیگارد می باشد، آنها را با قیمتی باور نکردنی در بازار عرضه و پخش می نماید. شما می توانید جهت خرید و نصب انواع پکیج دوربین مداربسته 8 تایی با ما تماس بگیرید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما