قیمت دوربین مداربسته مخفی شارژی در بازار

قیمت دوربین مداربسته مخفی شارژی در بازار از نرخ بالایی برخوردار است اما در نمایندگی های تکنودوربین با تخفیف ویژه ارائه می گردد.این دوربین در صورت نصب نیازی به هیچ دستگاه ضبط کننده خارجی و کابل کشی ندارد. همچنین کاربر می تواند آن را فول شارژ کرده و بدون دغدغه اتمام شارژ با خود حمل کند. در ادامه قصد داریم به معرفی دوربین مداربسته بسیار کوچک وایرلس باتری خور SQ11 و ض7 بپردازیم.

قیمت دوربین مداربسته مخفی شارژی

دوربین مداربسته کوچک باطری خور sq11

دوربین مداربسته مخفی شارژی مدل sq11، کوچکترین و سبک ترین دوربین های قابل حمل در بازار است. می توانید این دوربین ریز را در هر مکانی پنهان کنید تا هر زمان و بدون جلب توجه اشخاص دیگر به راحتی هر چیزی را ضبط کنید. به لطف دامنه دید واضح و گسترده تر ۱۲۰ درجه و رزولوشن فول اچ دی این مدل دوربین جاسوسی ریز، برای نصب جهت امنیت خانه، دفتر، مغازه ها یا انبارها و غیره ایده آل است. همچنین با متصل شدن به مودم وای فای و در نهایت کنترل از راه دور 24 ساعته از طریق برنامه تلفن همراه و لپ تاب خود با ویژگی های نظارتی مستقیم و پخش آنلاین یک کارایی حرفه ای مشاهده در هرکجا که باشید را ارائه می دهد.

شما هر کجا که می خواهید، می توانید از این مدل دوربین شارژی استفاده کنید! چراکه قابل حمل و جیبی است. در نتیجه این دوربین جیبی می تواند گزینه مناسبی برای بازرسان یا ورزشکاران باشد. به علاوه برای ضبط عکس های فوری و فیلم ها بدون جلب توجه بسیار مفید واقع می شود.

قیمت دوربین مداربسته مخفی شارژی

امکانات دوربین وای فای دار کوچک SQ11

با حالت عملکرد آماده باش این دوربین وای فای دار ریز مدل sq11، سنسور حرکت تنها هنگامی که اشیای متحرک را پیدا می کند شروع به ضبط می کند و اطمینان حاصل می کند که فضای شارژ باتری برای ضبط های مهمتر باقی می ماند. کارت حافظه micro-SD تا گنجایش ۳۲ گیگابایت برای پشتیبانی از این دوربین مخفی فیلم و تصاویر متعدد زیادی را داخل خود نگه می دارد. همچنین با کمبود فضای این رم، به طور خودکار فایل های قدیمی را برای تصاویر جدید حذف می کند.

دید در شب با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز یکی دیگر از امکانات این دوربین رم خور تحت شبکه بسیار کوچک است که می تواند ضبط تواضح و با کیفیت را تضمین کند. به عبارتی دیگر یک تجربه دید در تاریکی مطلق را با کیفیت بالا را تضمین می کند. به گونه ای که از خانه شما محافظت می کند و حتی حوادث اتاق های تاریک را به شما نشان می دهد.

باتری لتیوم یونی دوربین وای فای دار کوچک SQ11 ساعات ها ضبط مداوم را فراهم می کنند همچنین به راحتی از طریق درگاه یو اس بی قابل شارژ می باشد. میکروفون داخلی این مدل به استراق سمع مکان مورد نظر می پردازد.

قیمت دوربین مداربسته مخفی شارژی

دوربین مداربسته مخفی کیو هفت شارژی

دوربین مداربسته مخفی شارژی کیو هفت یکی از ریزترین دوربین های باکیفیت جهان است که فیلم ها و تصاویر زیادی را ضبط می کند. این دوربین همزمان با فیلم برداری قادر به ضبط صدای محیط مربوطه می باشد. چراکه از میکروفون داخلی بسیار قدرتمند با برد بالا بهره می برد. این دوربین فیلم برداری را می توانید به راحتی با خود همه جا حمل کنید. زیرا دارای ابعاد کوچک به اندازه بند انگشت شما و از مدل های وایرلس می باشد. به این معنی محدود به سیم کشی و دستگاه های ضبط کننده ویدیو نیست و تنها انرژی خود را از طریق باتری لیتیوم یونی تأمین می کند.

وقتی در محل کار هستید، ذهن شما پیش بچه ها و خانه است. در این راستا نصب یک دوربین مخفی شارژی مدل q7 در محیط شما می تواند آسودگی و خیال راحت را به ارمغان بیاورد. زیرا این دوربین از طریق اینترنت به راحتی با گوشی های هوشمند کاربران از راه دور متصل می شود تا ویدیو های‌ زنده را به اشتراک بگذارد. این دوربین جاسوسی دارای رزولوشن تصویر full HD با کیفیت عالی می باشد. علاوه براین دارای قابلیت دید در شب است که ضبط شفاف و قابل مشخصی را در شبانه روز به ثبت می رساند.

دوربین مداربسته مخفی کیو هفت شارژی به پایه مخصوص مجهز است که بر روی سطوح متعدد و کابل یو اس بی نصب و راه اندازی می شود. برای همین دلیل مدل مناسبی برای دفاتر، منازل، پارکینگ ساختمان و غیره می باشد. این دوربین را می توانید به راحتی داخل لوازم جانبی خانه، مانند لای تابلو، قفسه کتاب، گلدان و غیره جهت ضبط های نامحسوس پنهان کنید.

قیمت دوربین مداربسته مخفی شارژی

قیمت دوربین مداربسته مخفی شارژی

با خرید دوربین مداربسته مخفی شارژی، می توانید تمامی واقایع را برمالا سازید. دوربین مداربسته باطری خور کوچک این امکان را برای شما فراهم می سازد که آن را با خود به هر مکانی حمل کرده و در صورت نیاز ضبط فیلم و صدا کنید. بازرگانی تکنو دوربین عرضه کننده انواع دوربین های مداربسته شارژی مخفی با قیمتی باور نکردنی می باشد.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما