خرید بهترین مارک دزدگیر خانه

خرید بهترین مارک دزدگیر خانه با نرخ بسیار پایین به صورت عمده یا تکی را تنها از فروشگاه آنلاین لوازم دوربین مداربسته منصوری در بانه انجام دهید. این دزدگیرها از تمام فاکتورهای عالی‌ جهت انتخاب مناسب کاربران بهره می برد. در ادامه با این سیستم های مرکزی بیشتر آشنا می شوید:

نمایندگی های تکنودوربین در تمام شهرهای داخل کشور ازجمله سنندج، اهواز، کرج، شیراز، اصفهان و غیره به فروش ارزان قیمت بهترین مارک دزدگیر خانه می پردازد. این برندها شامل جی ام کا، فایروال و کلاسیک هستند که به نوبه خود دارای مدل های مختلف هستند که به کلی ویژگی های بی نظیر مجهز هستند.

خرید بهترین مارک دزدگیر خانه

دزدگیر اماکن جی ام کا gmk

یکی از برندهای کمپانی چینی که سالیان متمادی به تولید و توسعه دزدگیر ها می پردازد مارک نام آشنای جی ام کا می باشد که محصولات خود را به صورت دو منظوره سیمکارتی و تلفن کننده وارد بازار کرده است. این دزدگیرهای gmk برای مناطقی مناسب است که دسترسی به تلفن خط ثابت در محیط مشکل است چراکه از قابلیت پشتیبانی با سیمکارت داخلی بهره می برد. درنتیجه در صورت بروز وقایع ناخوشایند سریع با شماره های مخاطبینی که از قبل وارد شده است، تماس می گیرد و‌یا اینکه پیامی مبتنی بر هشدار سرقت در قالب فارسی ارسال می گیردد.

یکی دیگر از جنبه های این دزدگیر اماکن gmk، این است که می توان آن را از راه دور کنترل کرد. به عنوان مثال، شما از محل کار خود به خانه آمده اید و متوجه شده اید که فراموش کرده اید زنگ هشدار موجود محل کار خود را تنظیم کنید، در این حالت، شما چه کار خواهید کرد؟ اگر از این محصول استفاده می کنید، نگران نباشید! چراکه می توانید سیستم ضد سرقت را فقط با یک پیام کوتاه از راه دور فعال کنید.  انواع دزدگیر های خانه جی ام کا شامل مدل های دزدگیر جی ام کا مدل۹۱۰، ۸۹۰، ۹۳۰، ۶۵۰، ۸۹۵ و‌غیره می باشند.

خرید بهترین مارک دزدگیر خانه

دزدگیر اماکن فایروال firewall

یکی دیگر از دزدگیر های منازل و پرفروش دنیا، سیستم مرکزی فایروال است که از قابلیت های سیمکارتی و قابلیت متصل شدن به خط تلفن ثابت بهره می برد. این‌ ‌دزدگیر ها سیستم های زنگ و تماس اعلان دزدی در خانه و محل کار با آشکارسازهای حرکت و یا مغناطیس درب به وسیله زون های سیمی یا بی سیم هستند. از سنسورهای بیسیم به صفحه اصلی نیازی به سیم کشی نیست. در سیستم های هشدار سیمی، کابل ها باید به درب و به واحد اصلی کشیده شوند. این زون ها شامل سنسور لرزشی، چشمی حرکتی، مگنت، سنسور تشخیص دود، پدال، آژیر بیسیم و غیره می باشند.

همه این ها موجب می شود که در اسرع وقت از وقوع همه حوادث ناخوشایند جلوگیری می کند. دزدگیرهای فایروال در انواع مختلف F7، F9، F10 موجود می باشند.

خرید بهترین مارک دزدگیر خانه

دزدگیر اماکن کلاسیک classic

یکی دیگر از برند های معروف داخلی ساخت ایران دزدگیر اماکن کلاسیک می باشد که با احساس کوچکترین خطری شروع به تماس صوتی یا فرستادن پیامک می فرستد. همچنین از ریموت کنترل از راه دور با برد بالا بهره می برد و با زون های وایرلس و سیمی سازگار است. به علاوه به آژیرهای خطر بلند مجهز هستند. انواع این دزدگیرهای کلاسیک شامل دزدگیر CLASSIC Z7، دزدگیر کلاسیک مدل CLASSIC Z4+ Giga Code، تلفن کننده سیم کارتی CLASSIC G1 ULTRA، دزدگیر کلاسیک Z4 ULTRA Pro، دستگاه Z4 PRO Gigacode و غیره می باشد.

خرید بهترین مارک دزدگیر خانه

دزدگیر اماکن فایروال مدل f10

دزدگیر اماکن فایروال مدل f10 یکی از مدل های قابل اطمینان است که ورود و خروج و تردد های غیر ضروری متخلفین را به حریم شخصی شما اطلاع می دهد. این قابلیت اطلاع رسانی در بیشترین سرعت ممکن با صحیح ترین گزارش دهی می باشد. همچنین این ویژگی ارسال هشدار، از طریق ارسال پیام کوتاه یا برقراری تماس صوتی می باشد. صفحه نمایشگر LCD بر روی بدنه این سیستم مرکزی دارای منوی فارسی و انگلیسی با کارکرد ساده است. بر روی این نمایشگر می توانید میزان وضعیت آنتن دهی و خط تلفن ثابت، ساعت و تاریخ و حتی دمای محیط مربوطه اطلاع داشته باشید. این محصول با کلیه سیم کارت های دائمی و اعتباری سازگار است و از سرعت شماره گیری بالایی برخوردار می باشد. نصب و راه اندازی این سیستم بسیار ساده است و مناسب اماکن مختلف اعم از محیط های مسکونی، تجاری، عمومی، اداری و غیره می باشد.

سیستم ضد سرقت سیم کارتی فایروال مدل f10 از ۸ زون سیمی و ۸ زون بی سیم پشتیبانی می کند که هر کدام به صورت جداگانه در حالت های مختلف ۲۴ ساعته، فوری، تأخیری، نرمال و مخفی تنظیم شوند. با نصب میکروفون از طریق این دزدگیر منازل امکان شنود صدای واضح محیط برای شما فراهم می شود.

دزدگیر اماکن فایروال مدل f10 دارای ۲۲ حافظه تلفن کننده است و امکان ضبط ۱۷ پیام را به صورت مستقل برای هر کدام از زون ها فراهم می کند‌. قابلیت چک کردن وضعیت دستگاه و فعال و غیر فعال کردن آن از طریق پیام کوتاه وجود دارد.

خرید بهترین مارک دزدگیر خانه

خرید بهترین مارک دزدگیر خانه

بازرگانی تکنو دوربین بانه دارای نمایندگی فروش و نصب انواع دزدگیر اماکن با ارزان ترین قیمت اعم از جی ام کا، فایروال، کلاسیک و غیره می باشد. جهت سفارش ارزان قیمت عمده و خرده انواع دزدگیرهای منازل هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما