فروش دوربین مداربسته مینیاتوری AHD

فروش دوربین مداربسته مینیاتوری AHD، با کمترین قیمت تنها و تنها از طریق نمایندگی های تکنودوربین در تمام شهر های ایران انجام می شود. این مدل دوربین دارای ظاهر بسیار کوچک است که به ضبط تصویر و صدا به صورت مخفیانه می پردازد. در ادامه به معرفی بیشتر این دوربین مداربسته پین هول ۲ مگاپیکسل می پردازیم:

فروش دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مداربسته مخفی pinhole

یکی‌ از ‌پرطرفدارارین دوربین های مداربسته، دوربین مداربسته مخفی و کوچک است. آنها در اندازه ها و شکل های مختلفی موجود هستند. به طوری که شما یک استتار ایده آل را برای مناطق مختلف ارائه می دهید. ما در اینجا یکی ‌از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین مدل ها را داریم که فروش بالایی به خود اختصاص داده است. این نوع دوربین مداربسته مینیاتوری AHD، است که می توانید به راحتی آن را در هرکجای محیط مورد نظر به صورت دائمی پنهان کرد. به عبارتی دیگر این دوربین مخفی فول اچ دی به دلیل اندازه جمع و جوری که دارد به راحتی مخفی می شود تا سارقان متوجه آن نشوند.

این دوربین کوچک مینیاتوری به گونه ای است که در یک نقطه خاص نصب می شود، به منبع تغذیه متصل است به ضبط و فیلمبرداری بپردازد. همچنین مشاهده مکانهای آسیب پذیر را امکان پذیر می کند تا بتوانید ببینید حوادث دقیقاً چه موقع و زمانی اتفاق می افتد. چنین نظارت پنهانی از سوی والدین کودکان جهت مشاهده مخفی پرستار بچه ها و یا افراد مدیر یک شرکت و فروشگاه مورد تقاضا است. بنابراین با این دوربین مداربسته مخفی pinhole می توانید در هر زمان مراقب منطقه مربوطه خود باشید.

فروش دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مداربسته پین هول ۲ مگاپیکسلی

این دوربین مداربسته بسیار کوچک از مدل هایAHD است که از طریق کابل کواکسیال و فیش بی ان سی داده های گرفته شده را انتقال می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که کابل را به دستگاه ضبط کننده ویدیو و دوربین وصل کنید و درنهایت آماده کار می باشد.

به عبارتی دیگر این دوربین مداربسته سوزنی مینیاتوری یک سیگنال ویدئویی آنالوگ با وضوح بالا تا رزولوشن فول اچ دی 1080p ارائه می کند و بنابراین می تواند در سیستم های ویدئویی آنالوگ نیز استفاده شود تا فیلم های واضح و قابل مشخصی را بدون نویز در محل مورد نظر ضبط کند.

دوربین مداربسته پین هول ۲ مگاپیکسلی دارای یک لنز سوزنی است که داخل یک حفره مکعبی کوچک لنز سوراخ شده قایم شده است و باعث می شود تا در بسیاری از کارهای نظارتی حرفه ای و محرمانه از آن استفاده می شود. لازم به ذکر است بدانید این دوربین ریز ahd به دلیل اینکه از مدل های دید در شب نیست، باید در مناطقی با نسبت روشنای خوب نصب و راه اندازی شود.

در حین محافظت از سرقت، پنهان کردن دوربین های کوچک نظارتی در مقایسه با دوربین های فیلم برداری بزرگ راحت تر است. بنابراین این مدل دوربین ها از نوع های محبوب است.

فروش دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مداربسته کوچک مینیاتوری سیمی

دوربین مداربسته مینیاتوری سیمی دارای جوانب مثبت و فواید بالایی می باشد. به دلیل اینکه از سری دسته مدل های مخفی است. این دوربین همانطور که از نامش پیداست برای رهگذر یا اشخاص داخل محیط غیر قابل شناسایی می باشد. در نتیجه دیگر سارقان تلاشی برای از بین بردن آن نمی کنند. همچنین مدل بسیار مناسبی برای کارهای نظارتی، امنیتی، جاسوسی و مراقبتی مقرون به صرفه تر از دوربین های کوچک بی سیم به حساب می آید. نصب و راه اندازی دوربین مخفی کوچک ahd پین هول فول اچ دی نیازی به دانش و مهارت تخصصی ندارد، چراکه نصب ساده و آسانی دارد.

این محصول به دلیل حجم کمی که دارد به راحتی می تواند کنار میز تلویزیون یا کامپیوتر، قفسه کتاب ها، تابلو، گلدان ها، آینه، میله پرده تعبیه گردد. نصب دوربین های قابل مشاهده در منزل ممکن است مهمان ها را ناراحت کند. در این راستا نصب این مدل از دوربین های مخفی می تواند بسیار مؤثر و مفید عمل کند. این دوربین کوچک نسبت به اندازه ی جمع و جوری که دارد فضای مناسبی را در محیط پوشش می دهد تا آنچه را که ضبط می کند برای مالکین قابل تشخیص باشد. برای همین دلیل در هر دقیقه ویدیو های با اهمیتی را برای کاربران خویش ضبط می کند.

 دوربین مخفی کوچک ahd مینیاتوری

دوربین مخفی کوچک ahd مینیاتوری از دید همه پنهان می ماند. برای همین دلیل مدل مناسبی برای نصب در اتاق خواب، اتاق کار، دفاتر و حتی مراکز تحقیقاتی می باشد. برای همین دلیل می توانند برای طیف گسترده ای از کار ها مورد استفاده قرار بگیرد. با این دوربین می توانید از رنگ واقعی اشخاص دور و بر خود مطلع و آگاه شوید تا امنیت همه جانبه ای را در محیط ایجاد کند. گذشته از این ها از زورگویی ها و سرقت های محیط پیشگیری کنید و مدارک لازم و شواهد مورد نیاز را به خوبی ارائه دهید.

فروش دوربین مداربسته مینیاتوری

فروش دوربین مداربسته مینیاتوری

دوربین مداربسته مینیاتوری از دسته دوربین مخفی کوچک است که دارای ابعاد کوچک و بدنه پلاستیکی بوده و به دلیل ابعاد کوچکش، دوربین مینیاتوری نامیده شده است. در واقع سایز دوربین آنقدر کوچک نیست که دیده نشود ولی به دلیل کوچک بودن لنز آن میتوان با ایجاد یک سوراخ کوچک تصاویر را توسط این دوربین دریافت کرد و دوربین را پشت یک سطح غیر شفاف جاسازی کرد

در صورت تمایل به سفارش ارزان قیمت این مدل دوربین مداربسته مینیاتوری AHD، به صورت عمده و تکی هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید‌.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما