قیمت دزدگیر کلاسیک z4 ultra

قیمت دزدگیر کلاسیک z4 ultra را همراه با تخفیف ویژه از بازرگانی تکنو دوربین بانه دریافت کنید. این سیستم اعلام سرقت خانگی کلاسیک، از دسته محبوب ترین دزدگیر های موجود در بازار می باشد چراکه دارای قابلیت آدرس دهی نیز می باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این دزدگیر کلاسیک رد چهار اولترا می پردازیم:

شما می توانید انواع پکیج دزدگیر اماکن ارزان را همراه با گارانتی معتبر از فروشگاه آنلاین منصوری تهیه کنید.

قیمت دزدگیر کلاسیک z4 ultra

دزدگیر اماکن کلاسیک با قابلیت آدرس دهی اولترا Z4

دزدگیر اماکن کلاسیک z4 ultra با دارا بودن قابلیت ارسال پیامک و تماس همچنین تنظیم زنگ هشدار یک راه حل موثر برای کاهش خطر سرقت در مکان های مختلف است. امروزه سیستم های ضد سرقت زیادی در بازار وجود دارد و شناسایی بهترین محصول اغلب دشوار است. از همین رو ما این محصول را پیشنهاد می دهیم که به امکانات عالی مجهز است. این مدل به محض فعال شدن، با یک سیستم تلفن کننده که حسگر های هوشمند در آن وجود دارد، در اسرع وقت ورود متجاوزان را تشخیص می دهد، که به ویژه منجر به انتشار هشدار قابل شنیدن با صدای بلند می شود و از همه مهمتر به دستگاه اجازه می دهد تا شما را به گزارش یک سرقت از طریق پیامک کوتاه یا تماس صوتی آگاه سازد.

ین سیستم مرکزی کلاسیک مدل z4 ultra به وسیله زون های بیسیم و باسیم خود هشدار ضد نفوذ و حضور یک فرد ناخواسته را تشخیص می دهد و بلافاصله به شماره های ذخیره شده در حافظه خود ارتباط برقرار می کند. این سیستم ضد سرقت classic مدل z4 ultra را می توان از طریق تلفن هوشمند و با استفاده از کدی که در صفحه کلید وارد شده از راه دور کنترل، فعال و غیر فعال کنید.

به علاوه این دزدگیر اماکن دارای ریموت کنترل با برد بسیار طولانی می باشد که از متراژ تا صد متری پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این دزدکیر منازل کلاسیک مجهز بودن به ۵۰ حافظه تلفن و قابلیت ضبط صدا تا ۲۰ ثانیه می باشد. دزدگیر اولترا Z4 را می توانید در مناطق مسکونی، عمومی، تجاری، صنعتی و غیره نصب کنید و آرامش خاطر و آسوده را به خود هدیه دهید.

قیمت دزدگیر کلاسیک z4 ultra

مشخصات کلیدی دزدگیر خانگی کلاسیک Z4

  • مناسب مکان های متعدد
  • دارای ۴ زون باسیم و بیسیم
  • قابلیت سیمکارتی و تلفن کننده
  • ریموت با برد طولانی
  • خاموش روشن کردن دستگاه از صد متری
  • قابلیت نصب انواع سنسورها بر روی آن
  • دارای ۵۰ حافظه تلفن
  • قابلیت ضبط ۲۰ ثانیه پیام صوتی

قیمت دزدگیر کلاسیک z4 ultra

قیمت دزدگیر کلاسیک z4 ultra

دزدگیر اماکن کلاسیک مدل z4 ultra دارای قابلیت برقراری تماس و ارسال پیامک از طریق سیمکارت و متصل شدن به خط تلفن محل مورد نظر می باشد. همچنین به کلی آپشن های دیگر مجهز است‌. درنهایت شما می توانید بهترین دزدگیر منزل را با قیمت ارزان به صورت عمده و خرده از طریق بازرگانی تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما