فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار به صورت عمده و تکی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تنها از بازرگانی تکنودوربین انجام پذیر است. برترین مزیتی که دوربین مموری خور وایرلس دارند این است که نه به هارد و دی وی آر نیاز دارند و نه با سیم کشی های طولانی و هزینه بر. این دوربین ها دارای انواع متفاوتی می باشند که در ادامه به معرفی یکی از محبوب ترین آن ها یعنی دوربین عروسکی 360 درجه خواهیم پرداخت:

فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته رم خور وایرلس عروسکی ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته رم خور وایرلس عروسکی ۳۶۰ درجه دارای طراحی شکیل و جم و جور است که برای نصب در فضاهای داخلی متناسب است. همچنین از مدل های تحت شبکه است که این امکان را فراهم می کند تا از راه دور از طریق برنامه اپلیکیشن گوشی های هوشمند خانه یا محل کار خود را تماشا و کنترل کنید. از جمله عملکردهای محبوب این مدل دوربین، سنسور حساس به حرکت است! به طوری که وقتی شخصی وارد محوطه دوربین می شود، عملکرد تشخیص حرکت آن فعال می شود و در کمترین زمان ممکن تصاویر را ضبط و فیلمبرداری می کند. این محصول برای استفاده در مکان های داخلی مختلف در نظر گرفته شده است که از جمله آنها عبارتند از خانه ها، دفاتر، مناطق مسکونی، سوپرمارکت ها، انبارها و غیره

دوربین مداربسته 360 درجه بیبیکم، نه تنها دارای کیفیت تصویر فول اچ دی است، بلکه با قابلیت چرخشی تا میزان ۳۶۰ درجه ای که دارد قادر می باشد از تمام جزئیات و چهار طرف خود فیلمبرداری کند. توجه داشته باشید که این مدل از نوع های وایراس است به این معنی که برای ضبط تصاویر نیازی به هیچگونه سیم کشی و دستگاه ضبط تصویر ندارد.

از دیگر ویژگی های ارزشمند این دوربین بیسیم حافظه دار چرخشی سازگاری با میکروفون داخلی است تا به استراق سمع مکان مورد نظر به صورت واضح بپردازد. کذشته از این دارای اسپیکر است که امکان گفتگو با خانواده یا اشخاص دیگر را فراهم می کند.

فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

مشخصات فنی دوربین مداربسته مموری خور وای فای دار بیبیکم

  • بدون سیم
  • کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل
  • متصل شدن به وای فای
  • چرخش ۳۶۰ درجه ای
  • قابلیت ضبط و فیلمبرداری
  • قابلیت شنود محیط
  • اسپیکر بیرونی
  • قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه

فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

فروش دوربین مدار بسته بیسیم حافظه دار

دوربین مداربسته بدون سیم بیبی کم چرخشی از مدل های پرفروش می باشد چراکه دارای کیفیت تصویر عالی، میکروفون و اسپیکر، و سنسور تشخیص حرکت و غیره است. شما می توانید این مدل و سایر دوربین های حافظه دار بیسیم را با قیمتی بسیار ارزان و گارانتی معتبر به صورت عمده و تکی از طریق فروشگاه تکنودوربین خریداری کنید.

بدلیل نوسانات ارز از گذاشتن لیست قیمت محصولات خودداری کرده ایم لذا جهت دریافت لیست آخرین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما